17.

119 9 7
                                    

To mi to teda trvalo. Budu už zase vydávat častěji (pokusím se) :]

Když jsme odcházeli z poutě s rukama plnéma věcí, byl jsem šťastný...Tohle byl po nějaké době ten nejlepší den.

D: Georgi? Halooo
G: jo um no co?
D: mluvil jsem na tebe, poslouchal jsi mně?
G: jo Uh ne, promiň
D: to je dobrý, řeknu ti to znova

On je tak hodnej. Má se mnou trpělivost a je-

D: co si o tom myslíš?
G:um cože?
D: ptám se co si o tom myslíš?

Shit. Já zase neposlouchal. Ten asi nebude šťastnej. Bože jsem nemožnej...

G: já nevím promiň...
D: ty jsi mně neposlouchal?
G: ne promiň
D: *trochu se zasměje* nevadí, stejně se to pak dozvíš
G: prosím řekni
D: jde o tu chatu. Prej tam jsou dokonce i vlci a medvědi v tý oblasti.
G: aha

Už jsme přišli k mému baráku. Rozloučili jsme se a já jsem zašel dovnitř. Klid domova. Odhodil jsem věci do rohu pokoje a rozplácnul se na postel. Už brzo pojedeme....

Ve škole

Když jsme s Dreamem došli dovnitř na chodbě jsme uviděli nějakého kluka jak do někoho mlátí. S Dreamem jsme šli k nim a protože je Dream větší postavy stoupnul si k tomu klukovi a řekl.

D: nech ho bejt, než se stane něco tobě.

Ten kluk se vyděsil a odběhl pryč. Já mezitím začal pomáhat tomu klukovi že země.

G: jsi v pohodě? Jak je ti?
?: *Kašl,kašl* jo asi jo. Děkuju
G: není za co. Moje jméno je George a on ne Dream.
Q: já se jmenuju Alex ale říkej mi quackity.
G: nechceš jít s náma? Ať se ti ještě něco nestane.
Q: já...moc rád. Jsem tu nový a nemám žádné kamarády.
G: ukaž mi tvůj rozvrh....máme ho úplně stejně! Ještě že tak. Nechci aby se ti něco stalo.

Rozešli jsme se směrem biologie a začali se více seznamovat. Neměl jsem tušení kde je Dream ale to mi teď nevadilo. Když jsme přišli do třídy, tak jsme se spolu posadili do lavice a smáli se na plné kolo. Napadlo mě kde je teď Dream...e nechal jsem to být.

Zazvonilo a do třídy přišel Dream. Kouknul se na mě a vytřeštil oči. Pak se ale rozhlédl a došel do zadní lavice u okna...a jo. Quackity seděl na jeho místě. Pak si to s ním vyřídím. V tu chvíli do třídy vešel i učitel a tak jsem musel začít dávat pozor.

Po škole (tohle by byla nuda věřte mi)

Celej den jsem byl ve škole s Quackitym. Je s ním fakt sranda ale bydlí na opačný straně města a tak jsem ze školy chtěl jít jenom s Dreamem. Pak jsem si ale uvědomil že nemám tušení kde je. Tak jsem si prostě dřepnul na lavičku před školou a čekal.

Když konečně vyšel ven, nevypadal že by mě vůbec hledal. Prostě si do uší nacpal sluchátka a šel směrem domů. Zvednul jsem se z lavičky a utíkal za ním. Přece neodejde jenom tak beze mně? Když jsem ho konečně doběhl, zaťukal jsem mu na rameno.

D: Hey! Je promiň Georgi
G: *vydýchá se*v-vpoho. Proč jsi na mě nepočkal?
D: umm já myslel že půjdeš domů s Quackitym..?
G: ne ne. Ten bydlí někde na druhý straně města, takže spolu jít nemůžeme.

Vypadalo to jako by jeho oči pohasly. Udělal jsem něco?

D: Uh tak jdeme ?
G: jo jasně.
...
G: hele Dreame?
D: Ano?
G: nemohl by Quackity s náma na chatu..?

Tak tady to utnu. Děkuju za strpení a dneska možná vydám jestě jednu kapitolu. Jinak chtěli byste pov Dreama?

609 words

Jsem tu s tebou// Dnf ff <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat