𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐚𝐠𝐨𝐧𝐢𝐬𝐭-
𝒀/𝑵,
𝑻𝒉𝒆𝒚/𝑻𝒉𝒆𝒎 𝒂𝒈𝒆𝒏𝒅𝒂𝑼𝒔𝒆𝒓𝒏𝒂𝒎𝒆:_𝑺𝒐𝒓𝒂𝒄𝒓𝒚𝒚(𝒊𝒕'𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝑰 𝒄𝒂𝒏 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒐𝒇)
𝑨𝒈𝒆:𝟐𝟐
𝑶𝒄𝒄𝒖𝒑𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏:𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝒔𝒕𝒓𝒆𝒂𝒎𝒆𝒓
𝑬𝒙𝒕𝒓𝒂 𝒇𝒂𝒄𝒕: 𝑨𝒍𝒍𝒆𝒓𝒈𝒊𝒄 𝒕𝒐 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒍𝒆𝒔𝒔𝒐𝒏𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒆𝒂𝒍 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒓𝒐𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒇𝒄 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒏𝒐𝒏𝒚𝒎𝒐𝒖𝒔 𝒗𝒊𝒆𝒘𝒆𝒓 𝒘𝒉𝒐 𝒌𝒆𝒆𝒑𝒔 𝒔𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒖𝒏𝒆𝒙𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒂𝒎𝒐𝒖𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒎𝒐𝒏𝒆𝒚.
𝑨 𝒔𝒕𝒓𝒆𝒂𝒎𝒆𝒓 𝒎𝒐𝒔𝒕𝒍𝒚 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒏 𝒇𝒐𝒓(𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓)𝒉𝒖𝒎𝒐𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝟐 𝒃𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒄𝒆𝒍𝒍𝒔 𝒄𝒍𝒊𝒑𝒔.
(𝑻𝒉𝒆𝒊𝒓)𝒂𝒄𝒕𝒖𝒂𝒍 𝒏𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒔𝒏'𝒕 𝒓𝒆𝒗𝒆𝒂𝒍𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒔𝒐𝒄𝒊𝒂𝒍𝒔 𝒐𝒃𝒗𝒊𝒐𝒖𝒔𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒈𝒐 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒐𝒘𝒏 𝒄𝒓𝒆𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒖𝒔𝒆𝒓𝒏𝒂𝒎𝒆.
𝒀/𝒏 𝒊𝒔 𝒔𝒎𝒂𝒓𝒕 𝒃𝒖𝒕 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒔𝒕𝒖𝒑𝒊𝒅 𝒊𝒏 𝒊𝒏𝒅𝒆𝒔𝒄𝒓𝒊𝒃𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒘𝒂𝒚'𝒔.
𝑻𝒉𝒆 𝒃𝒊𝒈𝒈𝒆𝒔𝒕 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒂𝒎𝒐𝒖𝒄𝒉𝒆 𝒔𝒊𝒎𝒑 𝒊𝒏 𝒆𝒙𝒊𝒔𝒕𝒆𝒏𝒄𝒆
𝑶𝒗𝒆𝒓 𝟔𝟎𝟎𝟎 𝒄𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒃𝒂𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒎𝒂𝒏 (𝒀𝒆𝒔 𝑺𝒄𝒂𝒓𝒂 𝒔𝒂𝒘 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒊𝒕.)𝑺𝒄𝒂𝒓𝒂𝒎𝒐𝒖𝒄𝒉𝒆,
𝑯𝒆/𝑯𝒊𝒎𝑨𝒈𝒆:𝟐𝟒(𝒊𝒕'𝒔 𝒎𝒐𝒅𝒆𝒓𝒏 𝒂𝒖 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒍𝒔)
𝑶𝒄𝒄𝒖𝒑𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏: 𝑨 𝒓𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝒂𝒔𝒔 𝒔𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓
𝑬𝒙𝒕𝒓𝒂 𝒇𝒂𝒄𝒕:𝑰𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒄𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒀/𝒏 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒔𝒊𝒎𝒑 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒏𝒂𝒕𝒆𝒔 𝒚/𝒏 𝒖𝒏𝒆𝒙𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒂𝒎𝒐𝒖𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒎𝒐𝒏𝒆𝒚.
𝑨 𝒔𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒃𝒂𝒅 𝒇𝒂𝒏𝒃𝒂𝒔𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕 𝒂𝒄𝒕𝒖𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒊𝒕.
_𝑺𝒐𝒓𝒂𝒄𝒓𝒚𝒚 𝒔𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕 𝒗𝒊𝒆𝒘𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒑𝒂𝒚𝒆𝒓
(𝒉𝒂𝒔 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒇𝒐𝒓 𝒂𝒍𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒂 𝒚𝒆𝒂𝒓)𝑯𝒆'𝒔 𝒎𝒐𝒔𝒕𝒍𝒚 𝒂 𝒃𝒊𝒕 𝒎𝒆𝒂𝒏 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒏𝒔 𝒔𝒂𝒚𝒔 𝒉𝒆'𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒊𝒏 𝒔𝒊𝒍𝒍𝒚 𝒈𝒐𝒐𝒇𝒚 𝒎𝒐𝒐𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒘𝒉𝒚 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆𝒏'𝒕 𝒈𝒐𝒕 𝒄𝒂𝒏𝒄𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 (𝒚𝒆𝒕)
𝑾𝒓𝒐𝒕𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒔𝒐𝒏𝒈𝒔 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒆𝒂𝒎𝒆𝒓 𝒚/𝒏 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘.
𝑿𝒊𝒊𝒛𝒛
𝑻𝒉𝒆𝒚/𝑻𝒉𝒆𝒎
(𝒀/𝒏'𝒔 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒆𝒓𝒕𝒊𝒇𝒊𝒆𝒅 𝒐𝒏𝒍𝒊𝒏𝒆 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅)
𝑨𝒈𝒆:𝑨-𝑼𝒔𝒆𝒓𝒏𝒂𝒎𝒆:𝑿𝒊𝒊𝒛𝒛𝒚𝒖𝒖_
𝑶𝒄𝒄𝒖𝒑𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏:𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒆𝒂𝒎𝒆𝒓 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒊𝒏𝒉𝒖𝒎𝒂𝒏 𝒓𝒆𝒂𝒍 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒔𝒄𝒉𝒆𝒅𝒖𝒍𝒆𝑬𝒙𝒕𝒓𝒂 𝒇𝒂𝒄𝒕:𝑪𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒂 𝑴𝒊𝒍𝒐 𝒑𝒐𝒘𝒅𝒆𝒓, 𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒊𝒕𝒆 𝒐𝒇 𝒂𝒍𝒍 𝒄𝒂𝒕𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒔 𝒅𝒆𝒂𝒕𝒉𝒍𝒚 𝒂𝒍𝒍𝒆𝒓𝒈𝒊𝒄 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒖𝒏𝒔𝒆𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒍𝒆𝒔𝒔𝒐𝒏𝒔.
𝑨 𝒔𝒊𝒍𝒍𝒚 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒌𝒆𝒆𝒑𝒔 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒄𝒂𝒎𝒎𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝑴𝒄𝑫𝒐𝒏𝒂𝒍𝒅𝒔 𝒆𝒎𝒑𝒍𝒐𝒚𝒆𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒆𝒔𝒑𝒊𝒔𝒆𝒔 𝑲𝒇𝒄'𝒔 𝒔𝒑𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒕𝒓𝒖𝒍𝒚.. 𝑮𝒆𝒕𝒔 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒐𝒘𝒏 𝒔𝒑𝒐𝒕𝒊𝒇𝒚 𝒑𝒍𝒂𝒚𝒍𝒊𝒔𝒕.
[𝑫𝒂𝒅𝒅𝒚 𝒊𝒔𝒔𝒖𝒆𝒔 𝒑𝒍𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅]𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒈𝒐𝒕 𝒍𝒂𝒛𝒚 𝒕𝒐 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒍𝒔𝒆 𝒊𝒅𝒌 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒘𝒆𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒆𝒙𝒕!
(눈‸눈)...
𝑰'𝒎 𝒕𝒊𝒓𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒍𝒑 𝒊𝒕'𝒔 𝟏𝟐𝒂𝒎
YOU ARE READING
「ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ʀᴜɴ ғʀᴇᴇ。。」
FanfictionAn idea I got permission to use by user @/el.aethelhard Scaramouche a popular singer that you admired and Stan the most and you did post stuff on your media social saying "Scara one chance please". you went to his live concert one day since he's fin...