1. fejezet

11 2 0
                                    

Tomi és Teddy már gyerekkoruk óta sülve-főlve együtt vannak. Mivel Tomit a nővére nevelte fel Natasa nagyon engedékeny neveltetést kapott, mire 18 éves lett már egyedül élt, mert Natasa a férjével Kölnben költöztek. Tomi a barátjával él együtt. Köztük nyitott szerelmi kapcsolat van, mikor gyerekek voltak először elkezdtek csókolózni egymással, mert ki akarták próbálni milyen érzés és később szexeltek egymással sokáig jártak, de azért nyitott a kapcsolatuk, mert Teddy biszex míg Tomi meleg.
- Teddy: annyira gyönyörű vagy...

Tomi mogorva tekintettel mondta:
- Tomi: ahh Ted ne mondj ilyent bűn ronda vagyok attól, hogy engedtem megdúgj nem kell nyaliznod!

- Teddy: jó oké már megis ilyedtem ki ez a szörny akit megdugtam?

- Tomi: ja kösz jól tudtam én... amúgy fáj a zsegglyukam te köcsög és még véres is a lepedő elvetted a szűzességem!

- Teddy: azt már 13 évesen is oda adtad magad nekem aztán jó volt, és amúgy eléggé ki voltál tágulva szóval tők kényelmesen lovagoltam.

- Tomi: menj a faszba, na gyere készülödj elkésünk az óráról!

- Teddy: te figyelj már ma lesz az a közösségi szolgálat abba az elit suliba?

- Tomi: ja, asszem igen!

Mikor a suliba értek hangos sírásra lett mindenki figyelmes egy kisfiú sírt a nagymamájának, senki sem értette először miért. A nagymamája nyugtatta, hogy "kicsi Nico nyugodj meg"!
- Nico: ne mami ne hagyj itt, anyát akarom!
- Nagymama: szívem nézd én megértem, hogy szomorú vagy, de az anyukád nincs jól és én az anyukád anyukája mellette kell, hogy legyek nem tudok rád is figyelni nekem is rossz, de itt kell hagyalak!
Az kezdő tanárok közösségi munkát végeztek abban az elit suliban és Tomi nagyon kíváncsi volt arra, hogy ki ez a kisfiú, felkeltette rá a figyelmét a fekete göndör haja, a nagy zöld szemei nagyon tetszett Tominak. Az ott lévő tanárnő elmesélt róla:
- hogy a kisfiú Nicholas Schläpp az édesapja meghalt az édesanyja meg bipoláris zavaral diagnoziztálták  a nagymamája meg nem tud vigyázni rá ezért döntöttek így, hogy Niconak jobb helye lesz itt!
Persze mindenbe támogatják, mert kőgazdagok.
Tomi oda is ment hozzá és beszélgettek egymással

- Thomas: nézd Teddy te itt eleszel velük én oda megyek ő hozzá.

- Teddy: oké...

- Thomas: szia te miért vagy itt egyedül Nico úgye?

- Nicholas: Szia igen Nico vagyok, azért vagyok itt egyedül, mert jó

- Thomas: de cuki név, én Thomas vagyok, de hívj Tominak, amúgy megértem néha jó az embernek az egyedülét. Nézd ha valami kell én itt vagyok mindenbe segítek neked.

- Nico: jó,  olyan jó illatod van Tomi

- Thomas: hmm tényleg köszönöm szépen ezt a bókot!

- Nico: mi az a bók?

- Thomas: ohh hát az azt jelenti, hogy megdícsérsz valakit amilye tetszik neked és az illetőnek ez jó érzés, ez a bók!

- Nico: tényleg? Akor mindig jókat mondok neked!
Tomi elmosolyodot.

- Thomas: istenem már ezért megéri ide jönni miatad,
lehetnénk legjobb barátok!

- Nico: jó nekem amúgy sem nincsennek barátaim!

Teddy kikérdezte Tomit, hogy miről beszéltek Nicoval, Tomi elmosolyodott és mondta:

- hát erről és arról, hogy miért van itt,meg stb. Képzeld azt mondta, hogy jó az illatom.

Flegmán kérdezte Teddy
- jó az illatod? Ezt úgy mondod, mint volna oda lennél érte!

- Tomi: féltékeny vagy egy 5 évesre te sosem mondasz nekem bókokat!

Teddy csak kuncogot.

- Teddy: hogy mi? Én nem mondok bókokat neked? Mindig mondok!

- Tomi: de te azt mindig iróniából mondod! Nah ne legyél már morci!

- Teddy: puszit kérek!
Teddy és Tomi közt nagy a feszültség, de mindig megtalálják a megoldást! 2 héttel később megint bemehettek a tanárok vizsgázni, mivel a többi gyerek kirándul, de Nico nem ment el.

- Nico: Tomii sziaa végre jöttél!

- Thomas: szia Nico, de hiányoztál te nem miért nem mentél  kirándulni?

- Nico: mert  nem akartam, veled szeretnék lenni!

- Tanárnő: pedig a nagymamája befizette az egész évét, de látom jól elvannak itt és szereti magát nagyon sokat mesélt önről , ha persze magának is jó itt lehet vele a vizsga után!

- Thomas: már levizsgáltam, de persze itt maradok!

- Nico: éjjen! Gyere rajzoltam neked valamit, nézd ez te vagy és ez még én itt együtt!

- Thomas: Nico hát ez gyönyörű, szépen rajzolsz!

- Nico: köszönöm, neked Adam tartsd meg örökre!

- Thomas: nem megyünk ki kicsit sétálni az erdőbe ott csak mi ketten leszünk szedünk gesztenyét!

- Nico: jó menjünk!

Mikor sétáltak Tomi nézte Nicot csodálattal és vággyal egyszercsak megkérdezte tőle:

- Tomi: Nico gyere ide, megcsókolnál engem? Adnál puszit a számra ha szépen kérem?

Nico bizonytalan volt, de megpuszilta hosszasan a szájára

- Thomas: de édes a csókod, nézd ezt senkinek sem mondhatod el legyen egy közös titkunk!

- Nico: jó tegyünk kisujj esküt!

Tomi és Nico között nagyon szoros lett a kötelék.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 12, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lover BoyWhere stories live. Discover now