Dnes bolo v škole fakt senza. Ani som nedošla a už nám učiteľka oznámila že máme len 3 hodiny. A to hudobku, vytvatku a teligu. No nie je to super?? Nabuduci týždeň nám začína Švp. Teším sa na ňu. Na izbe som s Ninou a Paulou. Fakt sa teším. Nenormálne to bude. Prvý rok na strednej. Teším sa na všetko. Dúfam že nedostanem no...
Dnes mám poobede iný program. Žiadne nakupovanie ani nič podobné. Idem s Adamom na film. Nejaký čo vyberal tak som zvedavá...
"Ahoj"pozdravil sa mi Adam a dal mi malú pusu.
"Ahoj, povieš mi už na čo ideme??"
"Mmm, nie!"povedal a milo sa zaskeril.
"Prosiiim!"
"Nie, musíš vydržať."
Niečo vytiahol z vrecka. Malú škatuľku. Pozrel sa na mňa.
"Zavri si oči."povedal a ja som hneď oči zavrela. Počula som kroky. Pomaly ma obišiel. Odhrnul mi vlasy. Zrazu som niečo pocítila na krku. Otvorila som oči a sklonila hlavu aby som videla čo to je. Bol to retiazka s príveskom. Bolo to písmeno A.
"A ako Adam??"spýtala som sa.
"Áno A ako Adam."
"Ďakujem je nádherný."usmiala som sa a jemne som sa cervenala.
"Ideme?"spýtal sa a chytil mi ruku.
"Áno!"povedala som a hneď sme aj vykročili. Šli sme ani nie 10 minút.
"Tu je kino??"spýtala som sa lebo v tejto časti sa nezdržiavam.
"Sľúbil som ti film."beriem to ako Áno, pomyslela som si. Vošli sme do akejsi budovy. Z vonku nic moc a bola malá no keď sme vošli vybilo mi to dych. Nebolo to kino! Bola to miestnosť s platnom a na zemy bola deka. Pri deke malý košík, na nej položené vankúše. Bolo to krásne. Nič krajšie som nikdy nevidela.
"Až po tebe!"povedal a ja som sa usadila na deku. Sadol si vedľa mňa. Chvíľu sme len tak pozerali do blba a zrazu sa zapol film. Pritulila som sa j Adamovi a sledovala som film. Boli to Hry o život. Milujem ten film. Videla som ho x krát ale dokážem sa pozerať znova a znova. Adam otvoril košík a podali mi krabicu s popcornom. Potom colu. Po skončení filmu sme este chvíľu sedeli a potom sme začali tancovať lebo Adam puatil hudbu. Bolo to krásne. Bolo asi 22:36 a ja som si uvedomila že musím už ísť. Adam ma odprevadil domov a pred odchodom mi dal pusu. Vraj si to ešte zopakujeme. Krásne poobedie čo myslíš??
KAMU SEDANG MEMBACA
Denník školskej Ja
RomansaRebeka si píše denník. Je na strednej, zatiaľ len v prvom ročníku. Objavuje a skúma. Svoje poznatky zapisuje do denníka. Prežívajte aj vy spolu s ňou ťažké, krásne ale i nudné chvíle a zaujímavé zážitky.