Bulduğum nottan sonra hiç bir derse girmeden hemen okuldan çıkmıştım.Ağlamak istiyordum,o kadar çok ağlamak istiyorum kii göz yaşlarım sel olsun istiyorum.Neden bir başkası değilde ben ki.Peki ya bana bi şey yaparsa?Öldürür mü beni?Yada tecavüz edip öldürür mü?Oda olmadı tecavüz edip beni bu utançla yaşamaya zorlar mı?Aklımda delicesine sorular var.Ne yapıcağımı bilmiyorum.Kafamı dağıtmak için bara gitmeyi düşünüyorum.Arabamı ilk olarak eve sürdüm.Üstümü değiştirmek için eve geldiğimde annem beni soru yağmuruna tuttu.Hepsine cevap verdikten sonra hemen odama çıkıp duşa girdim.Duştan çıkınca kurulandım ve saçıma fön çektim.Göbeğimi açıkta bırakan t-shortümü giyip altınada mini eteğimi giydim.Eteğim siyah t-shortüm de beyaz olduğu için ayakkabı olarak platformlu siyah topuklularımı giydim.Makyaj masamın önüne geçtim.Gözlerime çok kalın olmayan bir aiylenir (yanlış yazabilirim)çektim.Hafif bir pudra ve koyı kırmızı bir rujla makyajımı tamamladım.Çıkmak için hazırdım.Aşağı indim ve çıktığımı yemeğe beni beklememelerini söyleyip ebden çıktım.Arabama atladım ve bir bar bulup girdim.Boş bir masa bulduğumda hemen gidip oturdum.Etrafa göz gezdirirken bir çift gözün beni izlediğini gördüm.Hayır bu olamazdı Deniz ve çetesi bursaydı.Tam kalkmak için hazırlanırken yanıma biri geldi." Selam ben Cenk."dedi.Onu tersleyip gitmeyş düşündüm ama bugün kü not aklıma gelince durdum.Peşimi bırakmasını istiyorum ve bu yüzden de bo çocukla tanışıp biraz yakınlaşıcam."Selam bende Kumsal."dedim.Aslında çok tatlı biriydi.Sarışın uzun boylu mavi gözlü kaslı bir tipdi.Cidden taştı çocuk.Bana sorular sordu bende cevapladım.Daha sonra da ben ona sordum o cevapladı.Konuşmamızda arasıra dönüp denize baktığımda gizliden beni izlediğinş gördüm.Sinirlenmişmiydi.Ne yani beni kıskanmışmıydı beni?
-Hey orda nereye bakıyosun?"dediğinde Cenk'e döndüm.Tam cevap verecekken arkasını döndü ve oraya baktı.Ayağa kalkıp bana döndü ve "seni rahtsız mı ediyorlar ben şimdi gösteririm onlara"diyip arkasını döndü ve onlara doğru yürümeye başladı.Hemen kalkıp yetişmeye çalıştım ama topuklılaardan bu mümkün olmuyordu.Bugün bu topukluları giydiğime lanet ettim.Oraya yetiştipimde Cenk Denize kafa tutuyordu.Eyvah şimdi işi bitmişti.Cenk yumruğunu Deniz'e indirdiğinde Deniz biraz sendeledi.Çetenin diğerleri hemen ayaklanmışlardı.Ama Deniz durmalarını söyledi.Bir kaç adımda Cenk'in dibinde bitti be okkalı bi kafa attı.Ben ise olduğum yerde kalmıştım.Ayrılmalarını söyledim ama beni dinlemediler ve söylediğimin ne kadar aptalca olduğunu sonradan fark ettim.Meriçlere ayırmalarını söylediğimde bile yine ayırmamışlar izlemişlerdi.Anlaşılan iş bana kaldı.Hemen aklıma ilk gelen fikri uyguladım ve bayılmış numarası yaptım.Benim yere yğıldığımı g.ren Deniz beni hemen kucaklamış ve arabaya bindirmişti.Çok gergindi bunu nefes alış verişlerinden duyabiliyordum.Bi anda araba durdu.Kapı açıldı ve Deniz indi.Benden taraftaki kapı açılınca bi anda havalandım.Bir yandan da benim evimin yerini nasıl öğrendiğini düşünüyordum.Kapıyı tekmeleyere çaldı.Öküz işte nolacak.Kapı açıldığında beni hemen yukarı çıkardı ve bir yatağa yatırdı.Odanın kapısı kapanınca yavaş yavaş kendime gelir gibi yaptım ve yatakta doğruldum.Bari bi oyun yapıyoruz tam olsun demi ama.Gözlerimi açtığımda kendi evimde olmadığımı gördüm.Peki ya ben neredeydim?Ne yani ben şimdi Deniz'in evinde ve onun yatağında mı yatıyorum.Bi anda kapı açılınca irkildim.Dönüp baktığımda Deniz elinde bir bardak su ile yanıma yaklaştı"Demek uyandın iyi bari bide seninle uğraşmıyıcam"dedi.Tabi ben durur muyum(!)hayır durmam bende ona döndüm ve"Beni buraya getirmek zorunda değildin hatta benimle ilgilenmen gereksiz,centilmenlik ile göz boyamak için başka kız bul kendine!"dedim ve tam bi hamle yapıp odadan çıkacakken kolumdan çekti ve duvara sertçe yapıştırdı.Yaşadığım acıyla inledim.Aramızdaki mesafeyi bir adımda kapattı ve yanağımda hissettiğim dudakları kulağıma doğru gitti ve"BİR DAHA SAKIN OLAKİ BANA BU ŞEKİLDE ÇIKIŞMA YOKSA BAŞIN BÜYÜK BELAYA GİRER!"dedi.Nefesini tenimde hissediyordum ve bu hareket etme özelliğimi kaybetmeme neden oluyordu.kokusunu hissediyordum.Allahım bu ne güzel bir kokudur diye geçirdim içimden.Sanki karpuz kokuyordu.Bu kadar yakınken akıllıca düşünemediğim için lanet ettim ve bir hamlede onu kendimden ittim.Ama yerinden bir gram bile hareket ettiremedim ve o an o muhteşem kaslara lanet ettim.Merakıma yenik düşüp"o notu neden sırama bıraktın?"dedim.Bir anda geri çekilince boşlukta hissettim kendimi.Yakınımdayken daha huzurluydum sanki ve bunu kabullenmek istemiyordum.LANET OLSUN Kİ DOĞRUYDU!"Ne notundan bahsediyorsun sen?Ben senin sırana not falan bırakmadım."diyince bi anda şok oldum.Allahım bu çocuk bana ne kadar şok geçirtiyordu.O anda şoktan çıkıp onu kestiğimi farkettim.Ama kendimi toparlayıp sözüne devam ettim."Ne yani onu sen bırakmadıysan peki ya kim bıraktı?"dediğimde okkalı bir küfür savurdu ve odadan çıktı.çıkarken kapıyı çarpmayı da ihmal etmedi.
(DENİZ'İN AĞZINDAN)
Kumsalı ilk gördüğümden beri sürekli aklıma geliyordu.Sanki onu bir yerden hatırlıyor gibiydim.Ama nerden hatırladığımı bir türlü çözemiyordum.Bardayken o çocuk bana gelip kafa atmasaydı bunlar olmayacaktı.Kumsal bana öyle çıkışınca acyip sinirlenmiştim.Başkası olsaydı eminim ki işini bitirmiştim.Ama ben onu sadece uyarmıştım.Buna rağmen beni itmişti fakat o güçsüz elleri bunu başaramamıştı.Bana sorduğu soruyla bir anda geriledim.Ne notundan bahsettiğini bilmiyordum ama o notu bırakanda ben değildim.Çok sinirliydim bunu duyunca okkalı bir küfür savurdum ve ona zarar vermemek için hemen odadan çıktım.O notu yazanı bulacaktım ve bunu burnundan getiricektim.
(KUMSAL'IN AĞZINDAN)
kafam çok karışmıştı.Hemen toparlanıp odadan çıktım.Aşağıya indiğimde bir bayan gelip dışarıdki taksinin beni beklediğini söyledi.Gittim ve taksiye gittiğim barın ismini verdim.Arabam bardaydı bu yüzden oraya gidiyordum.Bir yandan da Cenk'in durumunu merak ediyordum acaba nasıldı?Taksi durduğunda geldiğimi anladım ve parayı uzattığımda ödendiğini söyledi.Ve bir şok daha...Teşekkür edip indim arabadan.Hemen kendi arabamı buldum ve binip eve sürmeye başladım.Başım çatlıyacak derecede ağrıyordu.Eve gittiğimde anneme yorgun olduğumu söyledim ve odama çıktım.Hemen bi duş aldıktan sonra giyindim ve yatağa girdim.Tam dönmüş gözlerimi kapatıp uyku moduna geçecekken telefonumun mesaj sesiyle irkildim.Açıp baktığımda özel numaradan gelen mesajı gördüm.
"YANLIŞ TAHMİNDE BULUNDUNUZZ!!"
EVEETT YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.BİLİYORUM İLK BÖLÜM BİRAZ KISAYDI AMA İDARE EDİN ARTIK.BU BÖLÜMÜDE ELİMDEN GELDİĞİNCE HIZLI YAZMAYA ÇALIŞTIM.TELEFONDAN YAZDIĞIM İÇİN BAZI KELİMELER YANLIŞ OLUYOR ONLAR İÇİN SİZDEN ÖZÜR DİLERİMM.İNŞALLAH BEĞENMİŞSİNİZDİRR.YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUMM.GÖRÜŞMEK ÜZERE......