HPFH : 30

290 13 1
                                    

❝ the truth is never painful as discovering a lie ❞

Sekeping gambar ultrasound menjadi tatapan iris hazel itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sekeping gambar ultrasound menjadi tatapan iris hazel itu . Raja Syed Iskandar meramas-ramas rambutnya . Segera dicapai telefon bimbit dan mendail nombor Daisha . Raja Syed Iskandar berdecit kerana panggilannya tidak dijawab . Selepas beberapa kali mencuba , barulah talian disambungkan . " Daisha , kenapa tak beritahu babah yang Daisha pregnant "

" Daisha " sedar akan tiada respon dari sang anak , Raja Syed Iskandar mengeluh .

" apa lagi yang babah boleh buat supaya Daisha dengar cakap babah ? "

" boleh tak kalau kita tak cakap pasal benda ni ? Daisha penat " kedengaran keluhan dari sang anak .

" Daisha tak sayangkan babah ke ? " soalan Raja Syed Iskandar membuatkan Daisha memicit pelipis .

kenapa Daisha tak boleh sayang babah macam Daisha sayang ayah ? "

" Ya Allah , babah . apa babah cakap ni ? i love both of you . tak ada lebih , tak ada kurang . kenapa babah fikir sampai macam tu sekali ? babah , Daisha cuma tak boleh terima hukuman ke atas ayah . ayah jaga Daisha walaupun ayah tak pernah beri kasih sayang dekat Daisha . Daisha .. cuma nak ayah dekat dengan Daisha . Daisha bukan nak lukakan hati babah dan ibu .. tapi D-daisha .. sayang ayah macam Daisha sayang ibu dengan babah "

" Daisha ada dekat rumah ? babah nak jumpa Daisha " soal Raja Syed Iskandar .

" err .. Daisha " serba salah dia mahu memberitahu Raja Syed Iskandar .

" Daisha ada dekat rumah ayah " sesaat , dua saat ... Raja Syed Iskandar tidak membalas . Daisha ketap bibir kuat . Argh ! Kenapa kau beritahu ?! Bodohnya !

" hantar lokasi rumah ayah . babah nak jumpa dia " l-lokasi ?! 

" u-untuk apa ? " Daisha seperti blur dengan permintaan Raja Syed Iskandar .

" babah nak jumpa ayah . cepat sikit " selepas memberi salam , Raja Syed Iskandar memutuskan talian .

" ABANG ! "

" ha ?! kenapa ?! kenapa ?! sayang jatuh ke ?! "

Dari ruang tamu , Haidar berlari sekuat hati ke dapur . Hampir-hampir dia nak tergolek jatuh ketika menurun tangan . Haidar tercungap-cungap . Melihat keadaan Daisha yang baik-baik sahaja membuatkan dia melepaskan keluhan lega . Daisha menggaru kepala yang tidak gatal lalu tersengih . Kesian pula dekat cik suami .

" kenapa sayang ? did something happen to you ? "

" abang duduk dulu , minum air " tangan Haidar ditarik . Badan Haidar ditolak , menyuruh lelaki itu untuk melabuhkan punggung di kerusi .

OG | His Princess : Fawwaz HaidarWhere stories live. Discover now