*לאונרדו*״פיפיל אוילר אם את לא יורדת מיד למטה אנ-״
״הנההה! אני באהה״ פיל צעקה מלמעלה ״יואוו אפשר לחשוב גם ככה אנחנו לא נאחר אבא״זאת פיפיל אבל אנחנו קוראים לה פיל אחותי הקטנה טוב היא לא כלכך מימני רק בשנה מה שאומר שהיא בכיתה יא׳ והילדה הזאת היא הדבר הכי קשוח שתיראו בחייכם
״איפה אח שלך״ אבא שאל את פיל ״אבא אני ניראת לך ביביסיטר!?״ פיפיל עונה ״פיל את במחזור?״ שאלתי את פיפיל שנראת כיאלו עוד שניה יוצא לה עשן מהאוזניים ״נרד תגיד לי אתה רוצה למות היום כי זה מה שיקרה אם תמשיך״ כן נרד זה הכינוי שלי שפיל ויואי הדביקו לי אם כבר מדברים עליו איפה הוא?
״היא במצב?״ יואי שאל כשיצא מחדרו יואי קטן מפיל בשתי דקות אבל הוא מתנהג כאילו הוא בכיתה ו׳. פיל מסתכלת עליו במבט של רצח קיבלה את זה מהמשפחה ״להתחיל לרוץ?״ יואי שואל אותי ואני מהנהן לו מיד ״פאקק״ יואי צורח כשפיל רצה אחריו אבא מסתכל אליי במבט ׳זאת העבודה שלך׳ ואני מהנהן
~~~
לאחר שעתיים של היסטוריה שלא באמת הקשבתי לא שאני גם אצטרך את זה בעתיד כן, אני והבנים הלכנו לקפיטריה אבל בדרך תפסה אותי בלה. קפטנית המעודדות והזיון הקבוע שלי לשיחה ששוב פעם רוצה שנהפוך את מה שיש בנינו ליותר רציני. ואני לא חיפשתי את זה אבל כמו תמיד היא לא הבינה הבנים נמצאים כבר בקפיטריה מחכים לי.
כשבלה סוף סוף שחררה מימני באתי ללכת לכיתה כשמתי לב ששכחתי את הטלפון שם, ״אחח״ פתאום אני מרגיש גוף קטן מתנגש בי היא הייתה יפיפיה אם שיער חום ועיניים חום דבש ״תיסתכלי לאן את הולכת״ אמרתי ישר בלי לשים לב בכלל ונעלמתי ״מי זה היה לעזאזל״ שמתי אותה ילדה אומרת איך יכול להיות שהיא לא מכירה אותי שאלתי את עצמי.
לאחר מכן אני הולך לקפיטריה לשולחן של הבנים ורואה את אותה ילדה שם אם אובליביה והשניה אף פעם לא זכרתי איך קוראים לשניה את אוליביה זכרתי רק כי היא יוצאת כבר כמעט שנתיים עם אדם החבר הכי טוב שלי.
״מה קרה שאיחרת?״ שאל אדם ״סתם בלה אני לא מבין מה יש לה מימני״ אמרתי ושתיתי מים ״שמע אחי מאוהבת בך״ ג'יימס אמר אני ג׳יימס ג׳ון ואדם היינו חבורה שכל בית הספר פחד מהם
״טוב עזבו שטויות ראיתם את הילדה החדשה?״ ג׳ון שאל
״ניראת טוב אפילו יותר מטוב״ אדם ענה ״להזכיר לך שישי לך חברה״ שאלתי אותו והוא הרים לי אצבע שלישית והלך לשולחן של הבנות ואנחנו אחריואנחנו באים לשבת ואז הילדה החדשה שואלת את הבנות ״הקפאו הבאה של נויורק?״ אוליביה מהנהנת ואז מפסיקה ישר כשקולטת אותי והשניה נראלי שקוראים לה ניל מנסה לסמן לה שאנחנו מאחוריה אבל אדם מתיישב כבר ליד אוליביה
״מדברים על המפלצת״ הוא שואל ואני נותן לא מכה קטנה באורף ״אחחח אחי למה זה היה טוב״ הוא אומר אבל אני מתמקד בילדה החדשה שמדברת צרפתית עם ג'יימס ומצחקקת והרגשתי את הצורך להרביץ לו משהו בה גרם לי לרצות להסתכל עליה שעות.
~~~
היום נגמר יחסית מהר רק שבלה רדפה אחרי אני חושב שהיא והילדה החדשה באותה כיתה. ובית הספר החליט לשבץ את שתי הכיתות שלנו לשיעור אחד בספורט אנחנו הולכים מאחוריי אוליביה ניל והילדה החדשה .
״אחי אתה מקשיב?״ ג׳ון שואל ואני מתנער ממחשבות ״מה אה,ככן בטח״ אני עונה ומחזיר את ראשי להסתכל על הילדה החדשה, פתאום את רואה אותה מועדת ומתחילה לפול אחורה אני ישר ממהר לתפוס אותה ולמזלי אני מצליח היא עוצמת את עינה ממש חזק כאילו תכננה כבר את כל הנפילה בראשה.
״הכל בסדר תפסתי אותך״ אני אומר והיא פוקחת את עינה בשניה שאני אומר ונעמדת ישר ״א..א.ה תודה״ היא עונה ואני רואה סומק קטן על לחייה שמקודם לא היה היא מסמיקה ממני.
״בכיף ילדה שאין לי מושג מה שמה״ אני אומר והיא מצחקקת
״אני קנדל נעי-״ ״מאמייי לאן הלכת לי״ בלה מגיעה וקוטעת את קנדל. קנדל ישר מסתובבת לחברות שלה רציתי לעצור אותה אבל אז בלה קפצה עליי.״בלה מה את עושה בדיוק״ שאלתי בכעס ״אנחנו לא ביחד ואת יודעת את זה״ בלה עושה לי פרצוף נעלב וכועס ״אתה עוד תתחנן לזה״ היא אמרה והלכה.
______
טובושש אז אנחנו בפרק שלישי כברר
ואני השמח שתגיבו מה דעתכם על הפרק
YOU ARE READING
you love me {1}
Romanceמשפחתו שולטת בכול נו יורק לא מפגין טיפה של פחד אבל הוא הפחד של רובם. רק תלמיד תיכון וכבר גורם לפחד, לאונרד אוילר השם שהרעיד את האדמה. ואז יש אותי :) קנדל לוניאו אבל המשפחה שלי קוראת לי קן, כן רק המשפחה בבית ספר הקודם שלי עברתי התעללות פיזית ונפשית...