5.rész

1.3K 39 2
                                    

Természetes egész készülődés alatt Gyurist kellett hallgatni. Na meg persze mulatóst. Azért azt nem lehet elhagyni.
Nelli segített a sminkemben, mert kettőnk közt ő sokkal jobban ért ezekhez a dolgokhoz.
Hangosan szólt a legnagyobb rajongód Gyuristól amikor hallottam, hogy jött egy értesítésem. Érdeklődve veszem fel a telefonomat a padlóról.
ekhoe: itt a helyszín LINK
ekhoe: hozzatok fürdőruhát is! És 9 kor kezdünk.

-Ez ugye csak szórakozik!-mondom teljesen felháborodva.-Nekem senki nem mondta, hogy medencés buli lesz. Most akkor mehetek borotválkozni. Nem, inkább nem is viszek fürdőruhát úgy se fogok fürödni.-gondolom meg magam.
-De Elina muszáj lesz. Mert én szeretnék.Egyedül meg nem fogok.-adja ki a parancsot a barátnőm.
-Jó! Viszek, de nem biztos, hogy fogok fürödni.
-Majd ott nyavalygok neked, hogy gyere velem.-vonja meg a vállát.
Nellivel bepakoltuk a cuccainkat.
-Rakjunk be valami alkoholt is. Ne üres kézzel menjünk oda.-megyek ki a konyhába. Elkezdtem keresgélni a piáspolcon. Ahol inkább pezsgő, bor volt, de még sok más volt az alján is.
-Mit vigyünk?-kérdeztem.
-Nincs véletlenül Vodka? Csak ne Royal.-mondja Nelli. Jobban bele ásom magam a szekrénybe.
-Van Kalinka.-emelem fel.
-Tökéletes.

-Anya! Nem akarsz elvinni minket?-lépek be Eszterékhez.
-De, mikor indulunk?-kérdezi. Ránézek a telefonomra, ami lassan fél 10-et mutatott.
-10 perc?-kérdezem anyától.
-Oksa!
Felvettük Nellivel a cipőnket. Pulcsit raktunk be magunknak. Kabát nem kellett, elég jó idő volt. Egész út alatt Nelli mesélte mennyire izgatott Gyuris miatt. Meg hogy ki tudja még milyen menő emberek lesznek ott.
Kábé 15 perc volt az út. Anya kidobott a ház előtt.
-Vigyázzatok magatokra! Nem sokat inni! Ha lehet ne is igyatok, bár tudom hogy ezt most feleslegesen mondom. 3-ra itt vagyok értetek és kész. Nincs éjszakázás!-néz ránk komolyan.-Na azért jó szórakozást!

A ház egy dombon volt.
Hatalmas volt a kecó. Bár sokat nem láttunk belőle, a nagy kerítés miatt. Szomszéd nem volt. Konkrétan a semmi közepén volt. A kapu zárva volt, de volt rajta egy kaputelefon.
-Elina nyomd meg.-mutat a készülékre Nelli.
-Én biztos, hogy nem. Mit mondok?
-Hát hogy sziasztok megjöttek a bombázók!-mondja Nelli.
-Inkább felhívom Andrist.-rázom a fejem. Majd indítottam a hívást. Pár csörgetés után fel is vette.
-Elina geci, merre vagy?-ordít bele Andris a telefonba.
-Itt vagyunk a ház előtt. Be tudsz engedni?-kérdezem.
-Persze.-mondja. Pár perccel később szólt is a kapunyitó. És be tudtunk menni.
A ház tele volt ablakkal. Bal oldalt feküdt a kéró, jobb oldalt pedig a hatalmas beépített medence. Nagyon sokan voltak. Voltak akik bent bulizott a házban, ahogy láttam a hatalmas ablakokon keresztül. Valakik már a medencébe nyomatták.
-Andris nem akarja ide tolni a képét?-nézek körbe az udvaron.-Ezt nem hiszem el. Jó akkor menjünk be.-mondom Nellinek. Amikor benyitottunk, szembe találtuk magunkat egy hatalmas lépcsővel. Majd elkezdtünk balra sétálni a folyosón. Ami a konyhához vezetett. Ami szintén nagy volt. Rengeteg székkel. A falhoz volt szorítva a dj pult.
A konyha pulton voltak az italok. Tele volt sörrel, nyilván. Amit én utálok, de még mellette csomó italok voltak még. Arrébb tolva pár üres sördobozt, letettem a vodkát.
-Akkor Elina mivel kezdjük az estét?-kérdezi Nelli a piákat nézve.
-Van Malibu.-mondom boldogan. Majd kiöntöttem az almalevet és a Malibut két pohárba.
-Most mire igyunk?-kérdezi Nelli. Ez nálunk egy hagyomány, hogy mindig valamire iszunk. Még régen egy buliba találtuk ki.
-Hogy össze jöjjön Gyuris neked.-koccintom meg a poharam az övével, majd a számhoz toltam.
-Akkor a kövit majd arra isszuk, hogy neked meg Ekhoeval.
Majd pár perccel később már a 3.pohár volt a kezembe.
-Ezt igyuk meg és utána menjünk táncolni.-mondom Nellinek.
-Bakker Elina.-ordít a fülembe Nelli.-Itt a szerelmem.-mutat Gyurisra. Rögtön lecsaptam azt a karját ami Gyurisra mutatott.
-Nelli azért ennyit nem ittunk.-nevettem.
-Gyere már.-húzom el táncolni. Pitbull hangosan szól a hangszórókból. Mi Nellivel meg lelkesen elkezdtünk táncolni.
Már vagy a 3. zenénél tarthattunk, amikor valaki hozzá ért a derekamhoz. Hátranéztem, és farkasszemet nézett velem a hátam mögött Andris.
-Bocsi. Elrabolhatom?-hajol oda Nellihez.
-Még jó.-lök oda Nelli Andrishoz. Ez gyorsan ment gondoltam. Andris rögtön elkapta a kezem.
-Menjünk egy csendesebb helyre.-mondja oda hajolva a fülemhez, és kivezet a konyhából. Felmegyünk a lépcsőn és benyitunk egy szobába. Ahol egy monitor van, meg mikrofon és a szoba végébe két ágy. Meg egy erkély is volt. Kicsi volt egyébként a szoba.
-Most miért hoztál ide?-kérdezem.
-Azért, hogy elszívj velem egy cigit.-nyitja ki a teraszajtót Andris.
-Te szívhatsz, de én nem kérek.-megyek utána.
-Még buliba se?-csodálkozik el.
-Nem.-mondom határozottan. Ahogy egy kicsit közelebb léptem hozzá egyből megéreztem a tipikus illatát, ami fű és mentolos rágó keveredése.
-Ez tetszik.-néz rám a szemeivel. Szemei teljesen elragadtattak. Főleg most, hogy teljesen rottyon vagyok.
-Nagyon hiányoztál.-ölelem meg. Nyilván csak azért vagyok ilyen bátor, mert bennem volt már pár pohár pia. Ő erre el tól magától. És megfogja az arcom mindkét kezével.
-Te is nekem bébi.-ad egy puszit a számra.
-Csak ennyit kapok?-kérdezem csalódottan. Erre ő a derekam a korláthoz nyomja. A szája egyre közelebb kerül az enyémhez, míg végül össze érnek. Nyelve egyből bejutást kér a számba, amit én meg is engedek neki. Ő a pólóm alá teszi a kezét, majd egyre feljebb csúszik a keze. Míg el nem éri a mellem, ahol elidőzik egy kicsit. Bele nyögök édes csókjába. Amire még közelebb húz a derekamon fogva magához. Tenyerei így már a derekamon pihennek. Én eközben a karom a nyaka köré fonom. Nyelve lassan forog a számban, viszont a keze annál gyorsabb.
-Lassan vissza kéne menjünk a többiekhez.-húzódom el.
-Még egy kicsit bébi.-húz vissza a szájához. Nem volt erőm ellene tiltakozni. Sőt nem is akartam. Nyelveink újra táncolni kezdtek. Ajkait lassan megéreztem a nyakamon. Először kis puszikkal hintette, de később azt vettem észre, hogy elkezdi szívni. Kis ideig élveztem a kényeztetését, de aztán ismét eltoltam magamtól.
-Meg kell keresnem Nellit. Nem hagyhatom egyedül egy olyan buliba, ahol senkit nem ismer.-indulok be a szobába. Andris követ. Kézen fogva sétálunk le a lépcsőn.
Kábé az egész házat átkutattuk, de sehol nem találtam Nellit. Már az aggóságtól lassan kijózanodtam.
-Elina! Ott a medencénél.-mutat az ablakon keresztül a medencére Andris. Oda megyek én is, hogy jól lássam és tényleg. Ott beszélgetett épp Grasával.
-Ezt nem hiszem el.-rontok ki a házból.-Te már itt fürdesz? Jól nyomod anyukám.-állok meg előttük.
-Te tűntél el- vonja meg a vállát Nelli.-Na mi van lefeküdtetek Ekhoeval?-kérdezi nevetve.
-Dehogyis.-vágom rá egyből.
-Csak viccelek! Tudom, hogy nem. Mert még szűz vagy és azt mondtad, hogy az igazival akarod elveszteni.-mondja Nelli full részegen. Istenem miért kell részegen ilyen hülyeségeket mondania?
-Nelli te ma már szerintem többet ne igyál.-tanácsolom neki.
-Rád meg szerintem férne még egy kis pia, hogy őszinte legyek. Meg egyébként is bejöhetnél a medencébe hozzám, hogy ne legyek megint egyedül.
-Hé! Én is itt vagyok.-vágja rá Grasa.
-Bakker tényleg Grasa! Ne haragudj.-öleli meg Nelli Grasát.
-Egyébként Gyuris merre.-nézek körbe.
-Képzeld el Elnia, táncoltam vele. Nagyon nagyon sokat. Meg énekeltünk. De Grasa elrángatott, mondta menjünk medencézni. Szóval most itt vagyok. És nézd.-erre lenyomott egy bukfencet a víz alatt. -Menő mi?
-Nyomod.-nevet Andris.

Kézen fogva megyünk a konyha felé és öntök magamnak egy kis Cherryt. Andris is ki vesz magának egy sört.
Gyorsan megnézem a telefonomat.Az óra 23:42-őt mutatott.
-Anya 3-ra jön értünk.-mondom Andrisnak miközben a telefonomat elraktam a táskámba.
-Ne már! Miért nem aludtok itt?-kérdezi.
-A múltkori után szerinted megengedné?-nevetek.
-Ne haragudj bébi, akkor nagyon offon voltam. Bár mondjuk most is.-röhög a nyakamba.
-Leginkább ebben az ügyben én voltam a hibás, hogy semmit nem mondtam anyának.-mondtam miközben Andris a nyakamat simogatta az ujjával. Puszikat először az orrom hegyére aztán végig hintette lágy csókjaival az arcom.
A derekamat fölemelte a pultra és ajkaink megtalálták egymást. Én már a fogdostam az enyhén kockás hasát. Ő csak bele nyögött a csókomba. Férfias hangja eszméletlenül beindított. A rasztái csak lógtak le az arcomba.
-Menjünk medencézni bébi.-távolodik el tőlem.
-Menjünk, de át kell húzzam a fürdőruhám.
-Minek az?-kérdezi suttogva a fülembe.
-Srácok ti nagyon készek vagytok.-nevet Misi mellettünk, miközben a hűtőből kivesz egy sört.
Én erre csak leszálltam a pultról és adtam egy puszit Andrisnak és elindultam keresni egy helyet ahol átöltözhetek.

Minden ajtón bekopogtam, nehogy valakire véletlen rányissak. Majd szerencsére meg is találtam a fürdőszobát. Amit magamra is zártam. Gyorsan átöltöztem a bordó bikinimbe. Részegen nyilván lassabban meg mint a megszokott.
Amikor már rajtam volt a bikini, kinyitottam az ajtót Andris ott állt az előttem. Csak egy fürdőnadrág volt rajta. Konkrétan a gyerek félmeztelenül állt előttem. Teljesen be voltam telve a látvánnyal. Ő pedig íriszeivel végig mért. Majd adott egy pimasz mosolyt.
-Dögös vagy.-mondta a szemembe nézve.-Mehetünk?-kérdezte megfogva a kezem. Én csak bólintottam.
Nelli szerencsére meg mindig a medencébe volt. Viszont most már Gyurissal. De csak beszélgettek.
Medence lépcsőét megfogva megyek lassan bele a vízbe, ami kellemes hőmérsékletű volt. Elég meleg volt, de nem olyan halálian. Éppen jó. A rasztás hátulról követ engem.
-Tesó.-örültek meg a többiek Andrisnak.-Hallod itt van Zora.-jön oda Atka Andrishoz.
-Ne bassz.-nevet.
-Ki az a Zora?-kérdezem reflexből Andristól.
-Csak egy picsa.-zárja le a témát Andris. Ahogy láttam nem volt nagyon kedve róla mesélni.
-Ha te mondod.-vonom meg a vállam. De azért mégis éreztem, hogy ennél sokkal több van a dologban. Meg Andrisnak is elég fura érzések vetültek ki az arcára.

Százszorszép//befejezett ekhoeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang