-Alara: Kızlaaarrr!! Laaann! Hadi kalkın saat 6:30 olmuş. Geç kalırsak Allah'ın belası komiser bizi gömer.
-Doğa: Ne bağırıyon kızım. Uykumun içine ettin. Başlıyıcam komi- Laann
Doğa kendinde değildi , bir anda hızla ayağa kalktı.
-Doğa: Komiser çok kızacak. Bak bak şu mal Asel'e bak. Hayvan gibi yatıyor. Asel, kalk lan. Komiser bizi öldürünce mezarında rahat rahat yatarsın. Hahahaha
-Asel: Seni duyuyorum küçük ucube.
-Doğa: Lan sen bana küçük ucube mi dedin? Bekle sen şimdi naneyi yedin kızım.
Doğa, Asel'in üzerine peş peşe altı tana yastık fırlatırken asel yaşlıların arasında çırpınıp oradan kurtulmaya çalışıyordu.
-Asel: Allah belanı- Bekle sen .
Asel şakasına buz dolabını kaldıracaktı, Ama yerine bırakırken ayağı buz dolabının altında kaldı.
-Asel: Aaaaaaaa!! Lan ne böm böm bakıyorsunuz. Yardım etsenize. Hayati fonksiyonlarım yok oluyoooo.
-Doğa: puhahhaha
-Asel: Ne gülüyon Lan mal.
-Alara: Ya başlıyıcam şakanıza. Zaten geç kalmıştık iyice geç kaldık. Bu arada Asel Allahını kavuşmuş . Bravo Doğa hahaha.
-Doğa: Ne demek puhahha
-Asel: Bak bak aynı engelliler gibi gülüyo. Puhahaha
-Doğa: sen kendine bak be. Hahajaa
-Alara: Tamam hadi bu kadar şaka yeter . Ben yatakları toplayacağım siz de çabuk hazırlanın.
-Doğa: Tamam.
-Asel: Lan ayağım kaldı!
-Doğa: Lan seni unuttuk . Puhahha
-Alara: Doğa yardım et şuna bir an önce çıkalım.
-Doğa: Of tamam ya yine bana haldir şu şahıs.
-Asel: Oh be sonunda. Canım ayağım seni çok seviyorum.
-Doğa: Puhahah
Erkekler:
-Yağız: Baran aşkım doydun mu? Eğer bu Emir kölesinin hazırladığı kahvaltıyı beğenmediysen sana özel İtalyan yemekleri getirebilirim. Sen yeterki doy.
-Baran: Hıh , bilmem ki aşkım. Aslında pek beğenmedim ama ayıp olmasın diye yiyeceğim. Hıh
-Emir: Lan başlatma hıhına zıkkımlan kalk. Zaten depoda bir sürü işimiz var .
-Yağız: Ya abi yine ne oldu? Cidden bir gün şu evde huzurla oturamayacak mıyız?
-Baran: Sanin olduğun her yer huzurlu bana sevgilimmm.Hahahah
-Emir: Ya Baran bir kere ciddi ol kardeşim ya.
-Baran: Tamam tamam. Cidden ne oldu ? Yine kim gelmiş?
-Emir: Bilmiyorum birazdan korumalar gelir söylerler.
-Yağız: Tamam inşallah iyi birsey olmuştur.
-Baran: İnşallah
Yağız ve Baran aralarında şakalaşırken koruma kapıyı çaldı.
-Baran: Off bu kim şimdi ya?
-Yağız: Siz oturun ben bakarım.
-Baran: Centilmen sevgilim benim. Kalp kalp kalp.
-Yağız: hahaha
Emir: Baran çok konuşma. Yağız sen de kapıya bak.
-Yağız: Tamam abi ne kızıyorsun ya. Allah Allah. Tı tı tı
-Emir: Söylenme duyuyorum Yağız.
-Baran: Lan hadi açın artık kapıyı . Kim oradayım ağaç olmuştur yazık...
-Emir: Baran ilk defa doğru birşey söyledi. Galiba dünyanın sonu geliyor. Daha çok gencim. Hahahah
-Koruma: Efendim, 3 ay önce anlaşma yaptığınız adamlar geldi Depoda sizi bekliyorlar.
-Yağız: Tamam teşekkürler. 20-30 dakikaya orada oluruz.
-Koruma: Tamam efendim iyi günler.
Yağız kapıyı kapattıktan sonra içeri girdi. Baran , Yağız içeriye girer girmez ne olduğunu sordu.
-Baran: Abi ne oldu?
-Yağız: Şu 3 ay önde anlaşma yaptığımız adamlar var ya işte onlar gelmiş. Bizimkiler de depoya almışlar.
-Baran: Hangileri abi biz her ay birileriyle anlaşma yapıyoruz. Hahahah
-Emir: Harbi oğlum hangileri?
-Yağız: Ya hani vadi ya hafif kilolu , atarlı giderli bir adam. Onlar işte.
-Baran: Hee şu dombili beyinsiz olan adam mııı. Hahahaha
-Yağız: Dombili deme oğlum adama ayıp.
-Emir: Harbiden ayıp lan. Hahah
-Baran: Amaann bana ne ya dombili işte dombili.
-Emir: Hahahha. Baran bayağı bir gıcık olmuş adama . Hshhs
-Yağız: Aynen abi ya baksana dombili pislik diyip duruyo. Hahahahaa
-Baran: Ya abi şaka falan bir yana da benim bunları hiç gözüm tutmadı. Ya bir planları varsa.
-Emir: Aynen abi Baran haklı dikkatli olalım.
-Yağız: Tamam. Hadi o zaman hazırlanalım da çıkalım bir an önce.
-Emir ve Baran: Tamam.
Kızlar sonunda karakola varmışlardı. Ve baş komiser Ulaş Çakır ile konuşuyorlardı. Birden karakola yeni gelmiş bir polis koşturmak onların yanına geldi. Nefes nefese kalmıştı. Birkaç saniye nefes alıp verdikten sonra konuşmaya başladı.
-Polis: Komiserim !! Komiserim!! Komiserim!!
-Komiser: Oğlum ne oldu söylesene.
-Polis: Komiserim uzun zamandır aranan yer altı mafyaları Emir,Baran ve Yağız. Onları bulduk
-Komiser: Nee!! Gerçekten mi emin misiniz iyice araştırınız mı?
-Polis: Evet komiserim kameralara yakalamışlar. ******* Deposundalar şu an. Karşı bir çeteyle iş birliği yaptıkları düşünülüyor. Çünkü birkaç adamın depoya girdiği görüntülendi.
-Alara: komiserim bizim neden bundan haberiniz yok. Gece gündüz çalışıp daha erken yakalanmalarını sağlayabilirdik. Şimdi çok güçsüzüm bütün iyi polislerimiz yurt dışına görevlere gittiler. Bu kadar güçlü mafyaları bu kadar kişi yakalayabilmemiz imkansız gibi birsey.
-Komiser:Kızlar siz en güvendiğim kişilerden birisiniz . Çok başarılısınız.
Azimli ,kararlı ve tuttuğunu koparan işini en iyi şekilde yapanlardan birisiniz.Bu görev sizin-Kızlar: Neeee!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEPO
Novela JuvenilArkadaşlar hikaye neden okunmuyor bilmiyorum ama okunmalarım çok düşük oylar neredeyse yok. Evet bu kitabı eğlence için yazıyorum ama emeklerimin karşılığını alamıyorum. Yardım ederseniz sevinirim sizi veriyorum<3333