7. BÖLÜM test

806 48 2
                                    

.....

Dün gece hem içimdeki şu saçma hissi düşünmüş hem de dosyayı incelemiştim. Gerçekten çok yetenekli askerler vardı. Mardin'e gittiğim de daha kapsamlı bir araştırma yapıp üstlere bildirecektim.

Şimdi ise hazırlanmış DNA testi için hastaneye gidiyorum. Gelmeden önce zaten geçici olarak bir araba ayarlamıştım. Arabaya binip hastaneye gitmeye başladım.

~
~
~

"Eftalya Arin Acar ben, DNA testi için gelmiştim". Kadın güler yüzle karşıladı ha birde ne var. Evet yine şu bakışlar..
"tabi efendim.. bakıyorum.. 2. Kat 347. Oda" bir şey demeden merdivenlere yöneldim. Odanın önüne gelince derin bir nefes alıp içeri girdim karşımda iskele babası ve onun biricik karısı ve diğer aile, benden küçük duran bir velet bir de kızlı Boya vardı evet kızlı boya, resmen boya kızın üstünde değil de kız boyanın içine düşmüş. Daha fazla ayakta durmayıp iskele babası ve ailesine en uzak yere oturdum. Ve karıştırıldığım kızı daha fazla incelemeye başladım. "Beni bununla mı karıştırmışlar amk 9 derece gözlük versinler" diye mırıldandım benim böyle demem ile velet hafifçe kıkırdadı. Ona döndüğümde yüzünü eski hale getirdi ve boş bakmaya devam etti. Doktor içeri girip konuşmaya başladı "evet bayanlar baylar buyrun kanları alalım önce beyler sizden" dedi sedyeyi işaret ederek önce iskele babasından sonra da karşı aile de ki adamdan aldılar kanı. "Hanımlar buyrun sıra sizde" önce kızlı boya kan vermek için kalktı sedyeye oturduğu gibi cırlamaya başladı "dokğtoğr beğn iğneğdeğn korğkarığm ağ" daha da devam edecekken sözünü kestim bu ne "sen biraz da cırlayıp kulağımın ırzına geçersen o kanı senden çok nazik bir şekilde be alacağım" dedim sert sesimle odadakiler böyle çıkışmamı beklemiyor olacak ki şaşkın şaşkın bakıyorlardı, kız da daha fazla konuşmayıp kanı verdi ondan sonra da kalkıp ben verdim. "Hastanemizin hatası olduğu için, Sonuçlar 2 saate çıkar." Demesiyle yerimden hızlıca kalktım ta ki duyduğum sese kadar. "bakıyorum hala ölmemişsin" yavaşça arkamı dönüp iskele babasını baştan aşağı süzdüm "bakıyorum hala şerefsizsin" "babamla düzgün konuş lan" dedi üvey api "konuştursana denemek serbest" dedim tek kaşımı kaldırarak - evet evet tek kaşımı kaldırabiliyorum- "bırakın şu kızı artık kendi kızımızı tanıyalım" "haklısın karıcım" onlar kendi kızlarını alıp giderken ben de tekrar gitmeye yeltenmiştim ki bu sefer gitmemi engelleyen şey koluma aniden birin sarılmasıydı hızlıca ters çevirip yanımda ki duvara yasladım ama karşı ailede ki kadını görmem ile bıraktım. Bir şey demeden odadan çıkıp kapıyı sertçe kapattım biraz sert bir tepki vermiş olabilirim ama biraz daha dursaydım benimle konuşmayı isteyeceklerdi.

~
~

Sonuçlar açıklanmıştı onların kızıydım.
"Kızım biz birlikte yani bu akşam bizimle yemeğe gelir misin şey yani akşam yemeğine" telaşına tebessüm etmek istesem de tuttum kendimi, Onların bir suçu yoktu, yani kabul edebilirim kabul etmesem 2 saat önce ki gibi bencillik yapmış olurdum. Hem akşam gidip onlar ile görüşmek istemediğimi net bir şekilde söylemiş olurum yani pek bir sıkıntı yok. "Tamam, olur". Kabul etmem ile hem kadının hem de adamın yüzünde bir gülümseme oluştu. "Telefon numaramı alın konum atarsınız" dememle gülmeleri büyüdü kadın elimde ku telefonu çeker gibi aldı biraz sinirlensem de bir şey demedim, diyemedim.

~
~
~

Hastaneden çıkmış şimdi de alışveriş yapıyordum ne var, yani askerim diye alışveriş yapamaz mıyım? Bal gibide yaparım!

Fazla havaya girdin.

Sus! Aslan Burcuyum ben.

Yani?

Yani, ego tavan.

Burcumda var bir kere
her neyse güzel ve tarzıma Uygun birkaç kıyafet bulunca otele geri döndüm. Odama girip eşyalarımı yerleştirdim. O sırada telefonum çaldı, Albay arıyordu. "Kıdemli Yüzbaşı Eftalya Acar Emret komutanım" "yüzbaşım dün gelen dosyayı incelediğini düşünüyorum" "evet komutanım inceledim" "tamam yeni görev yerine gidince o karargahtan sorumlu Albayına timinde istediğin askerleri bildir" "emredersiniz komutanım" "Kendine dikkat et deli yüzbaşım" diyip kapattı ayrıca benim nerem deli?
deli olan ben değilim ANKA!










Selaam
Arkadaşlar bölüm biraz..
Tamam çok fazla gecikti bu yüzden özür diliyorum. Yarın turnuvam var o yüzden bölümlere odanlanamıyorum.
En kısa zaman da telafi edeceğim. Bu arada bölümün kısalığından dolayı kusura bakmayın.
Unutmadan tanıtım bölümü atayım mı? Sizlerin cevabına bağlı atıp atmamam yorumlara yazmayı unutmayın.
Seviliyorsunuz 🤍

ANKA Küllerin AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin