2. f e j e z e t

273 9 0
                                    

Mondtam a többieknek, hogy hozok valamit inni, mire ők bólintottak, én pedig elmentem a konyhába.
Éppen a hűtőből vettem elő pár sört magunknak, mikor pedig megfordultam, egy fiúval találtam magam szemben.
-Hová mész ezekkel?-nézte vigyorogva a kezemben lévő italokat.
-Ó, csak a többieknek, meg magamnak viszek-legyintettem, majd mentem is volna, csak éppen megállított.
-Topper vagyok-mosolygott rám.
-Én Emma-viszonoztam a mosolyt.
-Szép a házatok. És a buli is klassz-nézett körbe elismerően.
-Köszi-pirultam el. Hogy miért is? Fogalmam sincsen, hisz csak most találkoztam vele! Te jó ég, JJ-nél is pont ez volt... Bár ő még mindig helyesebb, mint Topper...
-Megmutatod a szobádat? Ezeket pedig majd később elviszed-vette ki a kezemből az italokat, majd lerakta a pultra, majd rám nézett vigyorogva.
-Persze, végül is házavató buli-nevettem fel.

Toppert felvezettem a szobámba, majd mikor bementünk, ő ámulva nézett körbe.
-Wow, olyan szép, mint akárcsak te-kacsintott rám, mire én zavartan fogattam el a bókot.
-Köszi.
-Öhm, tudom hogy még csak most ismerlek, de...-lépett hozzám, mire én a falnak dőltem, Topper pedig közelebb hajolt, és...megcsókolt. Hm, nem is csókul rosszul. De akkor sem örültem egyrészt a csóknak, mert konkrétan csak pár perce ismertem a fiút. Azonban visszacsókoltam Toppert, ő pedig erre teljesen beindult. Úgy tűnt, ő nem csupán csókolózni akar, ugyanis felkapott az ölébe, és az ágyam felé vitt...nem is értettem, hogy egyáltalán miért engedelmeskedtem neki...
Topper ledöntött az ágyra, miközben fölém hajolt, és vadul megcsókolt. Amikor már kezdte volna levenni a pólóm, hirtelen felfogtam, hogy mit is művelünk éppen..CSÓKOLÓZTAM EGY OLYAN FIÚVAL, AKIT CSAK MOST ISMERTEM MEG!!! Ezt így kimondva még bizarabbul hangzik.

-Ne, Topper ne...-vettem el a kezét remegve.
-Nem akarod?-kérdezte kissé idegesen, amit nem értettem.
-Még csak most ismersz, mit akarsz tőlem?-ültem fel az ágyon kissé hevesen.
-Mondjuk még egy csókot-szemlélte az ajkaimat, majd hirtelen magához rántott, és most még hevesebben csókolt meg. Ez már nem olyan volt, mint az elején. Most már féltem.
-Topper ne!!!

JJ szemszöge:

-Halljátok ezt?-kérdeztem, mikor hallottam az emeletről kiabálást.
-Ez Topper és...-gondolkodott Sarah lefagyva.
-És Emma-motyogtam, majd ész nélkül felpattant mindenki, és felrohantunk az emeletre. Meg is találtuk azt a szobát, ahol hallottuk a kiabalást, majd határozottan benyitottunk, és nem hittünk a szemünknek...
-Topper, azt mondtam, hogy hagyj békén!-kiabált már szinte sírva Emma, de Topper erőszakosan megcsókolta. Azonnal eldurrant az agyam.
-ENGEDD EL EMMÁT TE SZARHÁZI!-akadtam ki, de nagyon, majd odaléptem Topperhez, és bevertem neki, mire megfagyott a levegő a szobában. Emma könnyezve nézett ránk, háláját kifejezve.
-Topper, mégis mit csináltál Emmával???-kérdezte Sarah dühkitörően.
-Nem elég egyértelmű?? Konkrétan letámadott, és bántani akart már-sírta már Emma, mire hirtelen nagyon megsajnáltam, majd mérgemben elkezdtem verni tovább Toppert.
-Hogy mit csinált ez a gyökér??-lettek mostmár mindannyian idegesek.
-Mondom-sírt továbbra is Emma.
-Emma, gyere ide!-hívta magához Kie, Sarah, John B és Pope, majd próbálták nyugtatni.
-Ha még egyszer bántani mered...-néztem mérgesen Topper szemébe, amikor már tiszta vér volt az arca az ütéstől-, véged lesz haver!
Még egy utolsót ütöttem neki, mire elájultan a földre esett. Odaszaladtam Emmához.
-Jól vagy?-kérdeztem aggódva.
-Már jól, de mi lesz vele? Mármint tönkre tettem a bulit-törölgette a szemét.
-Dehogy a te hibád! Topperrel majd kezdünk valamit, egyébként meg egy görény, hogy ezt tette. Amúgy ő az exem-vallotta be Sarah.
-Ez komoly?? Nem csoda hogy már vége lett vele-képedt el Emma.
-Helyette találtam egy jobbat-nézett mosolyogva Sarah Jonh B-ra, aki adott a homlokára egy puszit.
-Most pedig menjünk ki. JJ, kezdj addig Topperrel valamit!-szólt nekem Kiara.
-Persze-bólintottam, mire Pope-ék kimentek, én meg azon agyaltam, hogy kéne Toppert innen kicibálni a szobából, és lehetőleg a házból is.

Emma szemszöge:

Amíg JJ intézte Toppert, addig mi lementünk, és kimentünk az teraszra, ahol voltunk húsz perccel ezelőtt. Még mindig remegve ültem le, a többiek pedig nagyon kedvesek voltak, és nyugtattak.
-Itt is vagyok-huppant le hirtelen mellénk JJ.-Topper miután magához tért, ráüvöltöttem, hogy ha most nem takarodik el a házból, akkor soha a büdös életben nem láthat téged!-mutatott rám JJ, és látszólag még mindig ideges volt a Topper-es ügyön.
-Héé!-szólítottam meg JJ-t.-Köszönöm-néztem rá hálásan.
-Ugyan-vonta meg a vállát, majd JJ-vel összemosolyogtunk. Kie is látta a jelenetet, így hirtelen felpattant.
-Emma, gyere, négyszemközt-mondta hirtelen.
-Ö, oké, persze-álltam fel értetlenül, majd Kie-vel félreálltunk, ő pedig belekezdett.
-Oké, értem én, hogy JJ megmentett téged, meg minden, de akkor is az én pasim, jó? Szóval örülnék neki, ha nem mosolyognál vele állandóan, és lógnál rajta mindig-forgatta a szemét.
-De hisz csak ma ismertem meg-ráztam meg a fejem értetlenkedve.
-Hát épp ez az!-csapta össze a tenyerét.-Na mindegy, nem akarok veszekedni, csak annyi, hogy ne szegd meg a lányos szabályt! Ne vedd el a barátnőd pasiját!-förmedt rám.
-De hát nem is mozdultam rá!-akadtam ki.-Már mosolyogni sem lehet??
-Láttam, hogy néztél rá-nézett unottan.-Na mindegy, de tarsd tiszteletben, hogy ő már foglalt!-förmedt rám újból.
-Oké, oké-tettem fel a kezem védekezőn, és ekkor ért oda JJ.
-Na mizu van?-kérdezte, miközben átkarolta Kiara vállát.
-Semmi-ráztam meg a fejem mérgesen, majd otthagytam őket.

Outer Banks-Váratlan változások (FF)Where stories live. Discover now