12. BÖLÜM "TURTAYLA DİKTATÖR"

285 27 14
                                    

Ateş ve Mavi iki kimsesizin hikayesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ateş ve Mavi iki kimsesizin hikayesi. Mavi'nin Ateş'ten başka, Ateş'in de Mavi'den başka hiç kimsesi yok. İlk bölümden beri bu hep böyleydi. Mavi'nin yaptığı seçimlerin altında yatan sebep de buydu. Ateş ve Mavi'nin büyüsü de bu zaten.

Lana Del Rey, Cherry

İyi okumalar!

Ateş zihnimin derinliklerinde, "Yüzünü kameralardan saklamaya çalıştım ama amcan haberleri gördüğünde seni tanımış." dedi. "Beni arayıp bulmuş. Polislere senin fotoğrafını verip bana yardım ettiğini söylememek için benden para istedi. Amcan seni bana sattı Mavi."

Gözlerini karşımda gördüm. Gri gözleri gözlerimin içine bakıyordu. Sonra gözlerimi kapatıp açtım ve kayboldu.

"Kalbimi." dedi. Sesi hemen arkamdan geliyordu. Sanki tanıştığımız o geceyi tekrar yaşıyormuş gibi, arabanın arka koltuğunda onu görecekmişim gibi oraya baktım. "Ve insanın kaybedip de bir daha asla kazanamayacağı tek şey kalbidir."

O gece ne demek istediğini anlamamıştım ama şimdi anlıyordum. Amcamı öldürebilirdim, bunu yapardım ama eskisi gibi olamazdım. İçimdeki iyilikle beraber kalbimi de kaybederdim. Kalbimi kaybedersem benden geriye hiçbir şey kalmazdı.

El frenini çekip arabayı birden durdurdum. Sanki Ateş'in elleri ellerimdeydi ve arabayı durdurmamı sağlamıştı. İnsanın ruhunun kirlenmesi yara almasından daha çok acıtıyordu. Ateş ruhumun kirlenmesine asla izin vermezdi. Yanımda değilken bile benim ruhumu benden daha iyi korurdu.

Ne kadar dibe batarsan bat Ateş Atakanlı yanında durup başını bir kere yukarı kaldırdığında seni o çukurdan çıkaracağını anlardın.

Amcam arkasına dönüp arabaya baktığında ben de arabanın içinde öylece ona baktım. Ardından arabanın kapısını açıp dışarı çıktım. Ateş'in geleceğini sandığı için beni gördüğünde afalladı.

"Burada ne yapıyorsun Mavi?"

Dişlerimi birbirine bastırarak, "Seni buraya ben çağırdım." dedim. "Beni ona sattığını biliyorum."

Kaşlarını hafifçe çattı. "Her şeyi açıklayabilirim."

Torpido gözüne ulaştığımda ellerim buz gibi oldu. Silahı sıkıca kavrayarak arabanın kapısını kapattım. Silahı yanımda tutarak ona baktım. Sakin adımlarla ona doğru yürüyerek aramızdaki mesafeyi iyice kapattım. Durdum ve silahı kaldırarak namlusunu ona doğrulttum.

"Bir daha Ateş'i benimle tehdit edip ondan para istemeyeceksin."

Amcam gözlerimin içine korkuyla bakarak ellerini kaldırdı. "Silahını indir, konuşalım."

İndirmedim.

Bir cevap arayarak, "Neden?" diye sordum. "Ben sana ne yaptım?"

Silahı yavaşça indirdim ve yere attım. Amcam yere düşen silaha baktı, ardından yanıma geldi ve kolumu tuttu. Gözlerimin içine bakıyordu ama ben gözlerimi yerdeki silahtan ayırmadım.

ATEŞ VE MAVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin