Hadi Tanışalım Seninle (HTS)

8 2 0
                                    

Evet evet evet. Beni kıramayıp okumaya geleceğini biliyordum. İyi ki sayfalarımı açık bırakmışım yoksa nasıl okurdun:) Belkide sadece canın sıkıldığı için okumaya geldin veya bir uğrayıp selam vermek istedin kim bilebilir:)

Sahi yolun buralara uğrar mıydı?

Seni bu yola düşüren nedir peki?

Bana soracak olsaydın"Farklı kafadan insanlar arıyordum yolu karıştırdım sanırım yoksa doğru yerde miyim? Diye ben soru sorardım bu sefer.

Ama neden bana cevaplattın şimdi oldu mu böyle:)?

Sende farkettin mi ne garip bir yer burası.

Yada sadece garip olan bizim algılarımızdır.

İnsan kendi algıları ile ortamları garipser veya benimser.

"Tabi ben her ortamı benimseme taraftarıyım"

Hadi ama burda tek başıma konuşmak iyice sıkıcı olmaya başladı yoksa bilerek susup habire beni mi konuşturacaksın.

Hayır hayır bu olmaz. Cidden olmaz kabul edemem bunu.

Tek ben konuşursam bir süre sonra bende deli olurum sende bana eşlik etmek zorunda kalırsın. Kızma tamam tamam ama bari dinliyormuş gibi yap,

"YALNIZ KALMAYAYIM ANLATIRKEN."

Anladım ben olayı cidden çözdüm bu sefer.

Çok konuşup, soru sorduğum için kaçtın buralardan demi:) Şimdi birazcık soru sormak az da olsa bu dünyadan uzaklaşmaya çalışmak suç mu?

"Suçsa ben olacaklara razıyım " zaten olan olmuş daha ne olabilirki?

Diye sormaya bile korkuyorum. Aynen tam da düşündüğün gibi insanlardan dolayı. İnsan insandan korkar mı? Nasıl bir yerdeyiz biz?

"Yaşadığımız bu yer bir rüya yaşadıklarımız da bir kabus"

Bu olayların başında kim var peki? Hiç kuşkusuz insanlar. Ah bu insanlar ah ne diyebilirsin ki?

Ben şuan bir diyemedim belkide ileriye doğru derim. Tamam unutmam ileride birşeyler diyeceğim merak etme:)

Beni boşver asıl sana sormalı,

Yoksa diyecek birşey mi buldun?
"E hadi paylaşsana meraktan çatlatacaksın beni burda"

Pekiii  bu güzel yorumun ve düşüncen için sana bir teşekkür etmek gerekir onu da ben yapayım:)

"Teşekkür ederim"

"Bir dakika bir dakika , arkadaşların da teşekkür edecekmiş öyle duydum"

Ne güzel bak herkes herkese teşekkür etti ne güzel bir yer oldu burası ya:)

Burayı güzelleştiren ne sence?

Evet sana soruyorum var mı bir cevabın?

Ya bunu düşünmeden cevaplamanı beklerdim:)

"Tabiki deeeee"

Veriyorum cevabı.

Ama çok isteksiz duruyorsun gibi. Tamam ben vereceğim cevapla,

"İsteğini zirveye çıkaracağım"

"TABİKİDE BURAYI GÜZELLEŞTİREN SEN VE O GÜZEL KALBİN"

Bir baktım da yüzünden gülücükler saçılıyor. Benim bu güzel iltifatım dışında başka mutlu edici bir haber veya mesaj mı aldın?

Hadi hadi söyle çekinme hiç:)

Bu mutluluğuna bizde burda eşlik edelim.

Öyle değil mi arkadaşlar?

"Bu Bölüm tam tanışma bölümü olmadı bence. Habire konu ordan oraya geçti sende dur demedin:)"

Dersem sen bana kızarsın bu yüzden böyle birşey söylemedim say. Lütfen bu seferlik böyle olsun ilk tanışmada sen fedakarlık yapmış ol:)

Daha fazla sözü uzatmaya gerek var mı? Tüh bilemedim şimdi. Ya ben burayı yarıda bırakıp gits-

Şaka yaptım ya hemen alındın sende.

"Bir şakanın 40 yıl hatırı vardır"
Derler ama kim diyor onu çıkaramadım ben. Bak yine karıştırdım yanlış yazmışım cümleyi neyse buda benim cümlem olsun.

Sana uyar mı? Uyar demi sıkıntı olmaz:)

Peki tamam öyle diyorsan öyledir:)

Büyük ihtimalle çok konuştum ben , bu yüzden hemen ağzımı kapatıp sizin tanışmanızı izlemeye başlıyorum.

"Hadi kolay gelsin:)"







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim Dünyam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin