6-ot ütött az óra így el is kezdtem készülődni.Mivel tudom hogy apának sokat jelent ez a party így magamhoz képest kicsíptem magam.
A ruha amit apa adott egy bordó nyakánál csipkés ujjatlan ruha volt. Igaz a piros szín eléggé messze áll tőlem de mivel nem volt más elegáns ruhám így kénytelen voltam ezt felvenni. Rövid hajamat begöndörítettem a frufrumat beállítottam hogy ne úgy nézzen ki mint egy garázs tető. Egy laza sminket dobtam fel és egy szájfényt hisz sose vittem túlzásba a sminkelést.
Pontban 7-kor kopogta kopogtak az ajtón. Kinyitottam es egy jól ismert személlyel találtam magam szembe.
-William szia.-öleltem meg azt a személyt aki gyerek korom óta velem van. William apám jobb keze de mindig is tudta hogy apa nem a jók oldalán áll. Will mindig is ott volt nekem ha bármi baj volt apával. Mivel gyakran dühbe gurul ezért sokszor kaptam egy egy atyai pofont. Olyankor mindig Willhez mentem. Minden alkalommal ha apa és anya veszekedett csak átkopogtam a szomszéd lakásba ahol ő lakott majd amíg le nem csillapodtak otthon a kedélyek vele voltam. Mindig csinált nekem palacsintát majd berakott egy nekem való filmet es velem nézte.
Az idős férfi akit alig akartam elengedni annyira őrültem neki, egy halk nevetés után vissza ölelt.
-Mint mindig csoda szép vagy most is As. Na de indulnunk kell mert apád már vár téged.-mosolygott rám
Kulcsra zártam az ajtót majd Will utàn mentem. A ház előtt a szokásos fekete BMW várt.
Az út gyorsan eltelt. Meséltem Willnek a srácról akivel összefutottam délelőtt es hogy milyen fantasztikusan sikerült a találkozás.
-Megjöttünk kisasszony.-szolt hátra sofőrünk.
-Te nem jössz?-kérdeztem Will-t
-Nemsokára én is csatlakozom hozzátok még lekell intéznem pár telefont te addig menj nyugodtan.-mosolyog rám.
Kiszálltam a kocsiból majd megindultam a bejárat felé. Kicsit szar érzés hogy senkit nem ismerek még de talán nem lesznek bunkók velem.
Egyszer csak valaki olyan erőből lökött meg hogy ma már másodszorra is a földre kerültem volna ha egy kéz nem kap el és ment meg attól hogy megcsókoljam a földet.
-Ismét egymásba botlottunk.-hallok meg egy ismerős hangot. Felnézek es nagy meglepetésemre Charlesal találom magam szembe.
-Szia.-konkrétan ennyit bírtam kinyögni. Charles vissza állított a lábamra majd en gyors megigazítottam a ruhám.
-Te hogy hogy itt vagy?-kérdezi miután kicsit arrébb álltunk az ajtóból.
-Apum szervezte ezt az egészet így kénytelen voltam meg jelenni.-mosolygok gúnyosan.-Na és te mit csinálsz itt?-kíváncsiskodtam én is.
-A cég akik csinálták a partit a Forma 1 új szponzora.-mesélni.
-Te a Forma 1-nél dolgozol?-kerekedik ki a szemem. Apa nagyon sokat beszélt régen a sportról. Mindig is azt akarta hogy az ő cégjének köze legyen a Forma 1-hez.
-Pilóta vagyok a Ferrarinál.-neveti el magát.
-Nem nézek Forma 1-et bocsi így nem nagyon vagyok képbe az ilyen dolgokkal.-most rajtam a sor hogy nevessek.
-Na akkor ideje elkezdened.-mosolyog rám
-Talán bele kukkantok majd.-mondom majd leveszek egy üveg pezsgőt az éppen mellettem elhaladó pincér tálcájáról.-Kérsz te is?-kérdezem Charlest.