0.02

25 3 0
                                    


"Adımı mı öğrenmek istiyorsun? Belkide zaten biliyorsun."

Taehyung duraksadı ve kızın suratına dikkatlice baktı. Ama tanıyamamıştı. "Saçmalamayın kes! Ve adını düzgünce söyle seni sürtük" diye bağırdığında kız bir adım geriye gitmişti.

"Sürtük ha? Önceden hiçte öyle demezdin... Demek para gerçekten insanı değiştirirmiş."

Taehyung sinirden ne yapacağını kestiremiyordu. Ona zarar vermek istemiyordu ama sinirlenince ne yapacağın belli olmayan birisiydi.

"Artık lütfen sesini kesermisin!? Yoksa sonun kötü olur. "

"Ne yaparsın Tea-hyung? "

...

Jungkook ve Jae Eun dövme dükkanında oturuyorlardı. Jungkook dalmıştı. Jae Eun ise dövme seçmeye çalışıyordu.

"Hadi Jae Eun... Sıkıldım. "

Jae Eun kafasını kaldırıp Jungkook'a baktı. "İlk defa dövme yaptırıyorum Jungkook böyle olmam sencede normal değil mi?" dedi ve kafasını tekrar kataloğa çevirdi.

"Tamam bişi demedim. Hep böyleydin unutmuşum. "

"Sen de hep böyleydin. Kusura bakma Jungkook ama ayrılmakla hayatımızın en iyi kararını vermişiz. "

"Neyse ne, seçtin mi sen? "

"Evet seçtim. Göğsümde ki benin üstüne yıldız istiyorum. "

"Ama o ben çok zarif duruyordu... "

"Yani? "

"Neyse boşver. Geç içeri hazırlan ben geliyorum. "

"Tamam" dedi ve içeri girdi. Önce ceketini sonra ise gömleğini çıkardı. İçinde ince askılı crop vardı. Bu yüzden onu çıkarmasına gerek yoktu.

Koltukta oturmuş Jungkook'un gelmesini beklerken telefonuna bildirim gelmeye başlanmıştı. Hemde arka arkaya. Jae Eun gitti ve telefonunu aldı. Bildirimler mesajlaşma uygulamasından dı.

Jimin'in köleleri
Jimin sizi ekledi.
Jimin "Kook'u" ekledi.
Jimin "Tea'yi" ekledi.
Jimin "hobi oppa'yı" ekledi.
Jimin "çok bilmiş Namjoon'u" ekledi.
Jimin "aç Jin'i" ekledi.
Jimin "koala oppa'yı" ekledi.

Jimin
Ehehehe herkese selam!

Aç jin
Bune yha Jimin bune evladım?

Tea
İşim var sessiz olun

Kook
Bir sürü bildirim gelmiş bu
şimdi mi olmak zorundaydı?

Jae Eun
Jimin telefonum kasıyor senin
Yüzünden bunu kurmak zorunda
mıydın? Göt lalesi!?

Koala oppa
İbne jimin grubu oluşturdu?
Ben bu bildirimi uyurken görmek zorunda mıyım? Uykum kaçtı göt!

Hobi oppa
Sakın olun anlarız nedenini şimdi.

Jimin
Yazıyor...

HOUSE OF CARDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin