Sıcak bir yaz günüydü,Kumru okula gitmek için hazırlanıyordu. Okul saat sabah 6'da başlıyor öğlen 2'de bitiyordu. Kumru'nun bugün doğum günüydü. Kumru:doğum günümde bir keman istiyorum keşke alsalar. Bu sözü söyledikten sonra derin bir iç çektim. Bugün 16 yaşıma giriyordum. Okula gittiğimde herkes bana sürpriz yapmıştı, çok mutlu olmuştum fakat benim aklımda hala keman vardı. Tiktokda gezinirken bana keman aşkı bulamıştı bana. Babama çok desemde kabul etmedi kendi paramla alcaktım fakat yinede izin yoktu. Bugün sınıfa yakışıklı bir çocuk girmişti çocuğu tanımıyordum fakat gözü beni benden alıyordu. Ela gözleriyle herkesi hayran bırakmıştı. Seda hocam:çocuklar sınıfa yeni bir arkadaşınız geldi yabancı ülkeden birisi. Yabancıymış duydunuz mu? Acaba hangi ülkedendi. Yeni çocuk yanıma oturmuştu. Heyecandan kalbim yerinden çıkacaktı resmen. Çocuğun adını sorduğumda şöyle yanıt verdi "Merhaba,ben Güney Koreden geliyorum,adım Han seo-jin tanıştığıma memnun oldum. Koreden gelmişşş ağağğağağ ölüyordum resmen. Bende Kumru tanıştığıma memnun oldum. Belli ki Türkçe'yi biliyordu.
"1 yıl sonra"
Artık zorlada olsa bir kemanı vardı öğretmenim 10 Kasım için bir müzik çalmamı istedi. Akıllı tahtadan notaları açıp çaldım. Harika çalıyordum resmen. Sınıfta herkes alkışlamıtı bir kişi hariç. Adı Esilay'dı okulun pick me siydi sürekli bana sataşıyordu. Teneffüs zili çaldığında Esila hariç herkes çıkmıştı. İçeri zili çaldığında kemanım param parçaydı öyle gördüğümde ağlamaya başladım belli ki kıskanıyordu. Ağlamaktan göz yaşım bitmişti. Öğretmen kimin yaptığını bulamayınca sınıfın kamera kayıtlarına baktık. Ve kemanımı paramparça eden Esilay'dı. Esilanın saçını başını yolmaya başladım aşırı sinir olmuştum. Hen Seo-jin beni teselli etmeye çalışırken eve gitme zili çalmıştı. Eve gittiğimde babama keman alması için yalvarmıştım çünkü yarışmalara katılıcaktım fakat babam ğinede almadı. Gece gözüme uyku girmemişti. Keman çalıp 1.olmak benim en güzel hayalimdi. Neyseki Han seo-jin vardı... Durun durun daha bitmedi daha hikayeye yeni başlıyoruz:)
Sınıfa girdiğimde Han seo-jin çoktan gelmişti. Sırama oturduğumda bana bir hediye paketi verdi. Açtığımda içinden bir keman çıkmıştı. Kemanı gördüğümde ağlamaya başladım. Çok duygulanmıştım.. Çok teşekkür ettim Han seo-jin'e. Ertesi gün yarışmalar başlayacaktı.Kısa oldu kusura bakma ama daha çok varr. 2 parta gelmeyi unutma<3