1

433 45 34
                                    

Bu pov çok hoşuma gitti yazmak istedim inşallah tutar.

Sorry I love you 'ya yeni bölüm gelicek merak etmeyin

Noktalama işaretlerini siktir edin okuyun

Edebiyattan 57 almışım çok zekiyim nfkfnkfmf

Neys fice geçek

______________________________________

Seungminden

"Hadi bakalım seungcum git markete"
Hayır anlamında başımı salladım "Hayır. Kusura bakmayın hiç ben gidemem" Felixin kuzenleri gelicekti ve evde oyun oynucaktık,ama birimizin markete gitmesi gerekiyordu.

"Hadi bak seung lütfen~" yaptığı aegyo ile yüzümü buruşturdum. "Jisung sen aegyo yapma kardeşim. Tamam gidecem ama bidaha benden birşey isterseniz bok yardım ederim"

Dördüde bana sarıldı."Oyy aslan köpüşümüz bize kıyamaz mıymış yerim seni şu surata bak köpüş."

Yanaklarımı sıkmasıyla kaşlarımı çattım "aslan köpüş ne ya mal mısın felix? Hem bırak yanaklarımı gitmem valla."

"tamam tamam özür seungum hadi git biz bekliyoruz seni"

Montumu üstüme giyip maskemi takıp markete gitmeye başladım.
Neden maske takıyorsun diye soracak olursanız. Yüzümden daha doğrusu kendimden nefret ediyordum.

Annem küçükken beni yetimhaneye bırakıp gitmiş, bidaha da hiç arayıp sormamıştı. 10 yıl önce felixin ailesi beni evlat edinmişti. Bay ve Bayan lee'ye ne kadar minnettar olduğunu anlatamam.

Beni onlar büyütmüştü. Ailem, bir nevi onlar oldu diyebilirim.

Ben bunları düşünene kadar markette gelmiştim. Marketin içinde bir kargaşa vardı, kaşlarımı çattım Noluyordu böyle?

Markete girince ne olduğunu anladım. Bu o ünlü fenomendi:  Bang Christopher Chan...

Ünlü bir sosyal medya fenomeni her akşam canlı yayın açar, sohbet ederdi. Bazen yayınlarına denk gelirdim ama sonra geçerdim.

İnsanlar onla fotoğraf çekmeye çalışıyordu.

Doğrusunu söylemek gerekirse yakışıklıydı. Hemde fazlasıyla....

Ona bakmadan alıcaklarımı alıp çıkmak istemiştim ki omzuma dokunan el irkildim. "Çok özür dilerim, korkutmak istememiştim."

Oydu bang Christopher Bang. Herkes ona kısaca chan diyordu. Anlayışla başımı salladım. "Önemli değil"

"Şey ben birşey sorucaktım. Neden maske takıyorsun? " kalsik soruydu herkes bu soruyu soruyordu 'neden maske takıyorsun?'

Cevap vermeden marketten çıkıp eve gittim. "Olm nerdesin ya seni bekleyene kadar felixin kuzenleri geldi göbek attık." evet jisungun saçamalma perileri gelmiş. Gözlerimi devirdim "Boş yapma. Geldik işte".

"Buarada felixle hyunjin barışmış, bu akşam gelicekmiş" kaşlarımı çattım. "Onlar ne zaman barıştı amk"

Hemen eve girdim. "Arkadaşlar  Chan benle markette konuştu..."

______________________________________

Hesap bu arkadaşlar bakabilirsiniz <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hesap bu arkadaşlar bakabilirsiniz <3

Birazdan ikinci bölümü yapar atarım

mask/ChanMin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin