Selam, ben Mabel! Bu benim ilk ficim, umarım beğenirsiniz... Uzatmadan fice geçelim.
-
Yoongi'den
Her zaman ki gibi bilgisayarımın başında Tae ile oyun oynuyoruz. Bu gün annemin misafirleri gelicek. Umarım yanlarında promosyon olarak çocuklarını da getirmezler... Ne zaman misafir çocuğu gelse annem beni bir şekilde bilgisayarımın başından kaldırıp yanına götürürdü. Düşündükçe geriliyorum...
Tae: Yoon napıyorsun vursana amk ölücen
Yoongi: Vuruyorum ölmüyor aq- AHA ÖLDÜM
Tae: Seninle oyun oynanmıyor be
Yoongi: Döverim lan seni
Tae: He döversin
Yoongi: Tae ben seni ta-
Yg's mom: Yoongiiii oğluşummm bebişimmm
Yoongi: Ne bebişi anne 26 yaşındayım ben
Yg's mom: Ne kadar büyürsen büyü hep benim küçük bebişim olarak kalıcaksın kedimm
Yoongi: Tamam anne tamam noldu
Yg's mom: Yoongi oğlum aşağıya iner misin
Yoongi: Anne Taehyung ile oyun oynuyoruz. Tae anneme merhaba desene
Tae: Merhaba Ha-na Teyze
Yg's mom: Merhaba Taehyung, annene selam söyle.
Tae: Anneminde selamı var.
Yg's mom: En yakın zamanda gelin oğlum yüzünüzü göreyim. Özledik sizi.
Tae: Tamam Ha-na Teyze sizde gelin
Yg's mom: Tamam oğlum. Yoongi hadi sen de aşağıya in sonra konuşursunuz.
Yoongi: Ama ann-
Yg's mom: Hadi oğlum uzatma aşağıya in. Seo-ah Teyzenin oğlu Jimin'de geldi, yalnız başına oturuyor. Senden küçük ona abilik yaparsın.
Yoongi: Zorunda mıyım?
Yg's mom: Evet
Yoongi: Tamam gelirim birazdan.
Yg's mom: Canım oğlummm
Yoongi: Tamam anne
Yg's mom: Acele et miniğimm odadan çıkar
Tae: Demek gidiyorsun
Yoongi: maalesef eve- suratına kapatır bi senin tribin eksikti.
5 dakika sonra
Yoongi: Hoşgeldiniz Seo-ah Teyze.
Jm's mom: Hoşbulduk oğlum.
Yg's mom: Hadi Yoongi sen Jimin'in yanına git tanışın
Yoongi: Tamam
Yoongi'den önce Jimin gelir
Jimin: Merhaba! Sen Yoongi Abi olmalısın değil mi? Memnun oldum, bende Jimin!
Tanrısal bakış
Yoongi, Jimin'in gözlerine bakıp donmuştu. Jimin'in mavi gözleri vardı ve o kadar güzeldi ki... Yoongi, Jimin'in okyanusunda boğuluyordu sanki... Jimin meraklı gözler ile Yoongi'ye bakıyordu. Sessizliği bozan kişi Jimin olmuştu.
Jimin: Yoongi Abi bir şey mi oldu? Yanlış bir şey mi söyledim?
Yoongi: Ha-hayır söylemedin. Dalmışım sadece. Odama çıkalım mı?
Yoongi'den
Az önce bir misafir çocuğunu odama mı çağırdım ben? Tanrım... Ne yapacağım şimdi? Umarım pclerime dokunmaz. Ayrıca noluyor bana? Gözlerine takılıp kaldım. Ama gerçekten çok güzel gözleri var... Mavi... Tıpkı okyanus gibi, yada gökyüzü...
Jimin: Olurr
Yoongi: O zaman beni takip et
Jimin: Tamamm
odaya çıkarlar
Jimin: Ohaa odan çok güzell!!
Yoongi: Sağol :) Kaç yaşındasın Jimin?
Jimin: 17 yaşındayım.
Yoongi: Çok küçükmüşsün. Bana 'abi' demene şaşmamalı...
Jimin: Sende 20 yaşındasındır muhtemelen dimi abi??
Yoongi: 26
Jimin: Gerçekten mii?? Çok daha genç duruyorsun! Annem senin benden bir kaç yaş daha büyük olduğunu söylemişti ama 9 yaş beklemiyordum...
Yoongi: Yaş farkı senin için sorun olur mu??
Jimin: Saçmalama Yoongi Abi tabii ki olmaz! Yaşın bir önemi yok, şaşırdım sadece.
Yoongi: Güzel :) Boş zamanlarında ne yaparsın Jimin?
Jimin: Şiir veya hikaye yazarım genelde.
Yoongi: Yazmayı seviyorsun demek... Bende şarkı yazmayı çok severim, arkadaşlarımla konuşmayı da.
Jimin: Arkadaşların var mı?
Yoongi: Evet, ya senin?
Jimin: Yok
Yoongi: Hiç mi?
Jimin: Hiç
Yoongi: Artık var, ben varım.
Jimin: Gerçekten mii???
Yoongi: Evet, sana numaramı vereceğim ne zaman istersen konuşuruz.
Jimin: Çok, çok teşekkür ederim...
Yoongi'den
O güzel mavi gözleri ile bana minnettar bir şekilde bakıyordu. Bu beni çok üzüyordu, onun gibi biriyle nasıl daha önce kimse arkadaş olmadı ki? Tanrım... İyi ki onunla tanıştım...
Jm's mom: Jimin, hadi oğlum gidiyoruz.
Jimin: Tamam anne
Yoongi: Jimin telefon numaranı ver, akşam yazarım.
Jimin: Tamamm
-
bölüm sonu
yazım yanlışlarım olduysa özür dilerim, umarım beğenmişsinizdir.
Dediğim gibi ilk ficim, o yüzden güzel olmamış olabilir... Ayrıca bölümü bitirdiğimde yanlışlıkla hepsini sildiğim için bu 2. yazışım. Eğer önceden kağıda yazmış olmasaydım çöp olmuştu. Neyse, kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere!