Sahne Adı: Yujun ( 유준)
Doğum Adı: Jung Yu-Jun ( 정유준)
Görevi: Vokalist
Doğum tarihi: 5 Ekim 2005
Burç: Terazi
Boyu: -
Kilosu: -
Kan Grubu: O
MBTI Türü: ISFP
Uyruğu: Koreli😇Müzik dinlemeyi, video oyunları oynamayı, video izlemeyi ve web dizileri oynamayı seviyor.
😇Yujun, 20 Ağustos 2022'de Yechan ile birlikte KQ Fellaz 2'nin bir üyesi olarak tanıtıldı . Ortaya çıkan son iki stajyer onlardı.
😇Son derece iyi bir yüzücü ve tüm hayatı boyunca yüzdü.
😇Okulda sporcuydu.
😇Uzmanlık alanı resim yapmak, egzersiz yapmak ve yüzmektir.
😇Yujun, Hunter'dan sadece iki saat daha yaşlı. İkisinin de doğum tarihi aynı.
😇Onu tanımlayan 4 kelime: aktif, kibar, eğlenceli ve basit fikirli.
😇Üyelerin çoğunu yiyebilir ve her zaman bir şeyler yer ve asla doymaz. Ortalama olarak bir oturuşta dört kase ramen yer.
😇Çok yüksek bir metabolizması var.
😇Okulda yetenek şovları yapmaya başladıktan sonra idol olmak için ilham aldı. Onu çok heyecanlandırdı ve şarkıcı olmak istemesini sağladı.
😇Bir gün Yujun ve Yechan bir vokal odasında pratik yaparken klavyedeki tuşlar kendi kendilerine çalmaya başladılar, bunun bir hayalet olduğunu düşündüler ve kaçtılar.
😇O bir jimnastik faresi ve her zaman dayanıklılığını ve kaslarını geliştirmek için çalışıyor.
😇Yujun okulda nazik ve atletik biri olduğu için popülerdi.
😇Takma ad: Hary Potter (çünkü böcek gözlüğü taktığında tıpatıp Harry Potter'a benziyor).
😇Değiştirici: Tutku dolu
Oy💜💚💜💚