Selamlar, oy ve yorumlarınızı bekliyorum, ayrıca fici listelerinize de eklerseniz çok mutlu olurum🙏🏻💜
☁︎☁︎☁︎
Bugün değersiz olduğumun farkına varışımın yetmiş altıncı günü.
Neden yaşıyorum?
Bangtansonyeondan 6 kişi olsa ne zararı olur?
Bunları düşünmeyi ne ara bıraktım anlayamadım. Normalde yedi yirmi dört bunları düşünürdüm. Şimdi alışılmadık bir şekilde Jungkook'un arkadaşını düşünüyorum.
Jungkook'un arkadaşı çok güzel. Beni rahatsız eden neşesi üç gün önce kalbimin attığını hissettirdi. Sanki o günden önce göğsümün sol tarafında her bir saniye çarpan şey hareket etmiyordu.
Yatağımda dümdüz uzanıp tavana bakarken yaydığı pozitif enerjiyi düşünüyordum. Üyelerle konuşurken şakalar yapıp onları güldürüyordu. Ben gülememiştim hiçbirine. İçimden gülüyordum fakat dışarıya yansıtacak gücüm yoktu sanki, yüzüm felç kalmış gibiydi.
Belki de bu yüzden bu kadar gerildi senden?
Titrek bir nefes aldım.
Kim bilir kaçıncı ağlamamdı bu.
Gözlerimi kapatınca çok yanıyordu. Yandıkça daha çok ağlayasım geliyordu. Birinin sırtımı pışpışlayıp ağlamam geçene kadar benimle kalmasına ihtiyacım vardı.
Senin artık kimsen yok.
Ağlamam hıçkırıklara dönüştü.
Aşağı atlamak istiyordum.
Ama tek yapabildiğim kendimi yataktan yere bırakmak ve cenin pozisyonda birinin beni kurtarmaya gelmesini beklemek.
Telefonum çaldı.
Bugün arayan Namjoon'du.
Telefonu açtığımda hıçkırıklarımın arasından doğru düzgün iki kelam edemiyordum bile.
"Taehyung? İyi misin? N'oluyor?"
"Benim- canım- acıyor!"
"Taehyung korkutma beni neredesin lütfen anlat bana!"
"Ev-vimde-deyim." dedim kekelememi durdurmaya çalışırken.
"Yanına gelmemi ister misin? Hemen gelebilirim."
Ağlamam daha çok arttı.
"Hepinizi uğraştırıyorum!"
"Hayır Taehyung, hayır hayır!" dedi hemen Namjoon hızlı hızlı. "Sen bizim en yakın arkadaşımızsın, sakın böyle düşünme! Hemen geliyorum şimdi oraya!"
Aramayı sonlandırdığında battaniyemi yatağımdan indirip yerde uzanan kendime doğru çektim ve sarılarak hıçkırıklarımı durdurmaya çabaladım.
Işığı aklımdan çıkaramıyordum.
Işığı görmek istiyordum.
Ölüme değil, yaşama giden.
☁︎☁︎☁︎
Oy atmayı, yorum yapmayı ve beni takip etmiyorsanız da sakın takip etmeyi unutmayın. Öpüldünüzz efenim💜💅🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐓𝐨 𝐓𝐡𝐞 𝐏𝐢𝐧𝐤 | 𝐓𝐚𝐞𝐋𝐢𝐜𝐞
FanfictionÖlü bir insan dirilebilir mi? *** 𝐋𝐚𝐥𝐢𝐬𝐚 𝐌𝐚𝐧𝐨𝐛𝐚𝐧 ✘ 𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 •Düz Yazı/Mini Fic• | ᴡʀɪᴛᴛᴇɴ ʙʏ ©ʏᴀᴢᴀʀᴄɪᴋ | ~2023~