Procházka

288 15 1
                                    

Jako kdyby byla naštvaná, že požádal o tanec mě a ne ji. "Skvěle tančíš." řekl mi Tomáš. "Díky, ale musím uznat, že i ty tancuješ na kluka dost dobře." "Ty jsi mi dnes na tom zápase padla do oka, víc jsem sledoval tebe, než zápas!" řekl a usmál se na mě jeho dokonalým úsměvem. "Tohle mi už neříkej, nebo se budu červenat!" řekla jsem mu nervózně a už jsem cítila, jak mi červenají tváře. "Tak to by jsem tě chtěl vidět. Určitě musíš být rozkošná." "Ale dost už!" řekla jsem mu a usmála se na něj. Ještě chvíli jsme spolu tancovali a pak se mě zeptal, jestli se s ním nepůjdu projít. Samozřejmě jsem s radostí souhlasila a šla jsem říct Kláře, že se zachvíli vrátíme. Když jsem vyšla před klub, Tomáš tam na mě už čekal. Podal mi moji tašku a svetřík, který jsem si oblékla, protože venku byla příšerná zima a vyšli jsme. Šli jsme po městě, až dokud jsme si nesedli na lavičku v parku.
"Není ti zima, Anet?" zeptal se mě Tom. "Ne, to je v pohodě." odpověděla jsem, ale je snad všem jasný že jsem lhala. :D "Obleč si mojí bundu, aby jsi nebyla nemocná!" řekl a už si začal sundávat svoji bundu. "A potom budeš nemocný ty! Já mám svetr, vážně to nebude nutný." zkoušela jsem ho přemluvit, ale nijak se mi to nedařilo. "Nerozčiluj mě a obleč si tu bundu." nedal se Tom. "Tak dobře, když jinak nedáš."
Dost dlouho jsme seděli na lavičce a povídali jsme si. Cítila jsem se s ním moc dobře.
"Nepůjdeme už? Slíbila jsem Kláře, že nebudeme dlouho pryč." zeptala jsem se ho po chvíli povídání. "Tak fajn. Mimichodem, jsem hrozně rád že jsem tě poznal." řekl trochu nervózně Tom. "I já jsem ráda že jsem tě poznala!"
A....
------------------------------------------------------
Dnes trochu krastší část, ale snad se někomu i tak líbí. :) Nemám na to tady moc času poslední dobou kvůli škole. :)
Budu ráda za votes a za pozitivní i negativní komenty taky :) Napište si, co bych mohla zlepšit. :)

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat