Vihar előtti csend

548 5 1
                                    

Mindig is azt gondoltuk, hogy semmi sem tudja majd őket elszakítani egymástól. Azt gondoltuk, hogy bármi történhet, ők örökre együtt maradnak. Azt hittük, hogy a bárátságuk mindennél erősebb, törhetetlen. Nem csak mi gondoltuk ezt. A fiúk is így voltak ezzel.  De mikor egyik nap észreveszik, hogy már csak négyen vannak, egyikőjük hiányzik,  ekkor minden megváltozik. NIall elment, és senki sem tudja miért. A fiúk a keresésére indulnak, de nem találják. A háza üresen áll, a telefonhívásaikra és sms-eikre nem érkezik válasz, nyoma sincs az ís szőkeségnek, semmi. A fiúk, directionerek, a családja, mindenki aggódik érte, hiányolja. Miután a fiúk egy levelet találnak felgyorsulnak az események. A management furcsább mint valaha, egy új tag csatlakozik a bandához, és még mindig semmi hír Niallról. Mindenkinek nagyon hiányzik. Nagyon is.  Ez a történet a barátságról, könnyekról, kalandokról, zavartságról és fájdalomról szól...

***

Mielőtt elkezdenétek megvádolni, hogy utálom Niallt stb... az előtt leszögezném,hogy NEM utálom, sőt ő az egyik kedvencem, és csak azért "távozott" a bandából, mert egy egyedi történetet akartam írni, és mert tudom, hogy vannak olyanok, akik valamelyik fiút nem bírják és ki akarnák tenni a bandából, ezért gondoltam megpróbálom felnyitni  a szemüket, és megmutatni mi is történne, ha valaki tényleg otthagyyná a bandát.

Remélem élvezni fogjátok a történetet.

The quitWhere stories live. Discover now