15.

102 7 0
                                    





- Szeretném ha elmennél iskolába tanulni .- ez most mi ennyire hirtelen? Tegnap amint visszatért egy szót se váltott velem ma pedig egyből ezzel nyitott.
- Elias , ezt most őszintén nem igazán értem .. Semmit nem mondtál nekem a tegnapi hazajöveteled óta. Tudom hogy mennyire aggódtam érted ? - persze hogy most se engedi azt hogy közelebb menjek hozzá.
- Akane , szeretnélek biztonságban tudni másrészt mivek ott tanítok szemmel tudlak tartani. - tanít? Most jövök rá arra hogy igazából alig tudok róla bármit is ..
- Akkor is én mit kezdenék az iskolába ? Az előző iskoláim se bírták sokáig a jelenlétem .. - nyugodt életet szeretnék és jobban meg akkarom ismerni őt is hiszen a megmentőm.
- Ez az iskola a mágusokkal foglalkozik nem fognak téged más szemmel nézni . - Mágusokkal?
- Én nem vagyok mágus csak furcsa dolgokat látok de semmi egyéb .- félek őszintén újra emberek közé menni.
- Mágus vagy nem is akármilyen . Nem akarlak erőltetni de szerném ha velem jönnél. - egy próbát lehet megér.
- Előtte kérlek beszéljük át a dolgokat. A döntésemet úgy akkarom meghozni hogy tisztán látok.- Elias sokszor inkább olyan mint egy kamasz gyerek aki mindig kitér a beszélgetés elől.
- Reggelizünk meg aztán átbeszélünk mindent , rendben ?- csak tartsa be a szavát.
- Rendben .. - egy kicsit kezdek félni..

***

- Azért hoztalak magammal mert van benned valami ami vonz engem . Nem tudom pontosan hogy micsoda de érzem a vonzást minden egyes nap. Fiatal vagy még és nem szeretném hogy olyan dolgot tegyek veled amit később megbánok.- ez akkor se magyaráz meg semmit .. tudni akkarom hogy pontosan milyen vonzást érez.
- Elias.. Amióta itt vagyok furcsa érzelmeket táplálok irántad és.. megrémit mert nem tudom miért van . Félek attól hogy te is elfogsz engem dobni mint sokan mások.- azt hiszem az iskola ebből a szempontból lehet tényleg jó megoldás lenne . Így legalább a közelében lennék és tudnám figyelni hogyan viszonyul hozzám.
- Képtelen lennélek elengedni téged hiszen a családom vagy . Bízz bennem ! Most csak ennyit tudok mondani de ígérem később mindent elmondok. - a családja. Emlékszem amikor először találkoztunk akkor is ugyanezt mondta . Ő tényleg vigyázz rám és azt nézi mi a jó nekem .

- Mesélsz nekem akkor is iskoláról? Nem szeretnék úgy odamenni hogy nem tudok semmit. Kíváncsi vagyok milyen emberek vannak ott ..- izgulok , remélem nem fogok szégyent hozni Elias-ra .
- Különleges fiatalok mint te akik képesek látni olyat amit az átlag emberk nem .. olyan erőt használnak amit az elmúlt időben már te is láttál. - tudtam hogy létezik ilyen de azt nem hogy olyan szinten hogy iskola is van .
- Őszintén nagyobb a félelem bennem mint a boldogság de .. nagyon örülök annak hogy közel lehetek hozzád. Másrészt pedig talán most tényleg teljes életet élhetek majd neked köszönhetően. - nyúltam keze után amit furcsa módon engedett.
- Akane , mindennél fontosabb vagy nekem! Melletted lesz amikor szükséged lesz s amikor nem . Ígéretet tettem neked . - imádom azt a nyugodt érzést amit magából áraszt.

The Mage's Spouseحيث تعيش القصص. اكتشف الآن