Bölüm şarkı önerileri
Şanışer : Aşk Şarkısı / Live
Oya Bora : Sevmek Zamanı
Pinhani : Sevmekten Usanmam
Zuhal Olcay : Pencereler Önünde_______________________
Heycanla kapının kilidini açtım ve içeri girdim. Gelirken aldığım poğacaların enfes kokusu çoktan tüm eve yayılmıştı. Paketleri mutfak tezgahına bırakıp dün doldurduğumuz buz dolabına ilerledim. Teker teker kahvaltılıkları çıkartıp masaya kurdum. Poğacaları da tabağa dizip hazırladığım kahvaltı sofrasına ekledikten sonra karşımdaki harika kahvaltıya baktım.
Guruldayan karnıma gülerek adımlarımı koridora yönlendirdim. Bu gün düğün pastamızı seçmeye gidecektik. Ancak öncesinde ona süpriz yapmak istemiştim. Sırf bu yüzden hiç bir şey yemeden soluğu sabahın köründe burada aldım.
Haftalar sonra tamamen benim evim olacak eve. Çıplak ayaklarım halısız koridorda yankı yaparken yavaşca yatak odasına ilerledim. Elimi kapının kulbuna koyduğumda tam kalbimin üzerine nedenini anlayamadığım bir ağırlık çöktü.
Bunu umursamamaya çalışarak kapıyı açtım. Sırf kapı gıcırdamasın o uyanmasın diye o kadar yavaş ve kendimi kasarak açmıştım ki kapıyı koluma bir sancı saplandı. Sanki evren içeri girmemi istemiyordu.
Yine de inat ettim ve açtığım kapıdan içeri girdim. Önce yerdeki kadın kıyafetleri girdi görüş alanıma. Bakışlarım yavaşca yukarı çıkarken yatağın ucundaki koltukta Cenk'in dün gece birlikte gittiğimiz yemekte giydiği ve benim aldığım gömleği gördüm. Her şeyi anlamış gibi gözlerim yaşardı.
Yavaşca yatağa bir kaç adım daha yaklaştım. Benim taktığım nevresim takımının içinde benim yastığımın üzerinde başka bir kadının saçları dalgalanıyordu. Yutkunmaya çalıştım ama sanki tükürüğüm boğazımı yırtarak indi aşağı.
Yine de bir umut onun Cenk olmamasını umarak yorganı tek hamlede çekip üzerlerinden aldım. O'ydu... Cenk üzerindeki yorganın alınmasıyla uyanırken uyku mahmuru gözlerle önce yanındaki kadına baktı ve gülümsedi. Evet gülümsedi. Hemen sonra bakışları bana döndü. Yüzündeki gülümseme yavaşca sönerken başını eğip kendi çıplak bedenine baktı. Sonra yanında ki kıza.
Bu sırada kızda gözlerini açmış yüzünde iğrenç bir gülümseme ile bana bakıyordu.
Gözümden bir damla akıp giderken hızla o yaşı sildim. Ve,
-Allah ikinizinde belasını versin. Dedim.Parmağımda ki yüzüğü zorla çıkartıp yatağa fırlattım ve hızla arkamı dönüp bir daha dönmemek üzere o evden çıktım.
*****
Başım sertçe cama vurduğunda gözlerimi açtım. Hala arabadaydık. Hemen yanımda arabayı kullanan Yusuf bey vardı. Duru ise arka koltukta uyuya kalmıştı. Gördüğüm rüyanın etkisi ile terlemiştim. Anlımda biriken ter damlalarını kolumun tersiyle silerek koltukta diklendim. Ve ona döndüm.
-Teşekkür ederim. Dedim kısık sesle.
-Ne için? Dedi bakışlarını bir an için yoldan çekmezken.
-Beni koruduğun için. Ve özür dilerim. Dedim yüzünde ki yaralara ve kurumuş kan izlerini bakarak
-Dileme. Dedi ve sonra arabayı kenara çekip bana döndü. Issız bir orman yolunda gecenin bilmem kaçında, tek biz vardık yolda. Tanımadığım bir adamla bu ortamda olmam ne kadar doğruydu bilmiyorum ama korkmuyordum.
Bir kaç saniye yüzüme bakan Yusuf bey hiç bir şey söylemeden arabadan indi ve ön tarafa geçip arabaya yaslanarak gökyüzüne bakmaya başladı. Belki bir şeyler söylemek istemişti ama söyleyememişti. Derin bir nefes alarak ben de indim arabadan ve yanına gittim.
Ben de gökyüzüne çevirdim bakışlarımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUĞU GÖLÜ BALESİ
ChickLitAcının geri de kaldığı sıcacık bir aile hikayesine var mısınız? Bir baba, Dansa aşık bir kız çocuğu, Ve bir balerin... Yusuf, Duru, Ve Güneş... Huzur nedir bilir misiniz? Huzur Bir adam... Bir kadın... Bir çocuktur. Huzur derin bir nefes aldı...