Tanıdık sesin sahibine bakmak için arkamı döndüğümde yeşil kapşonlu bir adam vardı . Kapşonu yüzünün yarısını kapattığı için yüzünü göremiyordum . Birazcık sinirli ve meraklı bir şekilde " Sen kimsin ? Neden buradasın ? Neden kapşonunu açmadan konuşuyorsun ? " dedim . Eli kapşununa doğru gitti ve kapşonunu açtı tanıdık sesin sahibi Alvinmiş ." İstediğim sorudan başlayabilir miyim? " dedi Alvin . Bende. " Sen bana ve benim krallığıma sinirli değil misin ? Hani benim askerimin saçma sapan davranışı yüzünden onlarca insan öldü ya ? dedim.
" Savaşları pek sevmem . Benim krallığıma karşı sizin krallığınız savaştı evet bu doğru . Fakat o savaş senin suçun değildi o sarı kafanın suçuydu . Neden sana yada senin krallığına sinirli olayım ki . "dedi . Normalde ciddi bir insanımdır ama o cümlesini bitirdiğinde kahkahalara boğuldum " ahahaahha " ben gülerken Alvin neler olduğunu anlamadı ve bana " Neye gülüyorsun ? "" Sarı kafa mıı HSHAHSHHSH " diyerek ben hala gülerken Alvin de bana " ben öyle mi dedim ? " dedi ve birden gülmeye başladı " " AHAHAHHAHA " Kendi kendime o neden gülmüştü ? Hayır hayır gülmesin diye değil gülmesinin sebebi neydi yani dedim . Cevabını bilmek istediğimden Alvin'e sordum " Peki sen neye gülüyorsun? " . Alvinde bana " Senin gülmene gülüyorum çok komik gülüyorsun . "
Ne dediğini tam anlamadım ve değişim bi bakış attım " ? " .
Alvin bana baktı şaşırdı ve özür diler gibi
" Ya ben ötle demek istemedim yani garip gülüyorsun ama çok güzel gülüyorsun ."Bu bir iltifat mıydı ? " Saoll " . Ben çimlerde oturuyorkdn Alvin ise ayakta dikilmiş bana bakıyordu . " Haa bu arada neden buraya geldin ? " diye sordum .
" Burası huzur veriyor ." dedi bende " gerçektende öyle huzur veriyor . " dedim .Birkaç dakika nehirdeki bazı canlıları izledik . Daha sonra ayağa kalktı ve
" Benim gitmem lazım hoşçakal . " dedi" Önemli birşey mi var ? " diye sordum . Oda " Akşam yemeğinin saati geldi ve çok açım " dedi . Ne zaman akşam olmuştu asla farketmemişim diye kendimle konuşırken Alvin bana " Akşam yemeğine şatoma gelmek ister misin ? Kendi halkım diye demiyorum çok iyi insanlar vardır . "
" Teşekkürler ama şuan çok rahatım kendi şatoma bile gitmek istemiyorum ama bende acıktım . Ben gelemiceğim için sen şatoma gelmek ister misin ? "
diye sordum o da ilk kendi şatosuna gitmesi gerektiğini daha sonra belki gelebileceğini söyledi daha sonra ikimizde kandi şatolarımızın yolunu aldık .»»»»»»»1 SAAT SONRA««««««««
Alvin " Geç kaldım kusura bakma şatoda işler pek yolunda değildi de ." dedi . Bende " neden birşey mi oldu ? " diye sordum . " Evet değişim bir kavga çıcuk kavgasından aileler de kavga etmiş üstelik silahlarla ." dedi ve bende sinsi bir şekilde gülümseyip " hani senin halkında çok iyi insanlar vardı ? " dedim . Bu cümlwmden sonra Alvin de gülümsedi . Daha sonra tatlı yada yemek ikram ettik fakat şatosunda yemek yemiş ama tatlıyı geri çevirmedi ve tam yiyecekken " Bu turtanın üstündekiler böğürtlen mi ?" diye sordu bende" Evet " dedim . Daha sonra " Malesef bunu da yiyemeyeceğim böğürtlene alarjim var "
dedi . " Bilmiyordum " dedim oda " önemli değil " dedi .•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR BU BÖLÜM 453 KELİME SÜRDÜ BİR ⭐ VERSENİZ HİÇ FENA OLMAZ BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krallıklara Karşı
AventuraDÜNYADA BİRÇOK KRALLIK VARDI AMA BUNLAR 2YE AYRILIRDI SAVAŞÇILAR VE KRALLAR / KRALİÇELER GWEN EN GÜÇLÜ SAVAŞÇILARDAN BİRİSİYDİ ALVİN İSE SAVAŞIN S HARFİNİ BİLE SEVMEYEN GÜÇLÜ BİR PRENSTİ