16.

36 2 0
                                    



Elias  még mindig egyedül van odakint és ez zavar.. úgy értem előttem biztosan magányosan élt de most is vissza -vissza húzódik..Olyan mintha néha még mindig benne élne abban az életben. Egyáltalán nincsenek barátai?.. igen sokkal másabb mint a többiek de egy elképesztő személy.
- Gyere kész a vacsora, Elias!- remélem az a döntés hogy vele megyek az iskolába segíteni fog " nekünk " . Aggódom,nem is kicsit ez az egész sulis ügy 2 hét múlva kezdődik hivatalosan. Addig pedig nem kevés dolog van amire fel kell készülni.. félek hogy ott mi lesz.. Az eddigi iskolai élményeim után nem akkarom ugyanazt át élni ezen a helyen.
- Egyetek én most nem vagyok éhes. - utálom azt hogy amióta beszéltünk az iskoláról vissza húzódott. Mégis miért csinálja ezt miért kérdezett meg ha most így viselkedik?
- Nem. Itt fogsz ülni mellettem és eszel!- siettem mellé majd karjára fogtam és az asztal felé húztam.
- Akane? - nem értem miért lepődött meg ennyire.
- Ne kerülj engem.. Rosszul érzem magam emiatt olyan érzés mintha valami rosszat tettem volna..-
- Nem csináltál semmi rosszat.-..
- Éppen ez az. Jól tudom hogy nem tettem ellened semmi rosszat te mégis kerülsz engem.- tudnám miért van ilyen szintű hangulatingadozása.
- Bele egyeztek abba hogy veled megyek mindkettőnk érdekében.. Te mégis azóta olyan más vagy.. Miért? Mi történt hogy velem szemben lettél más?- nem szabad sírni.. Érzem a könnyeim de nem szabad szabadjára engednem őket.

- Féltelek.. Mert bár tudom jól hogy biztonságban vagy ha mellettem lehetsz de.. Más ok is közre játszik abban hogy oda kell mennem. - hiszen egy iskola.. Ott nagyrészt csak iskolai tevékenységek folynak.
- Az utóbbi időben furcsa dolgok történtek és engem kértek fel a kivizsgálásra. Először azt gondoltam ha mellettem leszel akkor könnyebb lesz hiszen nem fogok érted aggódni. Aztán rá jöttem hogy éppen egy olyan helyre akarlak vinni ami.. - tehát végig értem aggódott és semmi baja nem volt velem.
- Veled fogok menni mert szeretnék tanulni és új embereket megismerni. Bárhol leszek te úgy is aggódnál de ott melletted leszek ami enyhíti az aggodalmat. - simitottam vállára.
- Ne tartsd magadba máskor az ilyen dolgokat..  Ne kövesd el azt a hibát amit én.- nem könnyű egyedül megoldani a problémát. Ez idő alatt már valamennyire kiismertem Elias-t jól tudom a kommunikáció nála olyan mint nálam. Nem egyszerű elmondani az érzéseinket másoknak néha még önmagunknak se.
- Menjünk együtt és élvezzük együtt , rendben ?- fogtam kezére.. őszintén nem hittem hogy én leszek az aki másnak ilyet fog mondani.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 11 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

The Mage's SpouseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora