Karantina

6 1 0
                                    

Sayfa 34'ü açın."
Yavaşça felsefe kitabının sayfalarını çevirirken, bir dersin daha ne kadar sıkıcı olduğunu düşünüyordu alev  Bunak öğretmenlerin kırk dakika içerisinde yaptığı tek şeyin iki saniyede bir öksürerek kitap okumak olması can sıkıcıydı. Uyumak istiyordu fakat felsefe öğretmenin başına dikileceğini, ona zorla pasaj okutacağını biliyordu. Lavaboya gitmek için izin isterse, belki beş dakikasını orada harcayacağını düşündü. Ayağa kalkarak hocam ? Tuvalete gidebilir miyim dedi hocanın git demesiyle derin bir of çekti ve hızlı adımlarla tuvalete doğru gitti tam tuvalete girecekken tuvaletin içinden iki tane adamın konuşma seslerini duydu normalde insanların konuşmalarına kulak misafiri olmayı sevmezdi ama adamların konuştuğu şeyler hiçte normal değildi. Alev derin bir nefes alarak kapıya daha çok yaklaştı ve onları dinlemeye başladı adamlar karantinadan bahsediyorlardı.Alev oldukça şaşkındı en sonunda cesaretini toplayarak içeri girmeye karar verdi ve bir anda pat diye tuvaletin kapısını açtı adamlar alev içeri girdiği anda suspus olmuşlardı.Alev onlara aldırmadan tuvaletini yaptı,ellerini yıkadı sonrada çıkmak için tuvaletin kapısına yöneldi ve tam kapıyı açacakken konuşan adamlardan bir tanesi ona seslendi alev arkasını dönüp efendim abi? Dedi adam ona arşiv odasını sormuştu alev bu durma şaşkındı çünki arşiv odasına girmek yasaktı ama adamlarlada çatışmak istemiyordu bu yüzden gülümseyerek aşağı bodrum katta abi dedi. Adamda ona samimi bir şekilde gülümseyip sağol aslanım adın ne bakalım senin dedi alev rica ederim adım alev dedi adam ona dahada çok yaklaşarak bak aslanım sana bir tavsiye vereyim canını seviyorsan şimdi bu okuldan arkana bakmadan kaç dedi. Alev hem şaşırıp hemde ürkmüştü ama okuldan ayrılmayacaktı neden bunu yapsın ki?  İki tane adamın lafına bakarak okulu terk mi edecekti saçma! Diye düşündü alev belkide adamlar onunla dalga geçiyorlardır diyede düşündü ama 12.sınıf bir öğrenciyle neden dalga geçsinlerki dedi. En sonunda alev adamların bu saçma laflarını takmayarak sınıfına geri dönmeye karar verdi.Tuvaletten çıktığında bile adamların o garip konuşması geliyordu aklına tam böyle düşünürken sert bir şekilde bir bedene çarpmıştı alev. Hemen çarptığı kişiye baktı karşısında 1.65 boylarında yeşil gözlü siyah saçlı bir kız duruyordu. Alev özür dilemek için ağzını açmaya çalışıyordu ama resmen nutku tutulmuştu kıza. Çarptığı kız ise alevden pek bir farkı yoktu oda aynı şekilde aleve bakıyordu. En sonunda alev kendini toparlayarak çok özür dilerim canını acıttım mı ? Diye sordu kız ise hiç önemli değil asıl ben özür dilerim dedi. Alev ise kıza gülümseyerek sınıfına doğru yürümeye başladı.Alev sınıfın kapısını açtı adımlarını sırasına doğru yöneltti. Alev sırasına otururken bile aklında o yeşil gözlü kız vardı. Alev yeşil gözlü kızı düşünmekten derse bile odaklanamiyordu. Alev o kızı düşünürken keşke bir daha karşılaşsak diye düşüşündü. Ama alevin yeşil gözlü kız hakkında bilmediği birşeyler vardı...
♡oy ve yorum lütfen♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KarantinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin