O gece, en derin gönül maceralarına dalmış akranlarının bile gözlerine uğrayan uyku, onun gözlerine uğramamış; gözleri, karanlık odanın tavanında bir satranç tahtasına takılıp kalmış bir sonraki hamlelerini planlıyordu.
Ares'e açtırdığı dava kesin bir çözüm değildi, sonuçlanana kadar Anıl denilen adam dışarıda olacaktı. Bu sürecin içerisinde bazı kişilerin eline bile geçebilirdi.
Birilerin eline geçtiğinde suçsuz olduğuna inandırırsa o zaman işler daha da kötü bir hale gelirdi. Yaptığı şeyleri sadece kendisi için yapmamıştı.
Kurallar açık ve netti, yükselmezse Kumsal kimsesiz olduğu için onu isteyen birine verilecekti ve elinden bir şey gelmeyecekti.
O aileyi öldürtmesinin kimsenin bilmediği bir diğer nedeniydi Kumsal. Onu istiyorlardı, o pislik herife Kumsal'ı vermezdi. 17 yaşındaki bir genci dinlemezlerdi. O da gözünü karartmıştı.
Hem istediği gücü elde etmek için bir adım atacak hem de Kumsal'ın babasına verdiği sözü yerine getirip kızını koruyacaktı.
Kimsenin bu olayı çözmesine izin veremezdi o yüzden bir süreliğine de olsa Anıl'ı korumak zorundaydı.
~~~~~~~~~~~
Anıl, sabah erkenden uyanmış ve evden çıkmıştı. Kafasının içerisinde bir sürü tilki dolanıyor ve kuyrukları düğüm oluyordu.
Hapisteyken tanımadığı birileri ziyaretine gelmiş ve uslu durup suçu kabullendiği taktirde bir sorun olmayacağını söylemiş alttan alttan da tehdit etmişlerdi.
Çıkamayacağını düşündüğü için bunu kabul etmişti, adamların güçlü olduğunu biliyordu. Karşı çıkmak aptallık olurdu. Havin ve Maral'ın onu çıkarmayı başarması beklemediği bir şeydi.
Dışarı çıkmak geçen onca yıldan sonra onu mutlu etmek yerine huzurunu bozmuştu. Değişime ayak uydurmuş ve yeni şartları kabullenmişti ama kızlar bir şekilde dengeleri bozmayı başarmıştı.
İyi şeyler olmayacağını biliyordu, Maral kendisini tehlikeye atmazdı bunu da biliyordu ama Havin'in sınırlarının olmadığının da farkındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Gerçek
Kurgu OlmayanHer şeyin üzerinden tam olarak 12 yıl geçti. 12 yıl önce çok büyük bir günah işlendi. Kimilerine göre bir taraf masumken diğer taraf suçluydu. Peki ya her 2 tarafta kurbansa? Şimdi kartlar yeniden dağıtılıyor, gerçekler gün yüzüne çıkmak için çabal...