442 22 134
                                    

Sumeru'da normal bir gündü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sumeru'da normal bir gündü. Herkes huzurlu bir şekilde yaşıyordu. Gerçi şu ikisi hariç.

"HAİTHAM NASIL ÇİZİMLERİMİ ÇÖPE ATARSIN!?"

"Hepsini buruşturmuş yere atmışsın!"

"ONLARA İHTİYACIM VARDI!"

"Artık yapabilceğim hiçbir şey yok."

"O çizimler Dori'ye olan borcumu kapatabilirdi!"

Bu sözlerden sonra Alhaitham susmayı tercih etmişti.

"Bıktım gidiyorum artık!"

Kaveh sinirle kendi odasına gitti. Hemen valizini açtı ve bir kaç kıyafet koydu geriye koyduğu şeyler ise çoğunlukla detay çizimleri için kalemlerdi. Mehrakının o kalemleri alamayacağını düşündü. O yüzden kaba taslak için olanları ve bir kaç defteri mehrakına doldurdu. Alhaitham geldiğinde Kaveh valizini kapatıyordu.

"Hey Kaveh fazla abartmıyor musun?"

"Hayır abartmıyorum!"

"Nereye gideceksin?"

"Seni hiç ilgilendirmez!"

Kaveh valizini ve mehrakını alıp evden çıktı. İnsanlara fazla gözükmemeliydi. Gece olduğundan neredeyse in cin top oynuyordu. (Hangi kaplı cin demem yok muydu fjmfmfndk) Akademi'ye gitti. Akademi hiç kapanmadığı için şanslıydı. İçeriye girdi ve Daena Evi'ne doğru geçti. Kıyıda köşede olan bir masaya geçti ve oraya kuruldu. Alhaitham'ın attığı projeyi yetiştirmesi gerekiyordu. İlk önce bir taslak çizdi. Sonrasında detayları çizmeye başladı. Tabii bu kadar kolay anlatıldığına bakmayın bu yaklaşık iki gününü almıştı. (İnsan kendinden bilirmiş) Sonunda taslakın detayları bitmişti şimdi bunu temize geçirmesi gerekiyordu. Ama yorgunluktan ölecekmiş gibi hissediyordu. Telefonunu açtı ve Tighnari'yi aradı.

"Alo."

"Hey Tighnari meşgul değilsindir umarım."

"Hayır sadece çiçeklerimi suluyordum."

"Senin yaptığın bir yemek vardı aşırı tok tutan-"

"Evet. Canın ondan mı çekti?"

"Hm hm."

"Tamam ben eve getiri-"

"Hayır-! Yani hayır. Daena Evi'ne getirir misin?"

"Neden evde değilsin?"

"Anlatırım geldiğinde."

"Pekala yaklaşık yarım saat sonra ordayım."

"Tamam teşekkür ederim."

"Ne demek. Her zaman."

Kaveh, Tighnari yemek getirene kadar taslağını temize geçirmeye başladı. Tabii açlıktan doğru dürüst bile çizemiyordu. Yerde yaklaşık 10 tane buruşturulmuş kağıt vardı. Ve bunların hepsi elinin titremesinden oluşan hatalardan dolayıydı.

Haikaveh One Shots |Modern Au|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin