Kimleri karşılaştıralım bakalım?
Not o yazarların izni olmazsa vs yapmıyoruz
Karşılaştırma şöyle yapıyoruz
- Takipçi sayısı(hem rakama hemde onu aktif takip eden kişi sayısına bakıyoruz)
-Kurgu yazma becerisi (buna siz oy veriyorsunuz oda şöyle mesela oy kararı ile iki yazarın birer kitabı seçiliyor sonra da o kitaplardan sevdiğinize oy veriyorsunuz)
-Kitap estetikliği (seçilen o kitaba göz atıyoruz örnek: süslü anlatımı var mı betimleme kullanıyor mu kitabı giftler veya ayraçlar ile süslüyor mu yeri gelince söz yazıyor mu gibi)
-hitap ettiği kitle (yaş sınırı ortalama ne kadar geniş olursa geniş olan alır).
-diğer platformlar (örneğin picsart pinterest discord instagram twitter tumblir youtube gibi platformlarda hesabı varsa oradaki popülerliği karşılaştırıyoruz).
-Davranışlar (kitabına yapılan yorumlara yazarın verdiği cevap *varsa-* hangi üslupta yazıyor okuyucuları ile nasıl iletişim kuruyor buna bakıyoruz)
-sevdiğiniz (buna siz oy vereceksiniz)
-kimin daha fazla artısı varsa o alıyor vsyi bu kadar
Bizler 60 bölümden sonra sizleri de juri üyeleri grubumuza alacağız ve sadece wattpad değil diğer platformlarda olan ch hesaplarını da hesap sahiplerinin izni doğrultusunda vs yapacağız.
Biz yani juri üyeleri olarak toplam 10 kişiyiz ve bizim cevaplarımız da bölüm sonunda puana eklenecek. Kazanana şimdilik ödül yok
Ama kitabı tanınmış yazarların panoların da paylaşıp vs yapmaya ikna edenleri takip ediyor ve kitaplarına oy veriyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Countryhumans yazarları VS
Non-Fictionburada ch yazarlarını karşılaştıracağız. Vs atsınlar dediğiniz yazar varsa onları da yaparız sorun yok