Güzeller güzeli elif bir türlü mesleğini yapamayan özel hastaneye girmek istemediği için farklı işlere girip çıkan hayat mücadelesi veren güzeller güzeli elifim.Yusufun İnternete verdiği ilanı görür ve hemen iletişime geçer.Daha sonrasında mekan elifin evine yakın olduğu için hemen iş görüşmesine gitmiştir...Yusuf mekanında her zaman ki yerinde otururken elifin o upuzun saçları rüzgarda savrulur ve eliften gözünü alamaz Elif garson sesiyle görüşmesini yaparken yanlarına yusuf gider ve elifle tanışmak ister.Elif ve yusuf nihayet tanıştilar.yusuf elife bir kahve söyler ve elife der ki ;anlat bakalım elif hanım seni biraz dltanimak isterim der benim mekanımda çalışmak istiyorsan ve burayı sevdiysen biraz kendinden bahset der.
ELIF:annem babam yıllar önce Almanya ya taşındilar Almanya'da anlasamayinca ayrıldılar ben ve kardeşim zaynep ayni evde kalıyoruz bizi rahmetli ninem büyüttü o vefat edince burayı bırakıp başka yere gidemedik ben aslında hemşireyim...kardeşim zaynep ise avukat özel hastane şartları zor olduğu için hemşirelik yapmıyorum ama çalışmayı seviyorum der...
Yusuf hikayesinden çok etkilenir ve aynı zamansa hoşlanmaya başlar gözünü eliften alamaz elif der ki yusuf bey ben kendimden bahsettim biraz da siz bahsedin der yusuf tabiki bahsederim der
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YUSUFUN VE ELIFIN HİKAYESİ
Fiksi Umummasallar kadar güzel bir Anadolu hikayesi...İyi okumalar