🌟Çalı süpürgesi tanıtım

573 63 36
                                    

Selam canlarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam canlarım. Hayırlı kandiller. Hikayelerimin bölümlerinde birazcık gecikmeler oldu bir kaç gün daha olacak.

İşte suçlusu. 😂😂

Size bayram hediyesi hazırlıyorum. 😁😁

Kısa, bayramlık, tamamlanmış bir hikâye olacak. Y.E gibi bütün bölümleri aynı gün gelecek.
Ama Y.E gibi devam etmeyecek. En kötü bayramın 2. yada 3. günü gelecek.

Umarım beğenirsiniz. ❤️

Buraya bölümlerden kısa birer alıntı bırakıyorum. Bakalım nasıl bulacaksınız. Her türlü eleştiriye açık. 😂

*****

Merhaba sevgili günlük.
Bugün 11 Mayıs

Bugün sana hastane odamdan yazıyorum. İyiki yanımda taşıyorum seni. Çünkü bir kaç gün eve gidemeceğim gibi görünüyor. Tabi yarın kaçabilirimde. :)

Biliyorsun ki seninle konuşmadan rahat edemiyorum.
Çünkü sen benim tek arkadaşım tek sırdaşımsın.

Her neyse sana güzel haberlerim var. Biliyor musun yıllar sonra ilk defa bugün annemle babamı yeniden gördüm.

Hayır! Kafayı falan yemedim. Doğru söylüyorum. Nasıl mı?

Aramızda kalsın..
Ben bugün öldüm!

****

Başını kaldırıp kızarmış gözleriyle önce bana, sonrada etrafına bakındı.
Eliyle kendini göstererek,

" Banamı söyledin." Dedi.

" Evet, sana söyledim amca. Gelirken gördüm seni. Çok üzgün görünüyorsun. Yakının mı içerdeki."

" Evet." dedi hâlâ şaşkın ama gülümseyerek. Neden gülümsüyordu ki.

" Allah büyük be amca. İnşallah burdan sağ salim çıkar."

Dediğimde hiç çekmediği gözleriyle sürekli bana bakıyordu.

" Hiç sanmıyorum evlat. Şuan sadece ölümle yaşam arasına sıkışmış durumda. Ölse ölemiyor yaşasa yaşayamıyor.
Ama sonunda herkes gibi oda ölecek.

Bu hâli çocuklarına söyleyemediği bir cümle yüzünden. O yüzden ölemiyor."

" Anlamadım." Dedim.

Anlamamıştım.

" Şu koridora bir bak. Kimse gelmedi. Oysa iki oğlu bir kızı var. Ne çocukları, ne torunları. Hiçbiri burada değil.

Adem Caner öldüğünde en yakın yere gömecekler ve ondan kurtulacaklar. Hayat çok acımasız.

Yaşarken hasret kaldığı karısının yanına gömün beni deme fırsatı bile olmamış bu adam bu isteğini çocuklarına söyleyemediği için ölemiyor."

ÇALI SÜPÜRGESİ (TAMAMLANDI ✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin