-Ти впевнений, що ти це зможеш зробити без наслідків? – запитувала Ізабель по ту сторону телефону, поки Натаніель їхав до Балтімору
-Я б не починав якби не був впевнений. – відповідав рудий поки хвиля дратівливості підіймалась всередині нього.
Щоб план Ната пройшов гладко йому потрібна підтримка мафій з Європи, а зв'язатися з ними хлопець може лише через Ізабель. Але дівчина любила перепитати декілька десятків разів щоб точно впевнитися у діях давнього друга, що сильно дратувало.
-Так зможеш зробити? – все таки уточнити потрібно, а то француженка часто любила собі надумувати інше.
-Я переговору з міс Венлінг та мамою, а з іншими потрібно уточнити. – з деякою «образою» говорила дівчина.
Ізабель була зв'язана з світом мафії, не менше ніж Натаніель, але вона змогла вибратись з того лайна на відмінно від хлопця. Тому знову «пірнати» у це дівчина не збиралась, лише коли буде впевнена що зможе вибратись назад.
-Гарантую, більше ніж роль мого переговорника не буде. Ти ні з ким без мене зустрічати не будеш, і у випадку чого ти під моїм крилом. – запевняв хлопець. Після його слів на тій стороні почувся видих полегшення.
-Гаразд, але у випадку чого я без попередження до тебе. – попередила дівчина, і почувши підтвердження від Натаніеля, скинула слухавку.
Натаніелю оставалось їхати близько чотирьох годин на самоті. Він зміг вибити академічну відпустку в університеті.
(Від автора: Я не знаю, чи існує академ. відпустка в американських університетах, тому давайте будемо думати, що є.)
Чотири години на самоті з своїми думками та планами на майбутнє. Після смерті матері на своїх очах, Нат пообіцяв помститись за неї, а Моріяма не дасть цього зробити. Кенго не дозволить вбити Натана, тому щоб це робити – потрібно зруйнувати імперію Моріями.
Для цього потрібен компромат, який надасть анонім, котрого не буде шкода віддати смерті в руки, і який не виведе на Натаніеля. Здавалося б, що усіх вбити буде простіше і легше, але тоді є великий шанс що Нат не дотягне до наступного ранку. Потрібно робити усе поступово, повільно, так щоб ніхто не здогадався.
Потрібно посадити на місце «імператора» свою людину. Це зрозумів би кожен, і «ця» людина у Натаніеля була. Ітиро вірив кожному слова Натаніеля ще з дитинства, коли вони тільки зустрілись. Нат, в якомусь роді, був помічником молодшого Моріями, а з часом став таємним агентом майбутнього господаря.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Смертельний театр
Короткі історіїНатаніеля все таки продають Моріямі. Але Натан допускає помилку показавши сину одну те що не потрібно, після чого молодший клянеться зайняти місце батька та розвалити Евермор.