Visszamentünk a többiekhez, majd ki is hoztunk magunkkal sört. Én személy szerint nem vagyok oda nagyon sörért, viszont a többiek intiváltak, hogy én is igyak.
-Áá, köszi nem-legyintettem.
-Naa, csak egy pohárral-mondta Pope, aki már totál részeg volt.
-Mondom nem.
-Naa-kérlelt továbbra is.
-Azt mondta, hogy nem!-csendült fel JJ ideges hangja, mire meglepetten néztem rá. Ma már másodjára állt ki mellettem...-Mit nem lehet ezen érteni? Ha nem akar, nem iszik-szólt rá hangosan Pope-ra, aki pedig még lelyebb süllyedt a székén kínjában.
-Bocs Emma-kért zavartan Pope elnézést.
-Semmi gond-sóhajtottam, majd Kie-vel találkozott a tekintetünk. Mérgesen nézett felém. Már az is az én hibám, hogy JJ magától védett meg engem???Hajnalban már mindenki haza ment, így a szüleimmel, na meg Noah-val gyorsan rendet raktunk. Volt mit. Estére lettünk kész, majd utána elnyomott minket az álom.
Másnap reggel frissen keltem fel, bár ahogy visszaemlékeztem a tegnapi bulira, összeszorult a szívem. Sok minden történt tegnap... Topper, JJ, Kiara... Na csodás reggelt mindenkinek.
Miután elkészültem, és megreggeliztünk a családdal, kaptam egy üzenetet... Toppertől.
-Ez nem lehet igaz!-csattantam fel.
-Mi nem lehet igaz?-kérdezte Noah mellém lépve.
-Közöd?-forgattam a szemem, majd felszaladtam a szobámba. Leültem az ágyamra, majd megnéztem az üzenetet.
,,Figyelj, sajnálom, hogy tegnap úgy rádmozdultam... Nem tudnánk megbeszélni?"
Hát ez nem lehet igaz.
,,JJ elküldött téged a francba. Ide biztos, hogy ne gyere többé hozzám."
,,Akkor gyere át te!"
,,Azt se tudom, hol laksz."
Végül megadta az utca, és a ház számát is, úgyhogy nem volt más választásom, mint...elmenni hozzá.Lerobogtam a lépcsőn, majd vettem is fel a cipőm, és léptem volna ki az ajtón, de anya megállított.
-Hova mész?
-Csak... sétálni megyek-hazudtam. Végül is Topper házáig sétálva teszem meg utat, szóval...
-Rendben, de ebédre itthon legyél-figyelmeztetett.
-Oké!-mondtam, és elindultam.Mikor odaértem Topper házához, becsöngettem, majd a fiú ki is nyitotta az ajtót.
-Szia-köszönt halkan.
-Szia.
Ott álltunk egymás előtt, lehajtott fejjel.
-Nézd, gyere fel a szobámba, és beszéljük meg ott.
-Hogy aztán megint letámadhass?
-Figyelj, nagyon sajnálom! Első pillanattól nagyon megkedveltelek, elborult az agyam, sokat ittam, és nem gondoltam arra, hogy mit művelek éppen, egy ilyen gyönyörű lánnyal-nézett a szemembe, és valóban őszintén kért bocsánatot. Én pedig hülye naiv, már is megbocsátottam.
-Semmi baj. Csak felejtsük el, oké?-kérdeztem én is a szemébe nézve.
-Oké-bólintott.
-Barátok?
-Barátok.Topper házából kijövet, kaptam egy másik üzenet, de ezt Sarahtól.
,,Sziaa! Biztos fura lehet, hogy csak így rád írok, de szeretnél a Snecikkel lógni ma a parton? :D"
,,Perszee, miért is ne. :) Majd ott!"
,,Oksii!"
Zsebre vágtam a telefonom, majd hazaugrottam a fürdőruhámért. Azt mondtam anyáéknak, hogy JJ-ékkel leszek, mire miután megebédeltünk, elengedtek, és azt mondták, hogy este tízre már érjek haza.Mikor odaértem a partra, már láttam a kis csapatot, így oda futottam hozzájuk.
-Sziasztok!-ültem le közéjük.
-Sziaa!-köszöntek mindannyian, Sarah meg Kie pedig megölelt.
-Mi a pálya?-érdeklődött John B.
-Semmi extra-vontam vállat.-Na mi mára a terv?
-Beszélgetünk, lazulunk, szörfözünk, amolyan Sneci buli-mondta nevetve JJ.
-Klasszul hangzik-mosolyodtam el.-Jut eszembe, beszéltem Topperrel.
-Azok után, amit tett veled?-döbbendt meg JJ.
-Azt írta, hogy sajnálja, meg, hogy beszéljük meg, így átmentem hozzá, és direkt mondtam neki, hogy inkább megyek én hozzá, mint, hogy ő megint betegye a lábát a házunkba, azok után, hogy elküldted-néztem JJ-re.-Majd megbeszéltük, és...mondhatni barátok lettünk.
-Mondhatni?-húzta fel a szemöldökét JJ.
-Nem szeretek senkivel se haragban lenni. Úgy tűnt, hogy Topper tényleg sajnálja ami történt, én pedig naiv, már akkor megbocsátottam-sóhajtottam.
-Figyelj, Emma-fordult felém Sarah.-Topper mindig ilyen volt. Ha megbánt valakit, akkor úgy tesz, mint aki tényleg sajnálja, aztán pedig megint az van, amit ő akar. Tudom jól, hisz sajnos már jártam vele-húzta el a száját.
-Jó, de...
-Nincs de. Topper veszélyes mondta-Sarah, mire sóhajtva rá hagytam.
-John B, hol vannak a behűtött piák?-kérdezte Pope témát váltva.
-Ott-mutatott a kis mini hűtőre.
-Okézsoké. Ki kér?-kérdezte körbe Pope. Mikor rám nézett, ezt mondta:-Tudom, te nem szereted az alkoholt.
-Nem rajongok érte, de...ha már ez Snecibuli, akkor miért ne-vágtam rá mosolyogva, mire mindenki felnevetett.
-Mondom én, hogy Emma egy igazi vérbeli Sneci!-emelte magasba a kezét John B, mire a társaság megint nevetett.
-Üdv köztünk-mondta nevetve Kie.Később, amikor már a társaság kezdett részegedni, Sarah megkérdezte, hogy játszunk e felelsz vagy merszet.
-Ajajj-húztam el a számat félve.
-Mi a baj? Csak nem izgulsz?-kérdezte nevetve Sarah.
-Jajj, nem, csak a felelsz vagy merszben annyi dráma van-ismertem be, de nem akartam bulirontó lenni, így beleegyeztem a játékba.-John B, felelsz vagy mersz?-kérdezte Kie elsőként.
-Hm...először mindig a felelés-mondta John B.
-Gyáva-nevetett Pope, mire válaszul John B-tól egy középsőujjt kapott.
-Nem akarod folytatni az arany keresését?-kérdezte Kie, mire erre összeráncoltam a szemöldököm. Milyen arany? Nem lehet, hogy erről titkolóztak tegnap?
-Kie!-szólt rá JJ.
-Hoppá-nevetett fel zavartan Kiara.
-Milyen aranyról van most szó?-kíváncsiskodtam, hátha megosztják velem. De sajna nem ez történt.
-Lényegtelen, oké?-fordult felém kissé ingerülten JJ, majd vissza Kiarához.-Kie, ezt nem szabadott volna elmondani!
-Bocsi, elfelejtettem, hogy erről még Emma nem tud-sóhajtott.
-Ha már nyakig benne vagyok a dologban, már el lehet mondani-próbálkoztam tovább.
-Nem érted, hogy nem?? Ez csak a csapatra tartozik, rád nem!-ordított rám JJ, mire rendesen megijedtem.-Majd elmondjuk, ha annyira akarnánk! De nagy az esélye, hogy erről soha nem fogsz tudni!-közölte kíméletlenül, én pedig döbbendten hallgattam.
-Rendben. Tudjátok mit? Az, hogy ha meghívtok magatokhoz bulizni, és már azt mondjátok, hogy ,,igazi vérbeli Sneci vagyok", vagyis közétek illek, akkor már valamennyire a csapat részévé váltam, és megérdemelnék annyit, hogy megosszátok velem ezt!-keltem ki magamból.-De persze ez rám nem tartozik-ingattam a fejem, és JJ-re néztem.-Sziasztok!-indultam meg hirtelen hátra sem nézve. Senki nem jött utánam, valószínűleg próbálták megemészteni azt, ami történt. Ahogyan azt én is.Kiara szemszöge:
-Na ezt szépen lerendeztétek-kortyolt bele a sörébe John B.
-De ha most már elment Emma, akkor már válaszolhatsz a feltett kérdésre a felelsz vagy merszből-próbáltam jó hangulatot teremteni a rosszból kínosan mosolyogva.
-Miért kellett elszólnod magad???-esett nekem Pope.
-Mondom, hogy kicsúszott a számon!!-védekeztem.
-De ennek Emmának akkor sincs egyenlőre semmi köze! Majd talán később lesz, de nem most egy nap után, miután megismertük! Tessék, máris összevesztünk vele! Most boldog vagy?-meredt rám dühösen a barátom.
-JJ, azért te is csúnya dolgokat vágtál Emma fejéhez, még ha igazak is, de csúnyán voltak megfogalmazva-védte Sarah Emmát, ezáltal engem is.
-Jó, majd vele ezt később rendezem le-legyintett JJ.-De Kie, mondd meg, hogy akkor, hogy hozzuk ezt helyre, ha már hibáztál!
-Istenem JJ, ne tégy már úgy, mint aki sose hibázik! Mondom, oké, sajnálom, majd megoldjuk. De nem kell leordítanod a fejem!-közöltem már majdnem sírva a dühtől.
JJ csak hallgatott.
-Muszáj mindenkinek veszekednie?-kérdezte Pope, mire mindenki dühösen nézett rá, úgyhogy inkább csendben maradt.
-Remélem most boldog vagy Kie-pattant fel hirtelen JJ, mire elképedve meredtem utána.
-Komolyan ennyire haragszol?? Ez már túlzás! A barátnőd vagyok!-futottam utána, majd megfogtam a kezét.
-Most időre van szükségem-nézett a szemembe.
-Ezt hogy érted?-hagyott ki a szívem egy ütemet, mert sejtettem hogy mit fog mondani.
-Erre-mutatott kettőnkre, mire lefagytam.
-Komolyan JJ? Emiatt? Egy ********* hiba miatt? Gratulálok-néztem rá csalódottan, mire ő lehajtotta fejét, én meg elrohantam. El innen.JJ szemszöge:
-Na ezt is jól megoldottad tesó-,,gratulált" John B, mikor elmondtam, mi történt Kie-vel.
-Fogd be!
-Ó, most már rám is haragszol?
-JJ, lehet, hogy Kie elszólta magát, de mindenki hibázik. Ezért nem éri meg szüneteltetni a kapcsolatotokat-osztotta megint az észt Sarah.
-Te kussolj, jó?-szóltam rá.
-Hé, ember! Két emberrel már így is szemétkedtél, nem kell kikezdened Sarah-val is!-kelt John B a barátnője védelmére.
-Elnézést-szégyelltem el magam hirtelen.
-És most mi a terv? Mit fogsz csinálni?-kérdezte Pope.
-Nem tudom-ismertem be.
CZYTASZ
Outer Banks-Váratlan változások (FF)
FanfictionEmma Stilton, a nyár elején Outer Banks-be költözik a családjával. Így Emmának maga mögött kell hagynia a régi barátait, de helyette szerezhet újakat, sőt talán még jobbakat is immáron. Emma ekkor felfedezi a Flúgosok és a Snecik közötti feszültsége...