-Asel: Komiserim bize olan güveninizi anlıyorum ama gerçekten bu bizi bile aşar .
-Doğa: Evet komiserim asel haklı.
-Komiser: Başka çaremiz yok kızlar. Sizden başka kimseye güvenemem . Elinizden gelenin en iyisini yapacağınıza eminim.
-Asel: Ama komise-
-Komiser: Kızlar artık çok geç. Sorun istemiyirum. Lütfen güvenimi boşa çıkartmayın.
-Alara: Peki komiserim.
-Komiser: Aferim ben de öyle düşünmüştüm.
-Alara: Peki baskını nasıl yapacağız bir planınız var mı?
-Komiser: Tarık komiserin yanına gidin. O size anlatacak. Ben dronlarla sizi izliyo olacağım. Lütfen çok dikkat edin. Bu görev çok önemli. Eksiksiz tamamlayın.
-Alara: Tamam komiserim.
" Görev mi önemli biz mi ya sabır."Ulaş Komiser bu görevi bize verince şok üçümüz de şok geçirdik. Bu kadar tehlikeli bir görevi nasıl bize verebildi. Bu adam hiç mi canımızı düsünmüyordu. Baskın yapacağımız kişiler Türkiye'nin en büyük mafyalarıydı.
-Doğa: Kızlar bir an önce Tarık Komiserin yanına gidelim. Bu görevi nasıl tamamlayacağız hiçbir fikrim yok .
-Asel: Benim de ya. Allahtan yeni çelik yelekler üretildi. Hiii!!!
-Doğa: Ne oldu lan. Ödümü kopartrın ne bağırıyon hayvan gibi.
-Asel: Ya bizi esir alırlarsa işkence edip, aç bırakıp, öldürürlerse. Ayy ben vaz geçtim gelmiyorum göreve ben canımı sokakta bulmadım.Ama siz bulmuş olabilirsiniz. Ahhahah
-Doğa:Off Asel ne saçmalıyorsun ya. O kadar acımasız değillerdir. Yani inşallah. Ayrıca Ulaş Komisere baş kaldırmak. O zaman mafyalar değil o öldürür seni. Hahaha
-Asel: Aslında mafyalar yakışıklıya koşa koşa gelirim. Hahahaa
-Doğa: Hahah . O zaman ben de okeyim.
-Asel: Alara? Birsey mi oldu niye gülmüyorsun?
-Alara: Kızlar türkiyenin en güçlü mafyalarını yakalamamızı istiyorlar üstelik çok az kişi bunu yapacağız ve-
-Doğa: Ay Alara içimi kararttın. Biz iyi eğitimli polisleriz bu kadar korkmaya gerek yok.
-Alara:Saçmalama tabiki korkmuyorum. Sağdece sizin için endişeleniyorum.
-Doğa: Ayy aşkım sen bizi mi düşünüyorsun. Yerim seni. Ama merak etme , biz birlikte olduktan sonra hiç kimse bize zarar veremez. O mafyalar bile.
-Alara: Bilmiyorum Kızlar ailemden sonra sizi kaybetmeyi kaldıabilecağimi düşünmüyorum...
-Asel: Merak etme birtanem bizim seni bırakmaya hiç niyetimiz yok sen bizim herşeyimizsin. İlk okuldan beri.
-Doğa: Asel haklı.
-Alara: Kızlar iyi ki varsınız sizi gerçekten çok seviyorum.
-Doğa: Biz de seni çok seviyoruz aşkım.
-Asel: Aah yeter bu kadar duygusallık şu Tarık komiserin yanına uğradıktan sonra manga nın konserine 3 bilet alıyorum. Bu gece kopuyoruz.
-Doğa: Aa süper fikir baskından önce kafamızı dağıtalım.
-Alara: Kızlar hevesinizi kırmak istemem ama sü an hiç konserlik havamda değilim.
-Asel: Canım bunu söyleyeceğini tahmin ettiğim için siz konuşurken biletleri aldım . Vallaha 100 lira verdim bir tanesine hem de kendi cebimden kıymetimi bilin. O kadar parayı çöpe atamam kusura bakmayın o konsere gidiyoruz nokta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEPO
Teen FictionArkadaşlar hikaye neden okunmuyor bilmiyorum ama okunmalarım çok düşük oylar neredeyse yok. Evet bu kitabı eğlence için yazıyorum ama emeklerimin karşılığını alamıyorum. Yardım ederseniz sevinirim sizi veriyorum<3333