21.

34 3 0
                                    

P.O.V. Cheryl

Het is nu al een paar dagen geleden dat we met de jongens haden afgesproken. We zijn nog een keer bij Theo wezen kijken en voor de rest gezorgd dat alles goed is geregeld met het huis en de dieren en financieel en al die stuff. Vandaag was onze eerste echt schooldag en de jongens haden aangeboden om ons naar school te brengen, aangezien ze allemaal ook naar die school gaan. Het is nu 8 uur, om half 9 moesten we ons melden aan de balie en over een kwartier kwamen de jongens.

"Cheryl?! Is deze outfit oke?!" Schreeuwde Denise terwel ze de trap af kwam stormen. Ik keek haar keurend aan, ze had een zwarte skinny jeans aan met haar zwarte converse en een randomshirt met leren Jack. Ik knikte enthousiast wat een glimlach van Denise opleverde. "Thx babe!" En ze liep weer rustig de trap op. Ik zelf had ook een zwaarte broek aan met mijn zwarte vans en een ATL shirt. Ik had eyeliner en mascara op gedaan.

Na wat inderdaad een kwartiertje was hoorde we getoeter van buiten komen, dat waren waarschijnlijk de jongens. We pakte onze tassen, waar eigenlijk alleen maar eten en pennen in zaten en liepen naar buiten toe. Denise dee het huis opsloot en samen liepen we naar het busje. Denise en ik gingen samen achterin zitten. Voor ons zaten Luke en Calum en bij het stuur zat Ashton met Michael naast zich.

De jongens draaide alle 4 tegelijk om wat er best wel creapy uitzag. "En? Zijn de dames klaar voor hun eerste dag school?" Vroeg Luke blij. We knikte tegelijk wat de jongens aan het lachen maakte. Damn, welke mensen zijn er nou weer om kwart over 8 's ochtends zo vrolijk! "Hoezo hebben jullie zo weinig in jullie tas zitten? Ik dacht die komen wel aan met een hele hutkoffer ofz." Merkte Michael op. "Eigenlijk alleen maar eten en pennen." Antwoorde ik lachend. "De rest van de boeken en schriften enz zou school regelen." Vervolgde Denise me. "En weten de nieuwen ook al in welke klas ze komen te zitten?" Vroeg Calum. "Wow, hold on! Ik heb een papiertje!" Zei ik terwel ik een papiertje uit mijn tas viste. Nog voor ik hem kon openvouwen gad Luke hem al afgepakt. "D4MQ!! Hell yeah!" Schreeuwde hij terwel hij Calum een klap tegen z'n arm gaf. We keken hem allemaal met een wtf blik aan wat hem aan het lachen maakte. "Jullie zitten in dezelfde klas als Calum en mij!" Zei hij blij. We keken elkaar blij aan.

"Wacht, maar waar zitten Michael en Ashton dan?" Vroeg Denise. "Ik zit samen met Ashton in een andere klas. Legde Michael uit. Ze maakte een O geluidje en toen was het even stil.

Naarmate we dichter bij de school kwamen, hoe meer jongeren we zagen en geloof me, dat waren er echt veel!

We reden de parkeerplaats op en parkeerde de auto. We stapte allemaal uit en Denise en ik keken met grote ogen rond. "Omfg het is zo groot." Zei Denise zacht. "Achter dit gebouw zitten nog wat andere gebouwen waar praktijkles en gym word gegeven." Grinnikte Calum die dus blijkbaar het heeft verstaan. Dit keer viel mijn mond ook open van verbazing. "Waar moeten jullie je melden?" Vroeg Ashton toe hij de auto op slot deed en voor ons uit begon te lopen. "Hoofdingang balie daar moeten we onze kluissleutel ophalen en dan worden we doorverwezen naar de directeur zeiden ze aan de telefoon." Antwoorde ik. "Ohh dan lopen we toch even mee?" Zei Michael blij.

"Ik heb jullie kluisjes naast elkaar gegeven zodat jullie zo veel mogelijk bij elkaar kunnen blijven, jullie moeten straks in de pauze even naar lokaal 2.22 om een pasfototje temaken voor op jullie schoolpasjes. Jullie krijgen de rest allemaal bij de directeur. Die zit in lokaal 0.15 dat is hier de gang door en dan de laatste kamer rechts. Ik hoop dat jullie een leuke tijd hier hebben!" Vertelde de vrouw achter de balie. We bedankte haar vriendelijk en liepen de kant op die ze aanwees. "Gaan jullie maar vast naar jullie klas, anders komen jullie misschien te laat doordat jullie gingen wachten." Zei ik toen we voor de deur stonden. De jongens knikte en gaven ons een knuffel en liepen weg.

P.O.V. Denise

We klopte aan bij deur en we hoorde meteen iemand met een hele zware zwem "binnen" roepen. We liepen naar binnen en zagen een dikke man achter een bureau zitten, ik gok van ongeveer middelbare leeftijd. "Goedemorgen dames, dus jullie zijn Cheryl en Denise die hierheen zijn geëmigreerd?" We knikte allebei. Hij gaf ons een voor een hand en haalde een stapel papieren te voorschrijn. "Okee deze papieren moeten jullie even ondertekenen en invullen, dan zal ik ondertussen iemand regelen die jullie boeken voor je ophaalt." En met dat schoof hij 2 pennen en 2blaadjes van de stapel naar ons toe. Terwel hij druk met iemand aan het bellen was. "Okee mooi dan gaan we nu even jullie rooster bekijken."

Na alles besproken te hebben kwamen onze boeken waarvan we er een paar meteen al in onze kluisjes kunnen doen. We kregen nog een rondleiding die uiteindelijk zou stoppen bij onze klas waar we onze eerste les zouden hebben; biologie.

We waren aan het einde van de rondleiding gekomen en alles was nu een heel stuk duidelijker, de school lijkt me ook wel leuk. Niet te veel echt een strikt schema ofz maar gwn lekker los enz. De directeur (die eigenlijk nog steeds zijn naam niet heeft gezegd) gaf ons weer een hand en klopte vervolgens op de deur van het lokaal. We liepen naar binnen en een stuk of 16 paar ogen staarde ons aan. "Hallo mevrouw Smith! Dit zijn 2 nieuwe leerlingen die hun eerste dag en eerste les bij u komen." Zei de directeur. De lerares die dus blijkbaar mevrouw Smith heette, keek ons lief aan en liep naar ons toe. Ze zag er al best oud uit. Wit/grijs halflang haar en een hele verrimpeld gezicht en huid. Ze trok ons alle2 in een knuffel. "Ooh hallo kindjes! Wat enig dat ik jullie ook les mag geven, agh gut, kijk toch naar die koppie's. Mooi toch? Of nie dan? Ik vind het inelkgeval enig! Kom zitten kinders! Dan gaan we even een voorstelrondje doen!" Ratelde ze aan een stuk door. Ze is echt zo lief! Of nouja, zo praat ze. Ze geeft me echt zo'n gevoel van oude peuterjuf weet je wel.

Hee guys!! Sorry geen inspiratie, maar volgende deel is on his way!

Xx

Addicted to you! (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu