Merhaba arkadaşlar çok yoğun olduğumdan yazamıyorum kusura bakmayınT~T evet şimdi bölüme geçelim;)
Gene bizim ağızdan
Gojo Sensei ile birlikte silahların olduğu yere geldik.
Etrafta cidden dikkat çekici silahlar vardı.
Ben silahlara dalıp gitmişken Gojo Sensei boş durmamış,benim için silah seçmişti.
Elinde zarif bir katanayla yanıma geldi ve konuşmaya başladı." laneti buna gayet güzel aktarabilirsin ama genede eline uygunmu diye dene"
Katanayı alıp birkaç kez ileri savurdum cidden hafifti ama kullanışlı olacağını düşündüğümden bu Katanayı seçtim.
" Bu gayet uygun Teşekkürler
Sensei. ""Rica ederim, görevimiz."
Silahların olduğu yerden çıkıp yeni arkadaşlarımın yanına gittim.Merdivenlere oturup Maki ve Yuuta nın antrenmanını izlemeye başladım.
Maki cidden çok iyiydi özelliklede yuuta nın son kılıç darbesinden
O kadar iyi kaçtı ki ağzım açık kaldı.Aslında iyi olan tek o değildi bu okulda ben dışında herkes başarılıydı.
Ben ise jutsunun ne olduğunu kavrayamadım.
Ben bunları düşünürken Gojo nun bağırmasıyla irkildim.
"İnumaki göreve gitmen gerekiyor"
"Shake"
Gojo yuuta ile bana döndü.
"İsterseniz sizde inumakiyle gidin ,hem ilk görevinize birlikte çıkarsınız."Gojo Sensei ye diyemedimki ben gidersem geberirim diye
"Tamam sensei"dedim ama içimden hiç gelmedi .Yazmaya acayip üşeniyom o yüzden zaman ataması yapıp görev yerine vardıkları yerden başlayacam
İlk görevim olduğu için çok heyecanlıyım ama ölecegimden de eminim.
Sonuçta daha önce kullanmayı hiç denemedim. En azından zorluk çıkartmamayı düşünürken yuuta ile inumaki ilerlemeye başlamıştı bile en arkada olacak şekilde peşlerinden yürümeye başladım.
Yere bakarak yürürken yuutanin sesiyle irkildim.
"Vay be çok fazlalar"
Kafamı kaldırıp ileri baktığımda tepkimi gizleyemedim."Vay anasını-"
Allah'tan ne dediğimin farkına varıp sustum. Susmamla inumaki lanetlere yakınlaşmaya başladı.Yuuta ve ben pür dikkat inumakiyi izlerken bir ses yankılandi."Patlayın"
Bunu demesiyle böcek gibi olan lanetler patır patır patladı.
Gene o hayırsız ağzını açacaktımki üstümde hissettiğim beyaz ışıkla kendimi ışıktan 2 metre öteye attım
Evet biraz güçsüz olabilirim ama reflexslerim(kesin yanlış yazdım.)
Kesinlikle kötü değildi.Hemen katanamı çekip bizimkilerin yanına koşmaya başladım.
Ben ölmek
Sjsjsjsj
Evet Naber?
Ben kötüyüm ama neyse diğer bölüm texting yapmayı planlıyom
Şimdilik idare edin~REKLAMLAR~
eğer benim gibi megumi fanıysanız ve megumi x reader okumak istiyorsanız @animeciablaniz
Hesabının İkigai kitabına bakmanız öneririm özelliklede Modern au sevenler için güzelAra ara sayonara~♡