18.04.23 - 1:17

7 0 0
                                    

Selamlar efenim. Bir sene sonra tekrar beraberiz. Nasıllarsınız? Umarım bir problem yoktur. Gün gün eksilen ömrünüzün bir parçasını çalıyorum mazur görürsünüz ümidiyle. Ben mi, iyiyim teşekkürler. Bu ana kadar olduğu gibi koşturmaca yine. Hevesten hevese, rüyadan rüyaya, silleden silleye geçişler yaşanmakta devamlı surette. Düşüp kalkıyoruz öğreniyoruz yaşamayı bir şekilde. Çocuk olmak eskide kaldı galiba artık. Keşke öyle olmasa ama yine de öyle. Üç yıldır tam anlamıyla yalnızım. Son vurgundan sonra epey ders çıkardım kendime. Ne için yaşamalıyım onun derdindeyim artık. Bu ne kadar mantıksal açıdan güç verse de insansı dürtülerim artık rahatsız ediyor. Her an bir hata yapabailirim ehehe. Yaz da geliyorken, hazır gönül yayları da gevşiyorken, ben çoğu şeyi unutuyorken. Ne dersiniz yeni bir denize açılmalı mı artık. Yok ya diyorum kendime bunu her söylediğimde. Zor kavuştum bu dinginliğe. El gelip al olmamalı hatrımda en azından bu kadar kolay bi şekilde olmamalı. Emek verelim biz bir şeyler için. Hakedelim herneyse karşımıza çıkacak olan. Tabi iyi bir şey ise. Lütfen öyle olsun çünkü. Çok uzattım galiba neyyyyse. Size, evet hepinize serin ama üşütmeyen bir deniz akşamından sevgiler yolluyorum. Kendinize çok iyi bakın efenim.

'Hep böyle olur'

İyi geceler.

Geceye NotlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin