26 . BÖLÜM

842 31 8
                                    


Gözlerimi açtığımda yanımda kızım vardı devran kalkmış olmalıydı . " günaydın annecim sen ne zaman yanıma geldin " dedim yanağından öperken "baba " dedi " babamı getirdi seni aşkım hani baba nerde ? " dedim onu kucağıma alırken giyinme odasına gidip üstümü değiştirdim . Artık dolaptaki eşyalarım günden güne artıyordu kızımıda giydirip aşağı indim gül abla bugün yoktu dün de olmaması gerekiyordu aslında ama çağırmıştık oda sağolsun bizi kırmamış gelmişti .

" neredeler annecim kimse görünmüyor ? " dedim mutfakta ve salondada kimse yoktu tam devranı arayacaktım ki kış bahçesinden ses geldi . O tarafa gittiğimde Leyla burdaydı " günaydın leyloşum " dedim kahvaltıyı buraya hazırlamıştı . " Günaydın ayroşum yanlızız diye buraya kurdum kahvaltıyı ama " dedi " iyi olmuştu devranla abim nerde ? " dedim " onlar sabah çıktı nereye gittiklerinide söylemediler " dedi " Allah Allah erken mi çıktılar abim devranı yanımda görmedi dimi ? " dedim " yok devran abi kaldırdı Akgünü aselide yanına bırakmış Akgün fark etmedi yani " dedi devrana akşam yanındaki koltuğa yatak yapmıştık ama devran abim uyuyunca yanıma gelmişti . " merak ettim şimdi " dedim telefonu elime alırken " gel teyzem sen bana " dedi aseli kucağına alırken devranı aradım bi kaç kere çaldı meşgule atmıştı bişey oldu acaba korkmaya başlamıştım . Telefonuma mesaj sesi gelince mesajı açtım

SEVGİLİM ;
Meleğim günaydın abinle biraz işimiz var gelince konuşuruz kızımızı benim için öp seni seviyorum ❤️

Yazmıştı devrana defalarca kere sormama rağmen sorun yok diyordu ama ters giden bişey olduğunu seziyordum " açmıyor mu ? " dedi " yok " dedim telefonu kenara bırakıp " akgünde bişey söylemiyor " dedi bi süre sessiz durduk aselde bize bakıyordu " başka bi not falan gelmedi dimi Ayra ? " dedi kafamı olumsuz anlamda salladım asel bana gelmek isteyince onu aldım Leyla'yla kahvaltımızı yaptık .

kahvemizi içerken kapı çaldı " akgünler gelmiş olamaz dimi ? " dedi " sanmam korumalarda dışarda " dedim kapıya doğru giderken " Aselin yanında kal " dedim kapıyı açtığımda koruma dışardaydı " ayra hanım arkadaşınız Tuğçe hanım geldi alalım mı içeri ? " dedi " alın " dedim diğer koruma bahçe kapısından çekilince Tuğçe " ayroş arabayı napayım " dedi koruma " biz çekebiliriz isterseniz " dedi " anahtarı ver çekerler " dedim tuğçe anahtarı verip içeri girdi ayakkabısını çıkarıp "haber vermeden geldim ama evde sıkıldım Ali de meydanda yok " dedi " iyi yapmışsın devranla abimde yok " dedim " napıyor bunlar Ali banada bişey demedi devran abi sana söylemiştir " dedi " yok hiçbirimize bişey söylemediler " dedim kış bahçesine giderken " otur sen ben kahvemi yeni yapmıştım dokunmadım sen iç ben kendime yapıp geliyorum " dedim bana " tamam " diyip aseli kucağına aldı " teyzem napıyorsun sen " dedi ben mutfağa gittiğimde kahve yaparken devranı aradım bu sefer meşkule atmamıştı hiç açmamıştı .

Gönderilen : Sevgilim ❤️
Nerdesin devran kötü bişey mi var ?
bana söylemiyorsun
Neden birden hepiniz ortadan kayboldunuz
Aç bir sesini duyayım lütfen

Yazdım ama cevap vermedi kahvemi alıp kızların yanına gittim Tuğçe " yaz geldi kızlar bu sene tatile gidelim hep birlikte ya " dedi Leyla " vallaha bende istiyorum " dedi Tuğçe " Antalya nasıl ? Antalya gidelim bence ya ayra sen ne diyorsun ? " dedi dalmıştım aklım devrandaydı mesajlarıma cevap vermemişti " dalmışım kızlar ne diyordunuz ? " dedim Leyla " tatile diyoruz Antalya gidelim mi ? " dedi " bilmem bakarız şuan aklım devranda " dedim asel yerde oyuncaklarınla oynuyordu .

Tuğçe "biliyorum canım biraz kafan dağılsın diye konuşuyorduk öyle " dedi " Antalya güzel olur aslında " dedim Leyla " alışverişe gitmemiz gerekiyor o zaman kızlar " dedi asel ayaklarıma tutunup kalkmaya çalıştı ellerinden tutup ayağa kaldırdım . " bu minik kızada alışveriş yapmamız gerek " dedim gülerek Tuğçe " ya bikini falan alırız nasıl tatlı olur " dedi aseli gıdıklayarak asel " leyloş " dedi Leyla " leyloş kurban olsun sana ben alcam kız sana cicileri " dedi Tuğçe " yürüyor mu ayra ? " dedi kollarından tutuyordum ama ayaktaydı " kendi başına yürüyemiyor ama tutunca yürüyor " dedim ensesinden öpüp " bide bu ara koltuklara falan tutunup kalkmaya çalışıyor " dedim " ne kadarlık oldu ? " dedi " 20 gün sonra 1 yaşında olacak " dedim Leyla ellerinden tutup " kız sen büyüdün mü ? artık seni bizim kadroya alır babanı delirtiriz " dedi iki elinden tutup kendine yönlendirince ona doğru yürüdü asel .

ASEL  ( MAHALLE HİKAYESİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin