32

12K 1.2K 733
                                    

Keşfette gezerken bir zamanlar çukurova editi gördüm. Başrol kadın eskiden beri çok beğendiğim bir kadındı, (Hilal Altınbilek) bir daha onun için başlayalım kafasıyla diziye girdim iki günde bir sezon bitirdim. Gece onu izlerken uyuyakalmışım rüyamda başrol kızın peşinden koşuyordum. İşin kötüsü kadın çok güzel uyanası gelmiyor insanın.

Neyse çaktırmayın rüyamda aldığım öpücük hoşuma gitti.


Uzun süren tatil; bir haftadan bahsediyorum, neredeyse bitiyordu. Yarın yola çıkacaktık dönüş için.

Tatilin başında olan durumum ile sonunda olan durumum o kadar farklıydı ki, istemsizce şaşırtıyordu beni.

Gökhan denilince aklıma gelen uzun uzadıya hikayeler soluklaşıyordu ve Gökhan ne onu sevdiğimden ne de bu uzun süren sevdanın sonunu biliyordu. Hayatımda kendi kendime aşık olmuş, kendi kendime bunun acısını çekmiş ve yine kendi kendime bunu bitiriyordum.

Son gecemiz diye erken uyumama izin vermemişlerdi bu yüzden şimdi gözlerimi zor açıyordum.

Gece dörde kadar konuşmuş, -onlar içmişti- ben de soğuk alkolsüz meşrubat almıştım. Eskiden, yakın olduğumuz zamanlarda Furkan'ın sürekli dalga geçtiği bir konuydu bu aslında. Zaten eşcinsel olarak inandığın dinin katı bir kuralını çiğniyorsun içsen ne olacak içmesen ne olacak diye teşvik etmeye çalışırdı. Fakat ben aynı gözle bakamıyordum olaya. Bir kuralı çiğniyor olsam bile ki bu benim elimde değildi, diğerlerini de yapmak zorunda değildim. Eğer eşcinsellik için yargılanacaksam bir de alkol gibi bir günahtan da yanmak istemiyordum. Ne olursa olsun din üzerine büyütülmüştüm ve günah olarak bildiğim şeyleri körü körüne yapamıyordum.

Zorlukla açtığım gözlerimi ovuşturup yataktan kalktığımda yatağın üstünde duran telefonuma kaydı gözlerim. Saate bakmak için aldığımda sırt çantama doğru yürüdüm. Saat sabahın sekiziydi ve Kürşat odada yoktu. Çıktığını hiç duymamıştım sessizce çıkmıştı.

DİĞER OĞLAN | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin