🇷🇺🇹🇷 -Survivor-

677 25 64
                                    

Kitap hakkında bilgi vermek gerekirse:

1. Survivor uyarlaması olacak.
2. Ruskey olacak.
3. Uyarlama hoşuma giderse devam edebilir.

______________________________________

Kendi ülkemde düzenlenen bu program ülkeler arasındaki ilişkileri eğlenceli bir boyuta taşımak için özel olarak düzenlenmişti. Bu etkinliğe katılan ülkeler, etkilinği düzenleyen görevliler tarafından özenle seçilmişti.

Azerbaycan(🇦🇿erkek),
Almanya(🇩🇪erkek),
Kolombiya(🇨🇴kız),
Japonya(🇯🇵kız),
Sırbistan(🇷🇸erkek),
Brezilya(🇧🇷erkek),
Ukrayna(🇺🇦kız),
Portekiz(🇵🇹erkek),
Arjantin(🇦🇷 kız),
Polonya(🇵🇱erkek),
Rusya(🇷🇺erkek),
Kenya(🇰🇪kız),
Özbekistan(🇺🇿erkek),
Yunanistan(🇬🇷kız),
İtalya(🇮🇹erkek),
Vietnam(🇻🇳kız),
Meksika(🇲🇽erkek),
Somali(🇸🇴erkek),
Avustralya(🇦🇺erkek),
Mısır(🇪🇬kız),
ABD(🇺🇲erkek),
Hollanda(🇳🇱kız),
Çin(🇨🇳kız) ve son olarak etkinliğin düzenlendiği ülke yani ben Türkiye(🇹🇷erkek).

Uçağa adım atmamla bana odaklanan gözlerin baskısı altında ezilecekmiş hissiyatına kapılmamak imkansızdı. Azerbaycan ve Özbekistan'ın el sallamasıyla birkaç adım ötedeki koltuğuma oturmadan önce gelen tüm ülkelere teşekkür etmeyi elbetteki unutmadım. Teşekkür ve selamlaşma sefaları bittikten sonra üç koltuğun ortasına geçip oturdum.

(🇦🇿): Şimdi qardaş oraya gittiğimizde kaybedersek aç kalacağız değil mi?

(🇹🇷): Benle aynı takımdan olan kaybetsede aç kalmayacak. Artık farklı takımda olanı da Allah'a emanet ederim. Deniz varsa balıkta vardır orman varsa e o zaman meyve de bitki de vardır. Tuz bile çıkartırız denizden. Tek sorun ateş yakmak.

(🇺🇿): Doğruyu söyle deneyimlimisin?

(🇹🇷): Babam saolsun. Kendi başımın çaresine bakayım diye bırakmadığı ada veya orman var mı bilmiyorum.

(🇦🇿): Ümid edək ki, aynı takımda olaq.

Azerbaycan'ın yumruğunu ileriye atmasıyla ikimizde sırıtıp ona katılmıştık. Gideceğimiz yolun bir gün yedi saatlik bir mesafe vardı. Bu süreçte en doğru seçenek uyuyup geçirmek gibi geliyordu.

(🇺🇿): Men ikkingizni gayet iyi tanıyorum. Uyurken bir şerefsizlik yaparsınız, şu uçağı kafanıza düşürmekten çekinmem.

(🇦🇿,🇹🇷): Ne yapmışızki?

Yüzlerindeki ifade Öbekistan'ın sinirlerini yerinden edecek kadar alaycı bir hale sahipti.

(🇺🇿): Ne yapmışızki? Meni kertenkelelerle dolu bir odaya kitlediğiniz günün bedelini bir gün ödetecektim. O gün yakındır.

(🇦🇿): Açlıktan miden böbreklerini kemirmeye başlayınca düşünürsün bunları.

Laf atışmaları uzun sürmeden bitmiş üç ülkede uyumak için en iyi pozisyonları aldılar. Bir gün yedi saat sürecek olan seyahat başlamıştı.

.
.
.
.

Adaya vardığımızda elimizde birkaç kıyafet ve uyku tulumu dışında bir şey kalmamıştı. Mutfak araç-gereçlerini görevliler sağlayacağı için önceden almamamız konusunda uyarılmıştık.

Ch //One-shot// Ruskey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin