Hope szemszöge:
Reggel korán keltem.Lehet azért mert tegnap korán lefeküdtem,de így is kipihentem magam,hogy reggel 7 óra van.Kómásan lemegyek a konyhába,ahol egy üzenet várt a hűtőre rakva:
Jó reggelt Hope!
Elmentem dolgozni és csak hajnalban jövök haza mert bent kell maradnom.A hűtőben van elég étel.Vigyázz magadra drágám.Ne menj az erdőbe egyedül.
Ölel és csókol : Karla nénéd
Az üzenetet ott hagytam a hűtőn és megcsináltam a reggeli teámat.Miközben iszogattam azon gondolkodtam,hogy mit csináljak ma.Szerintem kipakolok előbb és utána kiülök a medencénél lévő napozóágyba hűsölni.
Felrohantam az emeletre,felöltöztem és megcsináltam a fürdőszobai teendőimet.Nos akkor kezdjünk neki a bőröndök kipakolásához.
3 órába telt míg végeztem.Jól ki is fáradtam,így lementem a medencéhez.
Már vagy 2 órája itt vagyok és kezdek éhes lenni,így egy gyors ebéd összedobása után,visszafekszem.Valami pár perccel később felkeltette a figyelmemet.Ez egy vaddisznó hangja?Vagy valami más állat?Talán farkas?Nem érdekelt,így hagytam és bementem a házba inkább.Tv-ztem,rajzoltam,kicsi házi munkát csináltam.Olyan hat óra fele már megint hallottam azt a hangot.Már nagyon kíváncsi voltam,hogy mi lehet ez.Jobb ha megnézem.Felkelek és elindulok az erdő felé.Igaz,hogy Karla azt mondta nem menjek,de kíváncsi voltam,hogy mi volt ez a furcsa hang.Lassan elindultam fel az erdőn a fák között.Még a nap sütött a fák között mert csak késő délután volt(képen fenn).Tetszett még így sétálni is,mert kellemes idő volt,de minél jobban ki akartam deríteni,hogy mi az a hang.Már egyre jobban hallottam a hangot.Még pár lépés és a fák eltűntek előlem.Mi a..?!!??Ahogy látom ez egy nagy tisztás és valami emberek?! vannak ott.Jobb ha visszamegyek a fákhoz és nézem,hogy mi folyik itt.Nem hallom,hogy beszélnének.Jobban megnézem azt a pár embert,de már megint azt a furcsa hangot hallom.Próbálok jobban feléjük nézni és valami állatot?! veszek észre.Most már biztos voltam,hogy onnan jött az a hang.Az egyik ember eláll onnan és most veszem észre,hogy mi az az állat.Egy farkas.Várjunk csak?Tudtommal itt nincsenek farkasok.Főleg nem ekkorák.Feltérképezem a helyzetem.Ott van négy furcsa pasi?! meg egy nagy farkas?!..Hát ez furcsa és ijesztő.Kezdek beparázni.Még egy kicsit figyelem őket,mikor hallok pár hangot.
-Szerintem öljük meg.
-Ez remek ötlet,ez eddig eszünkbe se jutott Peter.
-Jól van na.-válaszolja ezek szerint Peter.
Még nézelődök feléjük és úgy döntök gyorsan elosonok mielőtt észre vesznek mert nem akarom látni,hogy megölik a farkast.Így hátrálok,de megcsúszik a lábam,elesek és egy kicsit sikítok.Gyorsan felkelek,de hallom még,hogy mit beszélnek.
-Mi volt ez?
-Van ott valaki?
-Lehet,hogy egy állat volt.
-Persze,az nem ad ki ilyen hangot.
-Gyere Peter nézzük meg,addig srácok ti maradjatok itt.
Erre gyorsan észbe kapok és elkezdek futni.Hallom,hogy kiáltanak utánam és,hogy már majdnem utolértek.De azt hogy?Több méter távolság volt köztünk,hogy ilyen közel legyenek hozzám.Hirtelen hátra fordulok,hogy megnézzem hol vannak,de valamibe beleakad a lábam,elesek és beverem a fejem.Elterülök és már csak annyit hallok,hogy:
-Biztos mindent hallott.El kell vinnünk magunkkal.-mondja az egyik és felkap a kezébe én pedig elájulok.
##Remélem ez a rész is tetszett,ha igen akkor commenteljetek,holnap nem tudom hozni a kövi rész,de hétvégén már igen..Kxx ##
YOU ARE READING
Az erdő titka(Befejezett)
FantasyPrológus: Danland(ejtsd:Denlend)...<--Ez az a kis falu ahova most én kerültem..A szüleim lepasszoltak Karla nénémhez ,,nyaralni",igaz örültem mert rég nem láttam őt.Már én is nagyon hiányoztam neki,főleg mióta egyedül van a bácsikám halála óta.Itt...