Giriş

25 6 36
                                    

🎼Indila, Tourner Dans Le Vide

Başlangıç tarihiniz.

Keyifli okumalar.

🌩️

Nasıl sonlandığını bir türlü hatırlayamadığım fakat eğlencenin dibine vurduğumdan emin olduğum bir gecenin ardından yeni güne başlamam batmak üzere olan Güneş'e denk gelmişti.

Aslında bunda pekte bir sorun yoktu.

Asıl sorun, kapıma dayanmış olan ve beni uyandıran muhafızlardı.

Birincisi; neden benim kapımın önündelerdi?

İkincisi; benden ne istiyorlardı?

Beynime hakim olan iki soru da korkutucuydu.

İkisi de benim huzursuz hissetmeme neden oluyordu ve ben, beni huzursuz eden şeyleri sevmezdim.

Hadi ama ne yapmıştım da bu herifler kapıma dayanmışlardı?

Altıüstü dün gece erkek arkadaşım ve okuldan arkadaşlarımla beraber sadece biraz dağıtmıştık.

Yani hatırladığım kadarıyla.

Ne olmuş olabilirdi ki?

Ne yaşanmış olabilirdi de bu adamlar kapıma dayandılar?

Dün geceye dair hatırladığım en son şey gece kulübünün pistinde delicesine dans ettiğim anlardı.

O anlardan sonrası yoktu.

Sanki birisi zihnimi avucu içine alıp geriye kalan anılarımı çalmıştı.

Mesela eve nasıl geldiğimi hatırlamıyordum.

Ama yüksek olasılıklı bir tahminim vardı.

Erkek arkadaşım Leo'nun beni kucaklayarak evime getirmiş olma ihtimaliydi.

Ki bunun gerçekte de yaşanma olasılığı oldukça yüksekti.

Kapımın tekrar çalınmasıyla derin bir nefes aldım. Kalbimi sarmış olan huzursuzlukla kapının kilidini çevirdim ve hafifçe araladım. Başımı küçük aralıktan dışarı çıkarıp sorarcasına baktım, muhafızlara.

Ben onlara sorgulayıcı bir şekilde bakarken onlar kenara doğru çekilip birine yol verdiler.

Yol verdikleri kişiyle göz göze geldiğimde kalbim, şiddetle göğüs kafesime vurmaya başladı.

Yakıcı bir hissin kanıma karıştığını hissettim.

Hadi ama ne oluyordu bu lanet yerde?

Bu, kalbimi avucuna alan histe neyin nesiydi böyle?

Peki ya karşımdaki adamın gözlerindeki o tanıdık bakışta ne demek oluyordu?

Hızla gözlerimi kaçırdım, o adamdan.

Bir an için o adamın gözlerine bakarken her şeyi unutmuştum.

Bana acı veren her şeyi.

Sadece bu kadardı, ötesi de olamazdı.

Başımı iki yana sallayıp hızla tüm düşüncelerimi örtbas ettim.

Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım.

Gözlerimi açtığımda bu sefer tek o adam yoktu karşımda.

Onun yaşlarında olan adamlar ve birkaç kadın daha vardı.

Artık içimden konuşmayı ve tartışmayı bir kenara bırakıp, "Sizde kimsiniz?" diye sordum.

Sarışın, uzun boylu ve çok güzel bir kadın diğerlerini gerisinde bırakarak gülümseyerek, güven verircesine yavaş adımlarla bana doğru yaklaşırken yakıcı bir his bedenimi ve zihnimi ele geçirip tüm uzuvlarımı uyuşturmaya başladığında kaşlarımı çattım.

O an bana yanlış şeyler düşündüren adamla göz göze geldik ve bana bakarken kaşları çatılmaya başladı.

O bana doğru adımlamaya başlamışken ayaklarımın altındaki zemin sarsılmaya, gözlerim ise kararmaya başlamıştı.

Hissediyordum, artık hiçbir yoluna girmeyecekti ve en önemlisi ben huzura hasret kalacaktım.

Ben kendimi sert bir düşüşe hazırlarken bilincim kapanmaya başlamıştı bile.

En son anımsadığım iki şey vardı.

Biri, bedenimi kavrayan güçlü eller.

Diğeri ise yüzüme vuran bir nefes ile kulaklarıma ulaşan öfkeli bir ses.

"Mahvedeceğim seni, Rai."

🌩️

Merhabalar, nasılsınız?

Umarım iyisinizdir.

Ben çok heyecanlıyım.

Nedendir bilmiyorum ama bu kitapta daha farklı olan şeyler var, beni daha çok içine çeken.

Umarım giriş bölümümüzü beğenmişsinizdir.

Lütfen eksik olduğunu düşündüğünüz şeyleri söylemekten çekinmeyin.

Ve sizlere minicik bir spoiler vereyim.

GÖĞE AĞIT, fantastik bit kitap olacak.

Belki birazda ütopik.

Bunu bize gideceğimiz yollar, okuyacağımız satırlar gösterecek.

Hoşçakalın,

Kendinize çok ama çok iyi bakın.

Sizleri seviyorum,

Beyaz🤍

18.04.23
00:29

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖĞE AĞITHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin