Chan
Bu gün arkadaşlarımla buluşucaktım o yüzden kıyafet seçiyordum. Bu gün akşama kadar eğlenicektik çünkü yarın okul açılıyordu. Ve sınıfımıza yeni öğrenciler gelicekti o yüzden de biraz yarın için meraklıydım. Belki birisi hoşuma giderdi hmm? Neden olmasın... Kendi kendime konuşurken fazla oyalandığımı fark etmiştim ve hızlıca işime geri dönmüştüm. Ve sonunda bir konbin seçmiştim kendime.
Üstüme sweet ve altımada etrafında zincirler olan bir pantalon giymiştim. Zincirlere takıntım vardı.***
Çok geçmeden bizimkilerin attığı konuma varmıştım. Güzel ve şirin bir kareyi. İçeri girmiş ve bir masada oturan hyunlix ikilisini görmüştüm. Onlarda beni görmüş olacak ki yanlarına gelmem için el işareti yapmışlardı.
Seviyordum bu iki aşk kuşunu. Ben guruba girdiğimden beri sevgililer ve araları çok iyi.Fazla zaman geçmeden hemen yanlarına gitmiştim
Chan;selam! Diğerleri daha gelmedimi?
Hyunjin;Hayır, onları bilmiyormusun? Hep geç kalıyorlar. Ahh benim gibi bir afet nasıl olurda bu kadar bekletilir.
Bu dediğine hafifçe kıkırdamıştım.
Felix;Hyung ayakta durma otursana.
Chan;ahh unutmuşum.
Felix'in yanındaki sandalyeyi çekip oturmuştum.
Chan;ee aşk kuşları nasılsınız?
Hyunjin;iyiyiz hyung bizi boş ver sen nasılsın.
Chan;iyiyim işte ne olsun.
Hyunjin;iyiymiş, haa bide yarın okul açılıyor ne düşünüyorsun?
Chan;bence yine çok sıkıcı geçicek bu sene. Ve sınıfa yeni gelicek öğrenciler hakkında bir şeyler biliyormusunuz?
Hyunjin;ben bişey bilmiyorum sen biliyormusun bebeğim.
Felix; evet bir kaç bir şey biliyorum .
Bu normaldi çünkü felix okulda ki her şeyi bilirdi hatta müdürün iç çamaşırlarının markasını bile biliyordu. O yüzden nerden öğrendiğini pek merak etmezdim.
Chan;hmm ne biliyorsun?
Felix;2 erkek 1 tanede kız transfer olucakmış. Erkeklerden birinin adı Changbin diğerinin adını bilmiyorum. Kızın adıda Hwasa.
Jeongbin;sen bunları nerden biliyorsun peki?
Chan;ananı sikmesinler sen nerden çıktın ln bi anda in misin cin misin?
Felix;siz ne zaman geldiniz?
Jisung ;Biz geleli fazla olmadı da siz ne konuşuyorsunuz?
Bunu dedikten sonra İkili son boş kalan iki sandalyeye oturduğunda gurup tamamlanmıştı.
Biraz sohbet etmiş ve yarın hakkında konuşmuştuk.
Jeongin;eee ilk nereye gidelim?
Jisung;Afrika'ya
Jisung'un dediğine hepimiz gülmüştük. Jeongin hariç.
Jeongin;çok mu komik amk
Jisung;evet... Dur buldum Luna parka gidelim!
Bu fikri hepimiz onaylamış ve beğenmiştik. Çünkü hepimizde Luna parka gitmeyi çok severdik.
***
Kafeden çıkmış ve Luna parka gelmiştik. Tabi ki geldiğimz anda herkes bir yerlere dağılmıştı hyunlix ikilisi korku trenine binmeye gitmişlerdi Jeongin ve Jisung 'a baktığımda ise pamuk şeker yeme yarışması yapıyorlardı.
Ben ise hız trenine doğru ilerliyorum.
***
Saat 02.00 olmuştu bile ama güzel geçmişti bu gün deliler gibi eğlenmiştik.ve en sonunda evlere dağılmak için ayrılmıştık.
Eğlenirken de içmeyi ihmal etmemiştim.kafam çok dağılmıştı yolda zar zor ayakta durarak yürüyordum.yürürken birden dengemi kaybetmiş ve yere düşmüştüm. Bana kalsa orda sızar kalırdım ama önüme baktığımda ise birisi kalkmama için elini uzatıyordu. Sabahın 02'sinde kimdi bu? Bu yüzdende biraz şaşkındım Yüzüne baktığımda baya yakışıklı biri olduğunu görmüştüm sadece.
Sathoş olduğum için kafam yerinde değildi ve o anki kafamla elinden tutup kucağıma çekip oturtmuştum.Ne yapıyordum ben böyle?Sabah uyandığımda pişman olurmuydum.Şu anlık bu düşünceleri boş vermiştim en azından yüzüne daha yakından bakma fırsatı bulmuştum. Evet gerçektende yakışıklıydı hemde çok ve tahminimce benimle aynı yaşlardaydı.Bir şey fark etmiştim oda bana bakıyordu biraz şaşkın birazda utanmış bir ifadeyle.Biraz böyle kaldıktan sonra.Hemen kucağımdan kalkmıştı.Ve benide kaldırıp suratıma bir tane yumruk geçirmişti. Aldığım darbeyle geri yere düşmüştüm. Ve konuştuğunda ilk defa sesini duymuştum sesi çok güzeldi ama söylediği sözcükler için aynısını söyleyemezdim.
X;Sapık mısın!?
Sapık mı? Ben mi ? Yok artık çüş daha neler.Ben bunları söylerken cevap alamadığı için susmuş ve yine konuşmuştu.
X;Cevap vermediğine göre sapıksın.
Bu duyduğumda hemen cevap vermiştim.
Chan;Hayır tabiki sadece biraz sarhoşum.
X; hmm... Tamam o zaman bay.
Bunu demiş ve gitmeye başlamıştı. Ben ise susmakla yetinmişdim. Sarhoş olduğum için fazla kafama takmamıştım ve ayağa kalkıp yürümeye başladım. Ve yürürken annemin dedikleri aklıma gelmişti annem yarın okul olduğu için eve çok geç gelmememi ve EN geç 22:00 'da evde olmamı söylemişti. Benim ise eve gitmem saat 3 bulurdu. Tek istediğim şey ben eve gidince uyumuş olmalarıydı. Ama biliyordum ki sabah nasıl olsa o azarı işitecek timsah o yüzden birazaman daha hızlı yürümeye başlamıştım.
-
Evet ilk bölümü bittirdik😚
bu ilk fic'im
Ve lütfen hayalet okuyucu olmayınn😑
Bol bol yorum ve oy yapatsanız çok sevinirimm
Yazım yanlışı varsa özür dilerim.by by sizi seviyorum
Stray kids'le kalın mutlu kalın 😘
701 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
this dream is mine//chanmin✅
Fanfictionaşk deniz gören evdeki terasmı... Seungmin; yine kalmışım bir başıma... Chan; ahh canım sevgilim... lütfen gitme...!