Capitolul 28

2.3K 147 66
                                    

Urc scarile destul de obosita si cand deschid usa camerei trag un tipat. Dau sa fug, dar o voce calda si al naibi de cunoscuta ma opreste.

Mikey: Ce naiba ai micuto de tipi asa? Intru in camera si il analizez mai bine. Nu degeaba am reactionat asa. Si-a schimbat culoarea parului in albastru, iar culoarea asta imi aduce aminte de extraterestrii. Urasc extraterestrii.

Eu: Ce ai facut la par? Ma apropii de el si imi trec mama prin putinul par care i-a mai ramas.

Mikey: M-am plictisit si am decis sa imi fac o schimbare de look. Ce parere ai? Intreaba fericit ca si cand ar fii un scolar cu nota 10.

Cal: Ca o sa ramai chel. Intra indifetent in camera si se tranteste pe pat. Evident ca a primit o privire ucigatoare de la Michael care l-a facut doar sa rada.

Eu: Arati adorabil ursulet! Micul meu extraterestru a venit bucuros de raspunsul meu si vine direct in bratele mele, dandu-mi un pupic dulce.

Cal: Zici ca sunteti amandoi fetite. Atat i-a trebuit! Mikey s-a napustit suparat pe pat si a inceput sa dea in tantalaul numarul 2 cu prima perna care a gasit-o. In caz ca va intrebati, tantalaul numarul 1 este Luke, bineinteles.

Eu: Baieti... Umm, trebuie sa va spun ceva. Sunt usor nesigura daca fac bine daca le povestesc despre ce s-a intamplat astazi, dar ei mi-au fost alaturi in cele mai grele momente si m-au ajutat sa imi fie mai bine.

Mikey: Da iubita mea. Se aseaza mai bine pe pat, lasand balta mica bataie si fiind atent la mine.

Eu: Azi Luke mi-a luat apararea, spun fericita si putin mai sigura pe mine. Cal era surprins si se uita la mine ca la Mos Craciun in vacanta din Hawaii doar in costumul de baie.

Mikey: Ce? Unde? Cum? Cand? De ce? A scos un mic tipat de fata si aproape ca nu mai respira de entuziasmat ce era.

Eu: Mda, Luke mi-a luat apararea in fata unui baiat. Simt cum obrajii mei prind culoare si incepe sa imi para rau ca le-am spus.

Mikey: Unde? Cum? Cand? De ce?

Eu: In birou la mine, continui usor confuza si speriata de atitudinea lui.

Mikey: Cum? Cand? De ce?

Cal: Ok, vrei sa termini cu asta? Izbucneste parca trezit din socul avut. Iar tu, arata acuzator cu degetul spre mine, spune cum sfintii pinguinii ai lui Luke s-a intamplat asta pentru ca nu ii sta in caracter.

Eu: Poi stii, umm... Imi e foame, nu ar fii bine sa mancam? Ii dau acum mesaj lu' Luke. Spun repede si dau sa prind telefonul, dar pune repede Calum mana pe el. Nota: nu mai lasa telefonul langa maimuta vorbitoare satena... Probabil nici langa aia blonda, dar hai sa lasam asta la o parte.

Cal: Hai lasa vrajeala ca nu tine cu mine. Si nu incerca sa ma minti. Ma enerveaza foarte rau cand ma minte cineva. Si imi dau seama cand o face. Sper ca nu vrei sa ne certam, nu? Asa ca nu o face! Ai grija! Ok, a cam inceput sa ma sperie. M-am facut mica in partea partului in care eram si cautam ajutor din partea extraterestrului dragut si peietenos. Nu imi place maimuta nervoasa.

Mikey: O sperii nesuferitule. Ii da o palma peste ceafa, Cal uitandu-se urat la el, dar il ignora. Continua micuta mea si nu il baga in seama.

Eu: Pai a venit domnul Simpson ca sa discutam despre afaceri si incepuse sa se dea la mine. In timp ve vorbeam ma jucam cu patura ca ma simteam ciudat sa vorbesc despre baieti cu alti baieti...

Mikey: Te-a ranit? Intreaba ingrijorat in timp ce imi ia mana intr-a lui.

Eu: Nu, sunt ok. Dar el l-a facut sa isi tina mainile acasa. Cand o spun cu voce tare e mult mai surpinzator, iar de dat asta m-a uimit si pe mine.

My boss ~ Luke HemmingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum