Birkaç hafta sonra
"Cidden nefret ediyorum!"
Taehyun haftalardır Kral Park'ı araştırıyordu.
Kraliyet ailesinin herhangi bir açığını... Dürüst olmak gerekirse onu yok etmek için herhangi bir ipucu bile yeterdi.
Önünde açık olan sihir kitaplarına baktı. Sonra ise arkasına dönüp geçen hafta bitirdiği 13 sihir kitabına.
Kraliyet ailesi çok iyi gizliyordu geçmişlerini. Her kitap onların sözde 'gücüne' değiniyordu. Hiçbir kral veya kraliçenin ise ölüm nedeni yazmıyordu.
Yani sadece bir kişi hariç...
Roseanne Park
Genç yaşında tahta geçmişti ve boyutta binden fazla devrimi vardı. Şu anda eğer Peri Boyutu hayattaysa bu Roseanne Park sayesindeydi.
Küçük bir yaş hesaplaması yaparsak Roseanne Park, Kral Park'ın anneannesinin annesiydi.
Ölüm sebebine sadece 2 veya 3 kitapta değinilmişti. Hepsi parça parçaydı ve hepsinde Kraliçe Park'ın ölümü farklı sebeplere dayatılmıştı.
Ama hepsinin tek bir ortak noktası vardı.
Bahsi geçen bütün sihir kitaplarında onun bir yazar olduğu ve 50'den fazla kitap yazdığı belirtilmişti. Sihir kitaplarının yazarlarının hepsi ölüm sebeplerinin arasında az veya çok kitaplarında yazdığı şeylerin olduğunu düşünüyordu.
Bir sürü devrimi olan, öteki boyuta hayat vermiş, hâlâ uygulanmaya devam eden çoğu kanunu yazmış birini en fazla düşünce tarzından vurabilirdiniz.
Roseanne Park'ın tüm kitapları zamanında basılmıştı ama ölümünden sonra hepsi çeşitli yöntemlerle yok edilmişti. Yakılma, parçalanma gibi...
Bu kadar önemli kitapların kopyası yüksek ihtimalle vardı. Tarihte kanıt niteliği taşıyan şeyler asla yok edilmezdi.
50 kitabını birden bulamazdı.
Ama...
En önemlisini bulabilirdi..
Kraliçe Park, "Kraliyet'in 6. Yüzü" adlı bir kitap yazmıştı. Bu kitabın tüm perilere dağıtılması emrini vermiş ve herkesin bu kitabı bitirmesini istemişti.
Bu kitap idamından sadece 3000 yıl önce yazılmıştı.
Bu kitap ipucu olabilirdi.
Bu kitap Kral Park'ı yok etmenin ilk adımı olabilirdi.
"Madem sen katliamın çözüm olduğunu düşünüyorsun Park,"
Taehyun, maskesini taktı ve çantasını sırtladı.
"o zaman seni kendi yönteminle öldürürüz."
Taehyun, öteki boyuta adımını attı.
***
"Efendim, kahvenizi getirdim."
Kral Park arkasına dönmeden konuştu.
"Masaya koy."
Hizmetkâr kahveyi bıraktı ve Kral Park'a baktı.
"Efendim, size kötü bir haberim var."
Kral Park camdan gözlerini ayırmadı.
"Çocuğu ve ablasını bulamadınız mı?"
Hizmetkâr mahçupça kafasını eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"216" - taegyu
FanfictionTanrı, bazı şeyleri alır ve bazı şeyleri verirdi. Ama Kang Taehyun veya gerçek adıyla Terry Kang, o Tanrı'nın sevmediği kullarından biriydi. Daha da önemlisi; o, öteki boyut ile gerçek dünya arasında sıkışmış melez bir çocuktu. 23.10.22 - başlangıç ...