SELAM
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
İYİ OKUMALAR :)
ACI
"Sizi dinliyorum" karşımda oturan adamdan gözümü alamıyordum. diğer asker ayakta bekliyordu.
Turan albayın bakışları yanımda dikilmiş kendisine hayranlıkla bakan Cana takıldı.Bende bakışlarımı oraya çevirdim.
"Sen çıkabilirsin Can" bana başıyla selam verip konuştu.
"Emredersiniz Sayın Savcım" odadan çıktığında karşımdaki adam olduğundan daha dik bir konuma geldi.
Boğazını temizleyip sert sesiyle konuya hızlı bir giriş yaptı.
"Bir operasyonumuzda iki görevli askerimiz terörist olarak yakalandı bu işi TSK'nın eli değmeden hukuki yollarla sizin halletmeniz gerekiyor" yanındaki askere işaret yapınca asker elinde tuttuğu dosyayı bana uzattı.
Dosyayı alıp, inceledim.
Sancak KIZILAY
Demir BİLİR
Kemal KOZAN
Bu üç isimden sadece ikisi dikkatimi çekmişti.
Biri soyadından dolayı Sancak diğeri Kemal şerefsizi
"Detayları bilmek isterim" sıkıntılı bir nefes verdi.
" Elimden gelen sadece bu Savcım detaylara üstler izin vermiyor" oturduğum koltuktan ayaklandım.
"Yapabileceğim birşey yok Albayım detayları bilmeden size yardım edemem"
"Savcım operasyon bitmiş değil"sert çıkan sesiyle masada eğilip konuştum.
"Detay yoksa yardım edemem Albayım" sesim olduğundan sert ve sinirli çıkmıştı.
"İzninizi alın detayları anlatın yardım edebileceğim birşey varsa seve seve şimdi müsadenizle" oturduğu koltuktan yavaşça ayaklandı.
"Üstlerle konuşup tekrardan görüşmek isterim sizinle" kafamı sallayıp düz ifademle konuştum.
" Her zaman beklerim" bir şey söylemedi.
Kafasıyla selam verip odadan çıktılar.
Elimdeki dosyayı masaya bıraktım.
Tabiki de bu şekilde bırakmayacaktım sadece detayları merak etmiştim. Ulaşmam zor olmazdı bu emri verenlerde biliyordu. Masanın üstündeki telefonumu alıp rehbere girdim.
'SALİH AMCA aranıyor...
'Zümra kızım'
'Salih Amca nasılsın iyimisin'
'İyim güzel kızım sen nasılsın nasıl gidiyor bir sıkıntı var mı'
'İyim teşekkür ederim bir durum vardı onunla ilgili yardım almak istiyorum'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLZEDE
Fiksi UmumBeni terk eden ailemin mahallesine taşınmıştım en fazla ne olabilirdi ki... Zümra Altun ~ Kayahan Yıldırım