פרק 8 - כלבה!

113 16 16
                                    

נקודת מבט ג'ימין


אני ויונגי סיימנו להתארגן ויצאנו מהחדר והתחלנו ללכת לכיוון שולחן האוכל לקראת ארוחת הבוקר.

"או הינה אתם בואו שבו חיכינו" אמר המלך וחייך "בוקר טוב" אמרתי לכולם "בוקר טוב!" הם החזירו לי וחייכו והתחלנו לאכול.

"אבא, אמא ג'יון מגיעה לפה היום" יונגי הודיע לאחר שסיימנו לאכול "יופי בני תהנו קצת אתה והיא" אמר המלך בחיוך "לא, לא בשביל זה היא באה" ענה יונגי בפרצוף קר "אז.. למה היא באה?" שאלה המלכה "אני עומד לבטל את האירוסין שלי איתה היום" אמר יונגי בפשטות כאילו מדובר בכלום ושום דבר, ידי הזיעו מהלחץ "ולמה!?" שאלה המלכה לא מרוצה "אני לא אוהב אותה" אמר יונגי והרים את כתפיו קצת, המלך והמלכה צחקו "יונגי.. גם אני ואביך היינו כך בהתחלה התחתנו ללא אהבה ותראה עכשיו! עם השנים אתה תתאהב בה אל תדאג זה יבוא.." אמרה המלכה בחיוך וצחקקה וכך גם המלך "אני לא אוהב אותה כי אני אוהב מישהו אחר" אמר יונגי בהתנשפות הצחקוקים של המלך והמלכה הפסיקו באחד "מ-מה לא הבנתי.." אמרה המלכה בשוק "אני מאוהב במישהו אחר" אמר יונגי שוב נראה עצבני אני כבר הזעתי בכל הגוף "הבנתי... בסדר תבטל את האירוסין, אני רוצה שהבחורה שאתה אוהב תבוא הערב לארוחה שנוכל להכיר אותה" אמר המלך ויונגי גיחח "ואם אני אומר לך שאתה מכיר" אמר יונגי גופי החל לרעוד "מה זאת אומרת יונגי מי זו!?" שאלה המלכה והרימה את ידה לכיוון יונגי באשמה "הבן אדם שאני מאוהב בו זה-בום!" הייתי חייב לעשות משהו לפני שיונגי יספר שזה אני והפלתי "בטעות" את המגש של האורז "אופס.." אמרתי בחיוך מובך והמלכה צחקקה "זה בסדר ג'ימיני... ג'סיקה" המלכה כיוונה את ידה מ-יונגי למשרתת שתבוא לנקות הרגשתי רע משום שהיא הייתה מבוגרת המשרתת"א-אני העשה את זה" אמרתי לג'סיקה כולם היו בשוק "ג'ימיני אתה נסיך אתה לא יכול לעשות את זה" אמרה המלכה "אל תדאגי אני יכול זה בסדר אני הפלתי אני אנקה" אמרתי קם מהכיסא וקד להם "הנסיך ג'ימין זה בסדר אני העשה את זה!" אמרה המשרתת בהתעקשות "את רוצה שננקה את זה יחדיו?" שאלתי בחיוך גורם לה לחייך ישר "בסדר נעשה את זה ביחד" אמרה ועזרתי לה לנקות את הלכלוך "מצטער" אמרתי קד למשרתת כולם הביטו עלינו בשוק "לאלאלא זה בסדר!" היא אמרה מהר "הנסיך ג'ימין אתה.. אל תקוד אלי אני צריכה לקוד אליך!" אמרה מהר וקדה כמה פעמים "את לא צריכה גברתי זה בסדר את מבוגרת ממני" אמרתי לה וכולם מביטים על המתרחש.

לאחר שג'סיקה הלכה חזרתי להתיישב בשולחן כולם הביטו עלי ללא מילים "מה?" שאלתי והמלכה ניגשה אלי וליטף את שיערי "אתה ילד מדהים ג'ימיני!" אמרה וחיבקה אותי חזק "אני גאה בך!" אמרה עיני נצצו מדמעות שהחזקתי "תודה רבה!" אמרתי לה וחיבקתי חזק חזרה.

"טוב יונגי זה לא משנה מי זו היום בערב היא פה!" אמר המלך וכך סגר את הנושא יונגי הנהן ורק אני עוד שניה מתתי מבפנים.

My Future Kingdom (Yoonmin)Where stories live. Discover now