1

64 5 1
                                    

Черговий притулок Орочімару, такий темний і порожній. Здавалося, там не було абсолютно нікого, адже жити в такій тиші та тухлій вогкості було просто неможливим, але перша думка була хибною, коридори підземного будинку були порожніми, а ось деякі кімнати були наповнені життям, якщо її можна було так назвати.

Кабуто Якуші один із наближених людей відомого Орочімару, також перебував у його притулку та займався своїми справами. Лікуючий ніндзя мав власну кімнату, в якій вивчав тіла, що давав йому пан Орочімару, а також підвищував свою майстерність у медицині. Зараз він сидів у своєму кабінеті, вивчаючи одні з письмен, доступних у його особистій бібліотеці у притулку.

Поки що в іншій залі підземелля сам Орочимару навчав особливого хлопчика із знаменитого клану Учіха.

За два роки Саске зміг підвищити свою силу, вивчити нові техніки і за цей час він став майже копією лорда Орочімару. Це не могло не тішити самого пана, адже посудина для його нового тіла ставала з кожним днем все краще і краще.

Тільки ось ставлення до Саске Учіхи у лорда стало дуже дивним. Починаючи від вихваляння силою хлопчика та його здібностями, закінчуючи неоднозначними почуттями, що з'являлися під час тренувань. Лорд почав помічати, що Саске цікавить його більше ніж посудина для свого тіла, він хотів бачити його у своїй владі, щоб тільки він міг керувати Учіхою.
Такі думки лякали пана, адже раніше він не відчував таких почуттів до людей, особливо до дітей своєї статі, яку, звичайно, що він встиг уже змінити багато разів.
Намагаючись приховувати ці почуття, він робив лише гірше і ось раптово напав на Саске.
Хлопчик навіть не встиг зреагувати, одразу опинився в полоні змії.

Орочімару ніжно покривав його тіло поцілунками, акуратно торкаючись його інтимних зон.
Учіха не терпів б такого ставлення до себе, але Орочімару зміг переконати його. Вони переспали, потім ще раз, далі залишилися лише деякі погляди і занепокоєння пана щодо своєї судини під час жорстоких тренувань. Саске ріс, ставав сильнішим, а також перейняв манеру поведінки у свого наставника.

Орочімару тішило, що Учіха стає схожим на нього, але в деякі моменти це виводило його з себе.
Безкультурна поведінка і неповажний тон на свою адресу пан не терпів, тому щоразу наодинці вирішував це питання з хлопцем, ділом чи простими словами.

Вчитель Where stories live. Discover now