|PART 2|

33 3 2
                                    

Hra začala. Carino vytiahol mobil a začal natáčať.
Nechápem prečo.

-urcite to bude život!- zakričala Shibuki. Teraz uz len ze kto tam pôjde.

O chvíľu sa školáčka rozplakala a vošla do dverí zo značkou života. Hned ako prešla prachom cez jej hlavu preletel leaser. Chalani boli trochu výmleti ale ja a shibuki nie.

Vošli sme teda do správnych dverí. Ďalšia izba. Úplne rovnaka. Ale možno iná možnosť.

-co teraz?- spýtal sa vysoký chlapec zo strapatými vlasmi.

-Ty... Ty si ju obetovala!- povedal blondak a pozrel sa na Shibuki. -... Ty pôjdeš!!- zakričal, chytil ju za ruku a hodil o dvere života.

-KARUBE!- Zakričali chalani na raz. Takže blondak sa volá karube... Hmmm.. dobre.

-Pre o by som mala ísť ja ? Prečo nejde napríklad ona?- Shibuki ukázala na mňa.

-Ja?- spýtala som sa.

-Ano... Ked si už prežila toľko hier tak choď ty.- povedala

-ok- mykla som plecami a vošla som do dverí SMRTI.

-NIEEE!- Zakričali opäť chalani.

Prešla som dverami a nič sa nestalo otočila som sa na nich a povedla.

-Podte ak sa nechcete udusiť...- hneď skočili do vnútra. A v bývalej izbe vybuchli plamene.

-...Alebo zo seba urobiť pekný stejk.- dopovedala som predošlú vetu.

Postavili sa na nohy. Otočím sa na Shibuki a poviem.

-Teraz si na rade ty, damicka.- povedala som a narazila som na to v čom je oblečená.

-ale ja nechcem.- povedala. O moj boze opäť to tu máme.

-Aaahhh- zastukal karube.-Arisu... mysli. Je to logická hra tie ti vždy išli.-otocil sa na strapateho chlapca.

-karube, nie.- povedal Arisu zatial co si klakol na zem a sklonil hlavu.

- Arisuu! Mysli!- trval karube.

-niee!- arisu za plakal.

- No tak! Prvé bolo život, potom smrť...- karube stale a stale trval na svojom.

-nie, nemôžem.- arisu sa uplne opustil. Karube sa postavil a otočil sa na nás.

-ja to urobím.- karube povedal. Ked uz sa blizil ku dverám, Arisu vyskočil na nohy.

-pockaj...- zasepkal.- Chota natáčal si v prvej miestnosti však?- spýtal sa Carina, on prikývol a vyberal mobil.

Ukazaltmu to video. Potom ako si ho Arisu celé prezrel si všimol že v miestnosti kde vošla školáčka dvere chýbali. Potreboval rýchlo papier a pero. Chota mu podal papier a Shibuki pero.

Začal kresliť "náčrt" budovi. Budova je štvorcova, malo by tu byť deväť izieb.

-Je to Smrť(Ľudia už si nepamätám ako to išlo po sebe vo filme)- povedal. Arisu rýchlo vošiel do izby.a tak to išlo ďalšie izby až na predposlednu. Pri tom ako sme do nej vošli Vhotovi plameň dosť popálil nohu. A ešte jedná vec. Dvere neboli tak ako v predošlých izbách.

Čiže posledná izba je rozdelená na ešte dve časti. Bol to život. Bola to Shibuki ktorá dverami prešla.

Ocitli sme sa vonku. Konečne. Opäť bieli stôl a karta. No tú som už mala tak som im ju nechala. Hej a ešte aby som nezabudla, došiel tam nejaký chlap zo slovami že už nevládze a následne mu leaser prestrelil hlavu.

Išli sme spolu nájsť nejaké miesto mde by sme mohli prepavat. A hlavne ošetriť Chotovu nohu.

Yayayay nová kapitola. Opäť som dlhšie nevydala ale dúfam že nevadii. Budem vďačná za každý hlas a samozrejme komentár... Ahojteee💜💜

PS: ešte stále neviem s kým skončí (vo vzťahu) hlavna postava ale asi Niragi hehe. Na ostatné postavy urobím keď tak nejaké iné knihy. Baay

PSYCHOLOGY-ALICE IN BORDERLAND Kde žijí příběhy. Začni objevovat